Welke luiers? Kruidvat? Etos? Of toch pampers?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Juffie26, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dit!

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Het liefst gebruik ik pampers active fit, maar op nr 2 staan de etos luiers. Kv ook een tijd gebruikt, maar die zijn stug en minder zacht. Verder nog meer goedkopere merken geprobeerd maar etos wint altijd.

3. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Hier pampers alleen nog voor de nacht en ben begonnen overdag met luierbroekjes van pampers. Overdag draagt ze ook gewone luiers van kruidvat. Etos vanaf maat 3 niet meer tevreden over. Vond die de van de hoogvliet ook 24/7 prima, maar die hebben wij hier niet, dus dat is lastig. Dus hier pampers en kruidvat in de luierlade. Hoe de luierbroekjes van kruidvat zijn weet ik nog niet....

4. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Mijn zoontje is stevig, ruim 8 kilo bij 65 cm met lekkere dikke beentjes en bol buikje. Kruidvat en Pampers zitten allebei prima en merk geen verschil in gebruik. Hij draagt nu Kruidvat maat 4. Ik let goed op de aanbiedingen en koop ze graag wanneer ze 2+1 gratis zijn. Overigens is een jumbopack altijd heel voordelig. Met maat 3 zaten er 96 in voor 13 euro, deed er ruim 2 weken mee.

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Mijn dochter kan alleen tegen pampers, verder krijgt ze van alle ander merken uitslag.

Ik koop het altijd in de aanbieding en heb eigenlijk nooit meer als omgerekend 5 euro voor een midpak betaald, al wordt dat steeds lastiger.

6. dolley

dolley Bekend lid

Sep 24, 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook pampers. Voor overdag active fit en dry nights voor de nachten. Bevalt me erg goed. Tot nu toe heb ik alles met korting kunnen kopen. Wel andere merken geprobeerd maar pampers blijft toch het beste voor onze kleine man. 😊

7. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wij gebruiken nu de Jumbo luiers, maat 3 = 100 luiers € 13 euro. Werken hier perfect! Ook voor snachts !

8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,030
    113
    Overijssel
    Aldi! Net zo zacht als pampers. Wel pas vanaf maat 4. Gelukkig bevallen ze prima,hoef niet meer apart voor pampers te shoppen want ik werk er namelijk :D

9. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Aldi! Supergoedkoop en betrouwbaar!

10. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb gewoon eerst een klein pakje gekocht om uit te proberen. Ik vind ze prima rekbaar en zacht.

11. Icecube

Icecube Actief lid

Jun 29, 2013
    152
    0
    16
    Eindhoven
    Hier Kruidvat, Lidl, Etos voor overdag.. Vind Lidl tot nu toe het fijnst. Ze zit nu pas in maat 4 dus wil binnenkort ook Aldi gaan proberen. Als er weer luiers in de aanbieding zijn haal ik ze bij die winkel waar ze het goedkoopst zijn. Voor snachts probeer ik pampers in de aanbieding te halen, toch net iets fijner voor snachts. Niet fijn vond ik jumbo en luiers uit Duitsland (DM eigen merk)

12. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruiken we Kruidvat luiers

13. MamR

MamR Actief lid

Sep 10, 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Geprobeerd: etos, da, ah, kruidvat, jumbo, lidl, bumblies, aldi pampers new baby/new born, pampers simply dry, pampers active fit, pampers babydry.

Ik blijf terug komen op pampers babydry! Als die toevallig is uitverkocht oid wil ik active fit ook nog wel eens gebruiken. Van alle andere merken kreeg mijn zoontje uitslag of lekte er snel doorheen. De pampers new baby werkte ook alleen vond ik de luiers erg stinken. Ook moet je bij pampers goed opletten dat de vleugeltjes en het binnenste gaasje bij de beentjes naar buiten zitten, dit word wel eens vergeten en gaat het alsnog mis.

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Albert Heijn.. En anders Pampers.. Rest 3x niks :)

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    Eens! Was heel erg fan van pampers maar heb ze nu al maanden niet meer gebruikt, deze zijn prima..

16. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb ook een tijdje gezocht naar goede luier. Heb Kruidvat, Etos en Pampers gehad en vind Pampers de beste. Kruidvat vind ik idd ook stug. Als je Pampers in de aanbieding koopt komt het overeen met prijs van Kruidvat of Etos. Etos luier zitten niet zo mooi. Heel hoog en beetje uit model ofzo.

17. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    1,324
    184
    63
    Gelderland
    Pampers, absoluut! en dan de Pampers Active Fit of de Pampers Baby Dry. Hij lekt eigenlijk nooit door, ook niet als hij weer eens een keer uitslaapt. Vind de KV luiers waardeloos en eerlijk gezegd de rest niet geprobeerd. Koop wel de Pampers luiers (bijna) altijd in de aanbieding. Dan vind ik de prijs nog wel mee vallen.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Etos luiers wel eens geprobeerd, in principe wel goed, alleen blijven haar billetjes dan toch wat vochtiger. Ik merk ook dat ze dan wat roder zijn.
    Momenteel heb ik Bubblies, ik vind ze stug en ze lekken sneller door. Ik heb een pak AH luiers nu liggen om te proberen.

's nachts heb ik altijd Pampers (1 maat groter dan overdag) omdat ze veel drinkt en dus ook veel plast. Als ik geen Pamper gebruik dan lekt ze geheid door. Met de Pampers niet.

Het liefst gebruik ik gewoon Pampers, maar ik ben eigenlijk op zich naar een goedkopere variant.

19. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Suzy hier Aldi en ze heeft nooit rode billen. Ik gebruik ze inmiddels al een jaar naar tevredenheid. En cheapie cheap haha.

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Wij zijn begonnen met pampers, kruidvat zat zo raar bij die mini billetjes.
    Vanaf maar 3 zijn we naar kruidvat of etos gegaan, maar net welke in de aanbieding is.
    Beide prima hoor! :)

Share This Page