Bij alledrie begonnen met pampers new baby. Dit ivm borstvoeding en ik ze gewoon veel zachter vind dan b-merken. Kruidvat vind ik echt net papier, erg stug. Niet fijn voor kleine baby-billetjes. Nu DA-luiers als er een actie is 1+1 gratis. Die doen echt niet onder voor pampers en ook wij verschonen overdag best veel (we hebben twee poep-chineesjes) en dan is het ook nog eens stukken goedkoper. Als er geen actie is bij DA dan heb ik Lidl-luiers. Die vind ik zelfs nog net iets beter dan DA. O ja, nog een reden waarom geen kruidvat: als daar plas in zit worden ze echt vreselijk zwaar. Net een blok beton, hahahaha.
Ik zweer bij Kruidvat! Nu alleen voor de nacht een maat groter genomen omdat de 4+ die ze nu heeft aan de voorkant doorlekt omdat ze een buikslapertje is. Heb eerder ook Etos en Aldi geprobeerd. Nooit Pampers gekocht ken ze alleen van het ziekenhuis. Ik vond het niet nodig daar er genoeg B merken als alternatief zijn!
Haha Merah wat mensen toch verschillen hè heb nog nooit van een van de meiden vernomen dat ze de luier niet prettig vonden. Ook nooit luieruitslag ofzo.
Ja grappig he! Ik hoor zoveel goede verhalen van kruidvat en daardoor heb ik ze ook steeds weer opnieuw geprobeerd in de hoop dat ze een keer 'vernieuwd' waren (nu nog beter! Haha). Maar ook mijn man zei steeds: koop die dingen alsjeblieft niet weer! Mijn oudste kreeg zelfs rode striemen van die 'papieren' (stugge) roesjes bij de benen/billen...
Mijn meisje van bijna 3 mnd oud zit in pampers maat 4 en kruidvat luiers maat 4. Ik vind de kruidvat toch beter kwa pasvorm. Aangezien mijn dochter een flinke bolle tante is met haar dikke spekbeentjes. Weegt dan ook al 8080 gram.
Maat 1 en 2 hebben we pampers gebruikt en daarna overgestapt naar kruitvat. Tussendoor nog een keer pampers geprobeerd maar daar had ik spijt van. Elke keer natte kleren. Kruitvat kan veel meer vocht aan.
ik gebruik voor de nacht pampers, andere gaan niet! overdag kruidvat omdat die hier prima gaan. tot maat 3 ook etos gebruikt, maar daarna veel lekken. nu heeft ze luierbroekjes aan overdag. ben begonnen met pampers, maar nu ook daarvan de kruidvat aan het proberen. tot nu toe gaat het goed
Pampers of jumbo. Op de opvang gebruiken ze Kruidvat, op zich prima, maar vind ze toch minder fijn dan die van jumbo (ook qua geur)
Aldi! Volgens mij zijn dit de goedkoopste luiers en ze werken ( voor mijn dochter) perfect. Heb ze nu al sinds januari vorig jaar. Voor de nacht gebruik ik ze een maatje groter. Ik gebruik ook hun luierdoekjes, zit een handig klepje op. Ik vind Pampers stinken en Kruidvat is te stug.
Hier kruidvat, hebben een tijd die van de Lidl gehad omdat ze in de aanbieding waren maar met het drink gedrag van ons zoontje kon ik hem elke 2 uur verschonen. Uiteindelijk was ik daar duurder mee uit dan die van de kruidvat
Na bijna alles geprobeerd te hebben snachts pampers easy up en overdag C1000. Sinds een week is het een drama. Ze is gemiddeld 2x per dag nat. Mijn dochter is slank en nogal afgevallen na 1,5 week ziek te zijn geweest.
Hier overdag pampers active fit, en voor de nachten baby dry. Bevalt me tot nu toe erg goed. Nog nooit doorgelekt. Ik heb ook 1x kv luiers gehad maar daarna toch weer terug naar pampers. Hoewel die van kv ook prima waren hoor.
ik het ziekenhuis gebruikte ze pampers maar hoe meer ze ging plassen hoe meer het stonk dus ik had altijd kruidvat maar vanaf maat 3 waren die heel erg plastic dus ben ik overgestapt op bumblies, hele fijne luier!
Ik gebruik pampers baby-dry of active-fit. Mijn zoontje poept wel een paar keer per dag dus meestal verschoon ik alleen wanneer hij gepoept heeft en natuurlijk sochtends bij het opstaan en savonds voor het slapen. Hier nooit last van doorlekluiers alleen bij spuitpoep als hij tandjes krijgt.
Hier kruidvat luiers. Maat 4 voor overdag en 's nachts 4+. Vind ze prima en lekken vrijwel nooit door
Overdag op dit moment Bumblies, had nog een bon voor en gratis pak en die zijn prima, normaal gebruik ik Aldi overdag en snachts Pampers, maar ik ik denk dat ik 4+ van Aldi ga proberen voor de nacht. Ik vind ze veel op Pampers lijken, maar in de prijs niet!