welke luiers ? goedkoop maar wel goed ..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Behappy, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik stem 100% voor luiers van de c1000.
    Is de enige luier die bijna net zo soepel is als echte pampers.
    Vooral bij maatje 0 en 1 is dit goed te merken.
    Vanaf maatje 2 koop is zowel van c1000 als van kruidvat...

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hier alleen nog maar pampers en eigen merk AH.

3. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Hier hebben we al allerlei soorten luiers gehad. Eerst pampers. Maar die stinken zo verschrikkelijk bij een plasluier, zelfs bij een heel klein plasje.
    AH was ook prima.
    Nu gebruiken we altijd kruidvat eigenlijk.
    Huggies ook heel fijn.
    DA luiers vonden we echt de meest slechte luiers allertijden. Elke luier lekt door en s' morgens lag regelmatig de vulling half uit de luier.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Lidl erg tevreden!

Pampers mijn favoriet. Maar vind ik te duur.

De beeb begint zo met pampers en dan ga ik uitproberen welke luiers voor hem het beste werken.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken normaal altijd wasbare luiers (van verschillende merken). Maar als we een dagje weggaan en als we op vakantie gaan gebruiken we bumblies. Daar zijn we erg tevreden over. We hebben eerst altijd pampers gebruikt, maar ik vind Bumblies zeker net zo fijn. Ze kosten hier in de supermarkt 6.49 voor een pak.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik snap trouwens nog steeds niet watdie hype rondom pampers is... De pasvorm is volgens mij echt voor lange smalle baby's, want mijn speklapje "past" er niet mooi in.
    Juist de luiers die wat groter/breder vallen, zijn goed voor zijn babyvetjes haha

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Voor de spuitluierperiode (eerste 6 maanden bij bv helaas haha) werkte hier alleen Pampers. Inmiddels gebruiken we hier overdag LIdl, bevalt super, en 's nachts nog wel Pampers.

Hier getests en gefaald: kruitvat, c1000 (ook de nieuwe), Bumblies, Etos

8. Maia

Maia Niet meer actief

pampers, etos en kruidvat geprobeerd. Pampers kreeg Fleur uitslag van, etos vond ik klein vallen en kruidvat valt hier goed om haar billen, ze krijgt geen uitslag en qua prijs is het ook nog leuk. Dus wij zweren bij kv.

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik gebruik alleen pampers (inderdaad, een lang, smal kindje). Ik vind -AH en kruidvat zo stug.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gebruik hier meestal de Kruidvat luiers, in ieder geval voor de oudste. De jongste nu toevallig in de Pampers omdat deze in de aanbieding waren met de Kruidvat pas. Als deze op zijn ga ik ook weer over op Kruidvat.
    Bevallen hier erg goed!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #31 Dubbeltje82, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    Mee eens! Al is het wel even uitvogelen welke luier het best bij de bouw van jouw baby past!

ik ben begonnen met de Popolini's, daarna AIO van Babyland/Papoose en nu naar volle tevredenheid de BambinoMio (birth to potty-set). De Bambino-Mio kan ik ook prima vanaf de geboorte voor de aankomende baby gebruiken.

Voor onderweg (een lange dag of weekend) heb ik luiers van Aldi.

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb via marktplaats een spiksplinternieuwe BambinoMio Birth-to-Potty-set voor 192 incl. verzendkosten.

De Popolini's had ik tweedehands voor 100 euro en ze later voor hetzelfde bedrag weer verkocht.

De Babyland/Papoose bevielen wel goed, maar daar moet je wel 2 inserts in doen... kosten via eBay ca. 120 euro voor 30 stuks.

Ff een beetje speuren op het net en je hebt een goed(koop) alternatief.

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gewoon Kruitvat! :) laasts had ik weer een paar luiers van pampers wat een vochtig zooitje word dat zeg!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dochterlief kon absoluut niet tegen Pampers! Haar billen lagen steeds open zo zielig! Toen over gestapt op Etos luiers. Ik vind ze erg zacht en een goede pasvorm tot maat 5. Mijn dochter lekt nu steeds door de maat 5 heen en daarom overgestapt naar Kruidvat luiers. Die zijn lekker ruim!

Voor de baby gaan we wel eerst weer pampers gebruiken, maar zullen daarna weer overstappen op etos of kruidvat!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Aldi!:)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473