Welke luiers gebruiken jullie??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LittleMonsters, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk gebruik jij

1. Pampers

2. supermarkt huismerk

3. huggies

4. etos

5. kruidvat

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    heb nu de pampers simply dry, perfekt, heb een smal meisje, buikslapertje, nog nooit doorgelekt! deze koop ik nu alleen omdat ik hier (Dld) kortingscouponnen krijg van de pampers-babyclub, en dan betaal ik maar 4,99 per pak.

en anders de KV in de aanbieding 3 voor 15,-, zijn iets stugger, maar ook prima. vind t alleen ook een rotwinkel om doorheen te gaan met een kinderwagen. heb dit ook een keer gemeld, kreeg een raar gezicht toen ik vroeg waarom ze babyspullen verkopen, maar die niet bereikbaar zijn met een kinderwagen....

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Pampers!! En ik zou ook niet anders willen, vind het toch het fijnste merk. Gebruik wel Baby dry, ook gewoon voor overdag, die bevallen mij het beste. Koop ze overigens alleen in de aanbieding, 3=2 hebben ze best vaak. Ben ook beetje verbaasd over het argument dat ze nooit meer in de aanbieding zijn....ik koop ze nooit voor de volledige prijs per pak. Onlangs bij AH in de aanbieding en deze week weer bij KV....

3. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ik gebruik voor overdag de ah luiers en voor de nacht pampers.
    die van ah vind ik prima maar niet om de hele nacht in te slapen. en aangezien ik een alleenstaande mama ben zijn de pampers te duur voor me,ik heb ook 2 kindjes in de luiers dus gebruik ik die alleen voor de nacht.

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Wij gebruiken altijd de Kruidvat luiers, wij vinden ze echt super! :)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij gebruiken luiers van de aldi. Werken hier stukken beter dan pampers, want daar lekt ze veel vaker mee door.

M'n ouders hebben kruidvat luiers voor onze dochter, maar vind zelf de aldi toch 't fijnst.

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

hier de Kruidvat luiers.. Heb elke merk al geprobeerd, en deze vind ik het best. Vind Pampers ook goed, maar vind ze altijd snel stinken..:)

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    AH-luiers! Ik vind ze fantastisch! En als je een megapak koopt zijn ze nog extra voordelig! :) Ik heb eigenlijk geen tot weinig ongelukjes hier.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die van de Aldi, goed en goedkoop!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding maar dan nog vind ik het aantal luiers wat erin zit (weinig) en wat je moet betalen veel.

11. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

8 jul 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Hier wasbare luiers, dus ik heb niet gestemd op de poll. Is iig erg goedkoop, zelfs met kosten voor het wassen meeberekend.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij gebruiken voor de nacht en voor zijn middagslaapje altijd pampers en verder meestal bumblies

13. fafje

fafje Niet meer actief

vanaf maat 4 naar kruidvat gegaan, ben fan! werken super!

alleen doorlekken gehad toen hij dus naar een grotere maat moest blijkbaar!

stinken tenminste niet! wat pampers wel doet :(

ga voor mn 2e wel in het begin weer pampers gebruiken...

14. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

pampers, huggies en kruidvat.
    ik gebruik kruidvat voor de nacht, die houden haar lekker droog en ze heeft nog nooit luieruitslag gehad. Dus die houden we er in.
    pampers en huggies, gebruik ik doorelkaar, maar koop alleen pampers als er een goede aanbieding is.

15. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hier gebruik ik voor beide kids de luiers van de Lidl.
    Ze zijn gelukkig wel vernieuwd, eerst waren het van die dikke keiharde luiers. Nu zijn ze dun zacht en goed voor lekkage's

16. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    's nachts een pamper baby dry
    En overdag c1000 huismerk, ik ben daar erg tevreden over.

Hij kan ook wel 's nachts met de c1000 luier, maar hij slaapt echt lang (minstends 12 uur) en dan blijft hij wel droger met een pamper. Ik doe dus een maand met een pak pampers.

17. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb eigenlijk altijd pampers gehad.. maar nu met vaste voedsel verbruikt hij 2x zoveel luiers. Daarom gekeken over Bumblies, o.a. te koop bij de Boni, wat was.

Hij heeft minder rode billetjes, ikzelf vind het minder chemisch ruiken en hij lekt niet door. Topper.

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    sinds waneer zijn ze vernieuwd dan?? vond het goede luiers alleen dus te stug en dik..

19. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier overdag etos,c1000 of lidl luiers. 's Nachts pampers omdat ik wel het idee heb dat de pampers gedurende zo een lange nacht beter droog blijven.

20. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik heb bijna alles wel geprobeerd maar ik vind die van de huggies en de trekpleister huismerk luiers (EuroProfit) het beste passen en lekken eigenlijk nooit door.

Deel Deze Pagina