Een vriendin van mij stuurde toen mijn dochter nog klein was regelmatig spenen en flesjes van DM. Die waren echt ideaal en kostten geen drol. Wat een verademing na al dat dure merkspul wat niks was en heb ze destijds echt allemaal uitgeprobeerd! I<3 DM!
Je zou het niet verwachten,maar de luiers van Aldi zij net zo dun en absorberend als die van Pampers. Zijn heel zacht en zien er ook uit als Pampers. Heb al van Kruidvat,Etos en Ah geprobeerd, maar mijn schoonzus had me Aldi aangeraden en ik ben blij verrast van de kwaliteit.
Hier altijd pampers gebruikt... Begonnen met new baby en nu baby dry, bevalt prima alleen de prijs valt wat tegen. Ik koop ze het liefst in de aanbieding! Ik heb nu een pak simply dry gekocht, 56 luiers voor 10 euro dus 0,18 per luier Ben benieuwd of het wat is, iemand misschien ervaring mee?
Echt balen dus die nieuwe luiers van pampers active fit vannacht na 5uurtjes helemaal drijfnat. Maakt dus gewoon niks uit welke luier
Heb je wel de goede maat? De + maten nemen meer vocht op. Ik heb toch maar besloten bij pampers te blijven, ik wacht wel op aanbiedingen. Aldi hebben we geen in de buurt. Mocht ik er eens in de buurt komen dan zal ik zeker naar de luiers kijken.
Duitse Aldi ligt wel in de buurt. Ga daar eens kijken als we in de buurt zijn. Hoe vallen die kwa maat ten opzichte van pampers?
Ik vond/vind kruidvat het beste! Altijd gebruikt. Alleen de eerste weken pampers merk, die waren heel zacht, al snel naar kruidvat over gestapt.
Pampers! Eerst inderdaad New baby. Maar ik vind de active fit het fijnste daarna de baby dry. Bij baby dry vind ik de luiers snel stinken
Ik vind die van kruidvat super fijn! heb pampers ook wel gehad en die zijn ook fijn maar voor dat prijsverschil dan liever kruidvat