heb nu de pampers simply dry, perfekt, heb een smal meisje, buikslapertje, nog nooit doorgelekt! deze koop ik nu alleen omdat ik hier (Dld) kortingscouponnen krijg van de pampers-babyclub, en dan betaal ik maar 4,99 per pak. en anders de KV in de aanbieding 3 voor 15,-, zijn iets stugger, maar ook prima. vind t alleen ook een rotwinkel om doorheen te gaan met een kinderwagen. heb dit ook een keer gemeld, kreeg een raar gezicht toen ik vroeg waarom ze babyspullen verkopen, maar die niet bereikbaar zijn met een kinderwagen....
Pampers!! En ik zou ook niet anders willen, vind het toch het fijnste merk. Gebruik wel Baby dry, ook gewoon voor overdag, die bevallen mij het beste. Koop ze overigens alleen in de aanbieding, 3=2 hebben ze best vaak. Ben ook beetje verbaasd over het argument dat ze nooit meer in de aanbieding zijn....ik koop ze nooit voor de volledige prijs per pak. Onlangs bij AH in de aanbieding en deze week weer bij KV....
Ik gebruik voor overdag de ah luiers en voor de nacht pampers. die van ah vind ik prima maar niet om de hele nacht in te slapen. en aangezien ik een alleenstaande mama ben zijn de pampers te duur voor me,ik heb ook 2 kindjes in de luiers dus gebruik ik die alleen voor de nacht.
Wij gebruiken luiers van de aldi. Werken hier stukken beter dan pampers, want daar lekt ze veel vaker mee door. M'n ouders hebben kruidvat luiers voor onze dochter, maar vind zelf de aldi toch 't fijnst.
hier de Kruidvat luiers.. Heb elke merk al geprobeerd, en deze vind ik het best. Vind Pampers ook goed, maar vind ze altijd snel stinken..
AH-luiers! Ik vind ze fantastisch! En als je een megapak koopt zijn ze nog extra voordelig! Ik heb eigenlijk geen tot weinig ongelukjes hier.
Ja ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding maar dan nog vind ik het aantal luiers wat erin zit (weinig) en wat je moet betalen veel.
Hier wasbare luiers, dus ik heb niet gestemd op de poll. Is iig erg goedkoop, zelfs met kosten voor het wassen meeberekend.
vanaf maat 4 naar kruidvat gegaan, ben fan! werken super! alleen doorlekken gehad toen hij dus naar een grotere maat moest blijkbaar! stinken tenminste niet! wat pampers wel doet ga voor mn 2e wel in het begin weer pampers gebruiken...
pampers, huggies en kruidvat. ik gebruik kruidvat voor de nacht, die houden haar lekker droog en ze heeft nog nooit luieruitslag gehad. Dus die houden we er in. pampers en huggies, gebruik ik doorelkaar, maar koop alleen pampers als er een goede aanbieding is.
Hier gebruik ik voor beide kids de luiers van de Lidl. Ze zijn gelukkig wel vernieuwd, eerst waren het van die dikke keiharde luiers. Nu zijn ze dun zacht en goed voor lekkage's
's nachts een pamper baby dry En overdag c1000 huismerk, ik ben daar erg tevreden over. Hij kan ook wel 's nachts met de c1000 luier, maar hij slaapt echt lang (minstends 12 uur) en dan blijft hij wel droger met een pamper. Ik doe dus een maand met een pak pampers.
Ik heb eigenlijk altijd pampers gehad.. maar nu met vaste voedsel verbruikt hij 2x zoveel luiers. Daarom gekeken over Bumblies, o.a. te koop bij de Boni, wat was. Hij heeft minder rode billetjes, ikzelf vind het minder chemisch ruiken en hij lekt niet door. Topper.
Hier overdag etos,c1000 of lidl luiers. 's Nachts pampers omdat ik wel het idee heb dat de pampers gedurende zo een lange nacht beter droog blijven.
Ik heb bijna alles wel geprobeerd maar ik vind die van de huggies en de trekpleister huismerk luiers (EuroProfit) het beste passen en lekken eigenlijk nooit door.