Ik was er erg tevreden over destijds, de pasvorm was ook perfect voor mijn dochter. Ze waren iets aan de stugge kant meen ik me te herinneren, maar daar had dochter verder geen probleem mee. Ik ging er zelfs voor naar de supermarkt verderop omdat ze ze bij de mijne niet hadden .
Altijd zoeken he. Naar de juiste luiers. Qua absorptie zeg ik hier Pampers baby dry sowieso op nr 1. Qua pasvorm en zachtheid: ZWITSAL. Net fluweel zo zacht. Maarja, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind Zwitsal echt te prijzig. Dan zijn KV een goed alternatief qua pasvorm. Sl zou ik die dan weer niet voor de nacht doen (want doorlekken). Mijn tip met dunne poep: gebruik maizena. Super absorberend en bindt dunne poep. Hier dus de combi Pampers + maizena = (Ook wel fijn tegen luieruitslag bij zure tandenpoep)
Misschien een beetje mosterd naar de maaltijd maar ik vind bumblies de beste luiers (voor mijn dochter althans). Ze draagt al anderhalf jaar niets anders.
Hier kruidvat. Bij pampers, weet niet welk type, vaak lekkage en ik vond ze stinken. Binnenkort even mijn babypakket ophalen bij de plus. Daar zit een pak bumblies in.