Ben er even helemaal klaar mee (meerdere keren wakker snachts)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Manuela79, Nov 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Even van me afschrijven hoor.. ik weet dat er genoeg mensen zijn die dit herkennen dus ik ben uiteraard niet de enige maar misschien hebben jullie tips.

Tygo is al maanden aan het sukkelen snachts, 4/5 keer wakker op een nacht en dan krijst hij echt de buurt bij elkaar! Meestal is even goed leggen, speentje geven en toedekken genoeg gelukkig maar iedere nacht is onderbroken dus het begint me nu wel op te breken. Eerst heeft hij een paar keer oor- en keelontsteking gehad. Sinds eind oktober heeft hij buisjes gekregen dus met zijn oortjes gaat het nu goed. Toen kwamen/komen er 6 tanden en kiezen tegelijk door. En nu hoest hij zich helemaal gek iedere nacht. Soms zo erg dat hij ervan moet kokhalzen. Ik ga morgen even contact opnemen met de huisarts maar ik ben er zo ondertussen helemaal klaar mee!

Iemand tips tegen het hoesten?

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor en idd begint mij ook wel op te breken.

Veel tips heb ik niet denk dat het gewoon een fase is waar je doorheen moet het is soms niet anders.

Voor het hoesten heb ik van VSM de tussikind helpt erg goed.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Tussikind gebruik ik ook, maar totaal niet het idee dat het ook maar iets helpt...

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    En gewoon een slokje water?

Pff moeilijk hoor vraag mij af of de huisarts nuttige tips heeft zoja dan hoor ik het graag!

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ligt het aan de naam misschien?
    Hier ook een aantal keer per nacht dat hij ineens begint te huilen. Vaak ligt hij gewoon te dromen volgens mij en valt hij wel weer zelf in slaap, maar toch ben je wakker.
    Tijdje geleden kwamen er hier ook ineens een aantal kiezen tegelijk door dus dat hielp ook niet echt mee.
    Ik hoop maar dat het vanzelf weer over gaat. Misschien is het een fase ofzo?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik herken dit van mijn dochter. Die was ook altijd in de nacht wakker en ook veel hoesten en dan altijd spuugen.

Ze is hier sinds dat ze 4 werd overheen gegroeid.

De HA zei dat het hoesten en spuugen bij haar van niks kon komen. Gewoon nerveus et ceteraa... en ik bed was het altijd erger.

Op school heeft ze het 1 keer gehad.

Nu dus niet meer

Eerder dus altijd twee a drie keer per nacht wakker.

Ik wende er gewoon aan op een gegeven moment.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ohh meid! Ik heb hier net die fase achter me.. En hij duurde lang!! (sorry!) heel veel sterkte en het gaat over. Geloof me!

8. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha hier hetzelfde verhaal en de fase is zo goed als achter de rug. Alleen heeft ze nu buikgriep! :(

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou gisterenavond lagen we om half 10 in bed en vanaf half 11 begon tygo weer. Om de 5 minuten krijsen. Uiteindelijk zijn we tot half 2 met hem bezig geweest. Het arme kind hoest zichzelf constant wakker. Net de ha gebeld en we mogen vanmiddag even langskomen. Ik laat het weten!

Share This Page