Bij de 1e pampers, bij de 2e in het begin later kruitvat want pampers lekte door. De 3e heeft nu nog pampers vanwege de passtrip maar maar ben met het laatste pak Bezig en hierna gebruik ik kruitvat WAN ik weet wel dat ze genoeg plast.
Hier maak ik gebruik van de JUMBO luiers.. zeker niet duur, en ze bevallen prima! Mijn zoontje heeft een heel smal kontje waardoor het best even zoeken is geweest naar de juiste luier, want we hebben heel wat lekkage gehad
Pampers! Ik let altijd wel op waar de aanbiedingen zijn. Ik heb 1 week Bumblies gebruikt (zijn de helft goedkoper), maar in die week is ze 3x kletsnat wakker geworden 's nachts...tja, dan toch maar iets meer betalen.
Kruidvat luiers voor de oudste en inmiddels zit de jongste in maatje 3 en ben nu over gestapt naar kruidvat. Voor het hele kleine vind ik pampers wel fijn in gebruik omdat ze een stuk minder stug zijn. Pampers stinkt alleen zo.. Bleh.
ik heb vandaag een pak kruidvat luiers gekocht. Ik ga ze donderdag proberen (zoonlief is vanavond en morgen bij oma) Ik ben erg benieuwd. Zij maakt eerst haar voorraadje pampers nog ff op. Ik gebruikte pampers maar ik vind ze zo ongelooflijk belachelijk duur geworden!! x
Pampers en soms pak ik kruidvat, die zijn ook prima. Alleen toen ze pasgeboren was vond ik kruidvat luiers iets te ruw.
Wij gebruiken die van de Lidl, zijn net pampers alleen dan stukken goedkoper Heb alles geprobeerd en bijna alles ( op de pampers na ) lekte door, en die van de kruidvat, wat een stink luiers zijn dat zeg bah, hij hoefte maar een klein plasje te doen of je rook hem al kilometers ver.... Pampers vind ik te duur maar blijven wel het beste, lidl is daarintegen een goed alternatief
Eerst pampers en nu de 3tjes kruidvat. Pampers lekte nog wel eens die van Kruidvat niet. Zelfs de felste spuitluiers houden ze tegen.
ik gebruik pampers. We hebben een paar dagen de pampers van kruidvat geprobeerd, wat een drama, steeds natte kleertjes haha. Maar weer snel terug naar pampers, hier nooit problemen mee.... En de prijs tja, als je uitgaat van de acties valt het mee, ik probeer steeds in de actie een flinke voorraad te kopen en dan kost een pak pampers 8 euro. (3 voor de prijs van 2)
Zo te lezen is het toch wel erg afhankelijk van je kindje welke luiers het beste passen. Hier ook gestart met kruitvat (omdat ze goed uit de test kwamen), maar vond ze erg stug. Tot nu toe pampers gebruikt(lekker soepel) , maar zoonlief poept eigenlijk heel vaak naast zijn luier. En ze zijn idd wel duur Dus wil toch maar weer eens gaan proberen met wat anders
Hier ook pampers. Wel de kruidvat luiers geprobeerd maar die vind ik zo stug! Ze zit de hele dag in een luier, dan wil je ook wel dat ze er niet zoveel last van heeft! Dus als dit pak op is, gewoon weer over op de pampers. Ik loop de aanbiedingen af en sla dan flink in. Heb een hele stapel liggen in haar kledingkast.
ik heb huggies gebruikt voor de oudste, prima. ik ben overgestapt naar pampers, lucht vreselijk! maar verder prima. Nu onze jongste continu lekkage, dus ik ben aan het kijken. Ik was nooit fan van kruidvat luiers! ik vond ze waardeloos. Maar die van moment bevallen me erg goed!denk dat ze wat veranderd hebben! gr brenda
pampers, van andere krijgt daniel vaak uitslag en door het varen vaak verschillende supermarkten waardoor ik kluts kwijt raak welke wel goed gingen
Pampers (voornamelijk voor s nachts) en Kruidvat voor overdag Kruidvat is wel wat stug, Pampers is lekker soepel, dus hier ook regelmatig Pampers voor overdag, maar af en toe koop ik van die aanbiedingen van Kruidvat, zijn toch wel goedkoper
Ik gebruikte eerst pampers totdat we naar Spanje op vakantie gingen en ik bij de LIDDL in Spanje een pak luiers ging kopen.. Was echt verbaasd zo goed dat die luiers bevielen. Toen ik thuis was ben ik meteen gaan googlen en het bleek dat deze in nl ook te koop zijn bij de LIDDL. Toujours heet het merk. Voor 's nachts gebruik ik Huggies.
Ik heb vanaf begin ook Pamper sgebruikt, toen een paar pakken van kruidvat gehaald (was 2 plus 1 gratis haha). Maar nu weer terug bij pampers. Ze kreeg uitslag en rode billen van de Kruidvat luiers.