Welke luiers? Kruidvat? Etos? Of toch pampers?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Juffie26, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kruidvat is echt rampzalig.. Daar redt ons meisje de 3 uur regelmatig niet mee.. Wij zweren toch bij Pampers. Die slaan we in tijdens acties, zoals met 50% korting bij de AH of zoals een paar weken terug met 2 + 1 gratis + 20% extra korting bij Etos. Dan betaal je zo'n 5 euro per pak en zijn ze dus helemaal niet zo duur :)

2. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Wij gebruiken Etos overdag en 's nachts pampers.
    Hij maakt nachten van 12/13 uur en plast redelijk veel 's nachts. Alleen pampers houdt het dan droog..:D

Wij hebben ook een tijdje kruidvat gebruikt, maar die vond ik toch wel erg stug.

3. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Ik heb meestal overdags kruidvat en pampers voor de nacht. Maar zoonlief poept vaak in de nacht of als hij net wakker aan het worden is en het gebeurd regelmatig dat hij door zijn luier is gegaan en ik dus in de ochtend de kleine schat in bad kan doen.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Hier altijd pampers baby-dry of active fit. Allebei fijne luiers al vind ik baby-dry wat zachter.
    Kruidvat gebruikten ze op de opvang maar die vind ik niks, zo stug en klein vind ik. Etos heb ik geen ervaring mee, heb zelf nooit andere luiers gehad dan pampers.

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Hier altijd kruidvat, wij vinden pampers juist vreselijk.. Zoon lekt over het algemeen niet door, tenzij hij een heeeele erge poepluier heeft maar dat is dan bij elk merk wel denk ik..
    Ik vond etos juist stugger dan kruidvat!

6. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Kruitvat hier, straks alweer voor 3e kindje.
    Lekker nooit door. (dan moet je gewoon door naar maat groter)
    Zitten fijn en zijn mooi geprijsd (helemaal tijdens de reclames)

7. Ikseltje

Ikseltje Lid

Jan 21, 2014
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hier Kruidvat of Pampers.
    Koop beiden alleen in de actie.
    Zeker in het begin vond ik het erg fijn dat kruidvat zo klein viel, die pasten mijn kleine meisje tenminste.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    De eerste weken gebruikten we die van Kruidvat, met plas indicator.
    Pampers maat 1 voelden vaak vochtig aan. Maat 3 overigens ook soms.
    Vanaf maatje 2 zijn we pampers gaan gebruiken. Die sluiten net wat beter aan dan de Kruidvat luiers.

9. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,050
    178
    63
    Gelderland
    De Aldi! Vind deze erg op pampers lijken :) en lekker goedkoop!

10. DingDong

DingDong Actief lid

Dec 1, 2011
    154
    0
    16
    Van de wegwerpluiers het meest tevreden over Pampers. Die lekten zelden door. Ik heb ook kruidvat luiers en Naty luiers gebruikt. Maar deze lekten wat vaker door. En dit kwam niet door de verkeerde maat! Ik gebruik nu wasbare luiers, ook zelden een lek met het tweedelige systeem van Little Lamb. En uiteindelijk nog goedkoper.

11. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ja.. ik heb die altijd van de etos en ik ben er tevreden over. Ze kwamen bij een test van de consumentenbond toen goed uit de test, dus geprobeerd en het bevalt goed, maar pampers vind ik wel iets beter. Met kruidvat ben ik minder tevreden

12. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    bij beide kinderen alleen maar kruidvatluiers gehad. ik vind ze niet stug en ze hebben hier nooit door gelekt.

13. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

Mar 25, 2009
    356
    0
    0
    Vind ik ook! Het liefst Aldi, maar ook kruid at, pampers alleen de eerste maanden gebruikt.

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik ben opzich ook te tevreden over pampers alleen hebben ze de maat 5+ hier niet bij etos en ook niet bij supermarkten! ik moet dus wachten op acties zoals wehkamp, kruidvat of trekpleister.

15. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ik ben heel erg tevreden over de kruitvat luiers wat een top dingen!

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Wij hebben ook kruidvat en zeer tevreden. Slaan altijd goed in tijdens de aanbiedingen en kopen dan bijna nooit buiten die tijd. Voor de baby doen we wel weer even pampers vanwege goede plasindicator etc maar vanaf maat 2 of 3 weer over naar kruidvat

17. speentje2012

speentje2012 Actief lid

Oct 3, 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik gebruik altijd Etos luiers.
    Alleen maatje 1 gebruik ik pampers, gewoon omdat ik het leuk vind om die te gebruiken.

18. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik vind de goedkoopste luiers het fijnste! Heb veel verschillende luiers gehad, en vond alles tot nu toe prima. Dus heb geen neiging om 'de beste' op te gaan zoeken, ik bespaar liever tientallen euro's per maand. Alle luiers van nu (zelfs de slechtste) zijn beter dan de beste luier 10 jaar terug, zo denk ik altijd. Dus ik ben eigenlijk al snel tevreden. Ze krijgt nergens uitslag van, en lekt nergens (regelmatig) in door. Mijn baby heeft mij ook nooit duidelijk gemaakt dat ze last heeft van een 'stugge kruidvat luier', ze beweegt prima! En als dat zo zou zijn, schijnt het dat ze alleen maar eerder zindelijk worden door een iets minder comfortabele luier dan perfect gepamperd (het woord zegt het al).

Anyway, ik betaal dus 7.50 euro per maand aan luiers en mijn dochter vind alles prima :) Ik reken bij aanbiedingen de prijs per luier uit, en de goedkoopste optie is:
    1. DA luiers, zitten er net iets meer in pak dan Kruidvat, en hebben regelmatig 1+1 gratis
    2. LIDL toujour ook regelmatig een aanbieding die neerkomt op ongeveer 10 cent per luier (maat 4)
    3. Kruidvat heeft regelmatig 2+1 gratis, en een heel enkele keer 1+1 gratis. De maat mag je ruilen als je teveel hebt gehaald.

19. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Hier ook kruidvat luiers en heel tevreden. Vind ze fijn in gebruik en inderdaad leuk geprijsd in vergelijking met pampers :$
    Lekken ook eigenlijk nooit door. Soms na de nacht, maar dat komt hoofdzakelijk doordat mijn zoontje op z'n buik slaapt, de hele achterkant is dan nog droog, maar van voren kan er geen druppel meer bij :p

20. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Hier overdag lidl 100 voor 10 euro
    En snachts active fit maar lekt als hij doorslaapt alsnog door

Share This Page