baby maakt vreemde bewegingen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fall, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fall

fall Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een dochter van 8 maanden. Mijn dochter maakt nogal vreemde bewegingen. Het begon in de wipstoel ze trekt haar beentjes op en wrijft dan heen en weer zeg maar. :( ze begint nu ook tegen mij aan te rijden, het lijkt wel of ze masturbeert. :( Ik heb gelezen op Internet dat dit inderdaad mogelijk is. Ik vind het nogal vervelend vooral wanneer er mensen bij zijn. Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan. Herkend iemand dit?

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Het lijkt mij echt sterk dat het "rijden" is of masturberen. Ik schrik hier echt van, het zou niet in mij opkomen om dat te denken.... :(

sorry harde reactie misschien.
    Echt niet te druk maken, een baby beweegt nou eenmaal.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Met 8 maanden masturbeerd een kind niet hoor....

Het zal wel gewoon bij ontdekken van bewegingen die ze kunnen maken horen

Maak je niet druk

4. fall

fall Niet meer actief

Nee ze zal het niet bewust doen nee. Maar als je het ziet zul je toch vreemd kijken. Had deze reacties wel verwacht. Maar goed ik vraag om soortgelijke ervaringen.
    En het kan wel degelijk

5. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ik herken het niet van mijn eigen dochter, sorry :)

6. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Ik snap wel wat je bedoeld. Mijn zoontje ging vaak op zijn buik liggen en dan met zijn kruis op zijn handen liggen en een soort sex :)->) bewegingenmaken...Het zag er inderdaad heel raar uit maar het is hier vanzelf weer overgegaan...Zou er niet te veel van denken :)

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Wij hebben op mijn werk een meisje van (toen nog geen) 1,5 jaar.
    Zij doet dit ook, maar dan als ze aan tafel zit. Ze "rijdt"dan continu op en neer op de bank.
    Ze is dan ook helemaal in d'r eigen wereldje....

Weet bijna wel zeker dat dit een soort van masturberen is! Dus ja, ik kan het me wel voorstellen!

Denk alleen dat je er op deze leeftijd weinig mee kan. Elke keer als het gebeurt zorgen dat ze stopt door haar af te leiden?

8. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ze niet gewoon aan het oefenen met bv beenthes onder zich krijgen om op handen en knieen te kruipen? Of oefenen met optrekken tot staan?

9. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Nou snap dat je t vervelend vind, ik zou me alleen niet al te druk erom maken, ze zal het niet bewust doen denk ik

10. fall

fall Niet meer actief

Nee ze doet het niet bewust natuurlijk. Maar ze is wel een beetje vroeg. Ik geef er geen aandacht aan en wanneer er bezoek is pak ik ze op. Maar ja laatst Was ik in de winkel wachtend bij de kassa en toen deed ze het ook. Ze is dan moeilijk af te leiden. Dat zijn dan wel vervelende momenten.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Mijn oudste ging wipbewegingen maken om het zo maar te noemen. Op handen en knieën en dan flink op en neer met bepaalde geluiden (met geluid uitademen en dan maakt het door het wippen een bepaald geluid). Ik ergerde me dood dat mensen dan meteen opmerkingen maakten die aan seks gelinkt waren. Is gewoon het oefenen en ontdekken van wat je met je lichaam kan.

Ik snap niet hoe je beentjes tegen elkaar aan wrijven masturberen kunt noemen. Sorry, maar ik zie de link niet.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Uhm....

Denk je nu werkelijk dat andere mensen denken dat je 8 maanden oude kindje aan het masturberen is in haar wagentje als ze haar beentjes tegen elkaar wrijft?

:( :( :(

Zou absoluut niet in mij opkomen eerlijk gezegd.

Ik neig ook naar normale bewegingen voor zulke kleintjes. Misschien om kruipbewegingen te oefenen of buikspieren en beenspieren trainen in verband met het lopen binnen nu en een paar maanden.
    Of de luier zit niet lekker (te kleine maat).

Ik zou niet direct aan masturberen denken bij een 8 maanden oude baby.

Natuurlijk. Ze gaan uiteindelijk hun geslachtsdelen ontdekken. Maar zo jong al bewust masturberen...nee...daar geloof ik absoluut niet in.
    Onze beide jongens zaten wel eens op die leeftijd af en toe naar hun piemeltje te graaien tijdens het bad of als de luier even af was. Maar echt masturberen. Nee hoor. Het was meer even aanraken en klaar was het weer.

13. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Eens. Fall, ik snap niet dat jij denkt dat mensen denken dat je baby aan het rijden is. Sorry vind ik niet echt normaal.

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik denk dat tot je dat ziet geloof je niet. Maar ik zag het ook een keer het ziet eruit inderdaad als mastruberen ik schrok mij torn ook echt!!!
    Wist niet hoe ik moest reageren (was op kinderdagverblijf) maar dat blijkt dus ook dat te zijn want kleine kinderen kunnen ook erectie krijgen onbewust. Leidster is mijn vriendin dus dat vertelde ze dat moeder heeft het alvast verteld dar ze niet schrikken en mijn vrindien zei dar ze ook schrokken gewoon eerste keer toen ze dat zagen!
    Is echt iets anders dan lichaam ondekken.

Ts je kan weinig doen gewoon zo laten en boeit wat iedereen denkt!
    Het gaat vanzelf over

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, herken het niet, maar eerlijk gezegd ... Als ze het inderdaad doet.... So what???? Gaat over en heeft dan alles te maken met het ontdekken van het lichaam? Eva grijpt soms als ik haar verschoon tussen haar benen ... Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk.

Jij geeft er opeens een enge lading aan, niet je kindje ...

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #16 piccolina, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2014
    Google even of vertrouw aan mensen die daar hoogopgeleid voor zijn

Baby

17. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    #17 medj1983, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2014
    Maar nu even on topic: Baby's hebben geen seksuele verlangens. Het zal dus wel gewoon een fysieke reactie zijn. Net als die herhalingen, waarschijnlijk is het gewoon oefenen. Ik kan me voorstellen dat het raar kan overkomen en public. Mijn dochter is groot fan van gillen op het moment.. ook zo heerlijk bij de kassa :D
    Tja, behalve afleiden weet ik ook niet zo goed wat je eraan kunt doen, hoort bij de natuur denk ik :) hoef je je ook niet voor te schamen..

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dames, laten we het niet persoonlijk maken. Ik hou dit topic in de gaten en zal de persoonlijke reacties verwijderen.

19. Valora

Valora Niet meer actief

Als ik de luier van mijn zoontje ververs, wrijft hij soms ook over zijn piemeltje. Die wordt dan inderdaad hard. Ik wacht gewoon even met de nieuwe luier dichtdoen tot hij het niet meer doet.

Het is zijn lichaam, en het voelt vast gewoon fijn. Kinderen hebben daar nog geen verdere bedoelingen mee. Kwestie van hun lichaam ontdekken.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kinderen ontdekken hun lichaam. Wij volwassenen geven daar een bepaalde lading aan. Het enige wat je kunt doen is afleiden, en verder gewoon laten gaan. Als ze ouder is, kun je met haar afspreken dat ze dit op haar eigen slaapkamer mag doen, omdat het iets prive is. Wordt in ieder geval niet boos.

Deel Deze Pagina