Ik gebruik huggies. Bevalt echt zo super goed. Die van ons kon niet tegen pampers. Dan was alles rood echt sneu.
Pampers, heb Kruidvat geprobeerd maar die vind ik zo dik echt een dikke prop tussen d'r beentjes.....
Ik zweer bij pampers! Ooit in het begin proefpakketjes van andere luiers gehad, maar die waren over het algemeen allemaal veel stugger.
Wij gebruiken pampers. Zijn wel wat duurder (al scheelt het veel als je de aanbiedingen in de gaten houdt!) Ik wil op de luiers niet bezuinigen, ze lopen er de hele dag in!
Ik zwoer bij huggies maar... alle luiers die ik tot nu toe heb geprobeerd lekken door... zowel de pampers als de huggies, ook kruidvat en andere huismerken... heb in verschillende maatjes geprobeerd... Louiza poept dan wel erg veel in 1 keer en de stoelgang is erg lopend (geef bv), geen enkele luier kan alles snel genoeg opvangen.. En dan zijn haar kleertjes steeds bevuild Ik heb wel de indruk dat de Lidl luiers de stoelgang het beste opvangen.
Wij hebben pampers. Wij hadden altijd de groene verpakking, maar ik merk nu Joshua gaat lopen, dat die al snel niet goed zitten. We gaan nu dan ook de active fit proberen. De active fit voor overdag en de groen nog voor 's nachts. Weet nog niet of het helpt, heb ze vanavond pas gehaald, maar ze passen echt prima.
Het meeste gebruik ik pampers en huggies. Meestal huggies en als de makro pampers flink in de aanbieding heeft dan halen we pampers. Maar dan moeten ze wel voordeliger zijn dan huggies haha. Hier nu ook die spijkerprint huggies, jammer dat het geen goed weer is haha.
Ja, dat vond ik nou ook, dan had je er nog wat van gezien met dat warme weer. Nu stop je ze alleen maar weg onder een romper. Maar ik heb ze ook gekocht hoor, zijn wel erg leuk!
Ik had altijd Huggies en pampers maar nu afgelopen vrijdag bij de Lidl een pak meegenomen. Ik had ze nodig en ze zijn een stuk goedkoper. Dus ach.. laat ik maar eens proberen. Deze zijn echt super fijn! Zit een beetje tussen de Huggies en pampers in. Lekker hoog in de rug zoals de Huggies en heel erg soepel zoals de Pampers. Bevalt me prima hier! Ook fijne elastiekrand om de beentjes (ruim)