Bumblies vond ik inderdaad ook rommel, die van de AH ook. Standaard doorgelekt. De luier was leeg, op 1 of andere manier piest hij precies langs de luier.
ik gebruikte 2 jaar lang alleen maar pampers, ze bevielen gewoon goed. namen alle plas goed op en worden dan gel achtig. laatst waren ze op en toevallig eens van de aldi meegenomen en was blij verast. ze worden iets minder gellig maar nemen toch goed op. ook een mooie pasvorm, geen lekages en geen rode natte billen.
Mijn ervaring zegt ook dat het kan verschillen kwa kind en leeftijd. Mijn favo merken zijn Pampers en Kruidvat.
Die van de Alberthein, die zitten hem perfect, ze lekker hier nooit door, ook `s nachts niet (hij slaapt dan 12 uren achterelkaar) Groetjes hier is trouwens een site waarop staat hoeduur elke luier per stuk is, en wat ook handig is: bij welke winkel ze het goedkoopste zijn. De Goedkoopste Luiers - Prijsvergelijker
Kruidvat luiers met stip op nr 1 hier! Bij Elise wel die van aldi geprobeerd maar daar hield ze het 's nachts niet droog mee. Ook van super de boer waren niet geweldig. Etos bevielen op zich wel maar uiteindelijk omdat we hier geen etos in de buurt hebben overgestapt op kruidvat luiers en ik ga ook geen ander meer proberen, bevalt prima dus waarom veranderen. Troeuwns ik vind dat de etos luiers het hardst aanvoelen... maar met de tip hierond valt dat wel op te lossen.. Tip voor mensen die vinden dat de luiers van andere merken misswat te hard aanvoelen: Voor je ze omdoet eerst even een paar keer omvouwen, dus zelf even wat soepeler maken (uitleggen is wat lastig maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel) daarna merk je echt wel verschil. Dan is het echt niet meer vervelend voor je (bewegende) kindje
pamper maar nu kruitvat aangezien de pampers nergens in de aanbieiding Zijn, nou moet ik zeggen, mijn dochter lekt vaak snachts door maar met de kruitvat is dit beduidend minder, miss stap ik wel helemaal over op kv luiers...
Een van onze dochters plast 's nachts echt heel veel. Pampers, waar ik overdag bij zweer, gaan bij haar zo ontzettend stinken (ik heb toen ze baby was ongeveer alle merken geprobeer en kwem telkens bij de Pampers uit) Verder gaan experimenteren en toen bij de Aldi luiers uitgekomen. Ik moet zeggen dat ze sindsdien nooit meer een stinkluier heeft ''s morgens. Ik ben dus overgestapt op de Aldi luiers! (al ken ik ook iemand bij wie het net andersom is, het verschilt dus idd. van kind tot kind!)
c1000 luiers altijd, met name om de prijs. Pampers vond ik ook prima, maar zo gellerig na een plasje, ieuw!