Welke luiers vind jij de beste? Poll

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Langmuts, 27 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luiers vind jij het beste?

  1. Pampers

    86 stem(men)
    34,7%
  2. Kruidvat

    89 stem(men)
    35,9%
  3. Etos

    22 stem(men)
    8,9%
  4. Lidl

    14 stem(men)
    5,6%
  5. Aldi

    1 stem(men)
    0,4%
  6. Jumbo

    6 stem(men)
    2,4%
  7. Huggies

    2 stem(men)
    0,8%
  8. Anders , namelijk :

    20 stem(men)
    8,1%
  9. Ah

    8 stem(men)
    3,2%
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wij zijn gestart met paupers premium protection. Op een gegeven moment pamperd baby dry voor de nacht, daarvoor had ze s ochends geen licht vochtige romper meer (premium protection is meer ademend). Overdag toen nog wel Pampers, later overgestapt naar kruitvat, ook erg tevreden over.

    Op vakantie luiers gekocht bij de Lidl (lupilu) en dat vond ik helemaal niets. RFe pasvorm, veel ‘luier’ tussen de benen en sloot niet goed aan. Ze bleef wel droog, maar dat is dus niet ons merk.

    Nu de tweede onderweg is ga ik weer starten met pampers.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Wasbaar..
    Van de wegwerp de oude kruidvat luiers
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Mijn zoon had ook meestal Kruidvat luiers. Pampers vooral in het begin aangehad omdat hij zo klein was en alleen pampers de goede maat had.
    Ook lekte hij een periode veel door 's nachts, dus toen enkel voor de nacht Pampers gebruikt en overdag gewoon Kruidvat enz.
     
  4. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Hier sinds 2 dagen aan de pampers pure.. zoontje is vandaag al 2x doorgelekt :eek:
     
  5. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Goed topic dit! Ik heb een pak pampers maat 1 liggen, maar weet nu al dat ik ook die van het kruidvat ga proberen.
     
  6. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hoe is jullie ervaring met biologische luiers? Ik zie nu veel reclame van Joone bijvoorbeeld.
     
  7. MMW

    MMW Fanatiek lid

    29 dec 2013
    1.182
    425
    83
    Wasbaar en qua wegwerp AH of Muumi als deze ergens in de aanbieding zijn...
     
  8. marina kl

    marina kl Bekend lid

    21 jun 2015
    649
    344
    63
    Als je je aanmeld bij Kruidvat voor mama tas, of net hoe het heet, dan zitten daar Kruidvat luiers maat 1 erin ;)
     
  9. marina kl

    marina kl Bekend lid

    21 jun 2015
    649
    344
    63
    Hier bij de 1e altijd pampers, eerst Premium protection daarna paarse variant Active fit. Met de kleine billetjes zat het perfect en lekte haast nooit door. Wel eens andere merken geprobeerd maar paarse vond ik toen de beste.

    Bij de 2e begonnen met Pampers Premium en Pure (net wat in aanbieding was). Nu we in de maat 4 zitten lekte ze elke nacht en soms overdag door. Ook de welbekende tandjes luiers liepen over terwijl het luiertje net aan was en nog helemaal droog! Het leek alsof het niet snel kon absorberen. Voor s nachts van alles geprobeerd: maatje groter, achterstevoren etc. Niets werkte.
    Toen voor de grap kruidvat geprobeerd (want had niets te verliezen, s ochtends was alles toch nat) en toen was het droog!

    Kruidvat heeft achter op het luiertje een soort "elastiekje" waardoor het nog beter aansluitend zit. Weet niet of er nog meer luiers zijn die het hebben.

    Zwitsal, Etos en Blumpies hebben na 1 klein plasje al een "bult" tussen de beentjes hangen. Ik bleef dan verschonen waardoor ik duurder uit was.
     
  10. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Pampers werkte gewoon niet en die van Zwitsal al helemaal niet. Hier een Kruidvat fan, maar dan wel de nieuwe! De oude hadden meerdere keren doorlek problemen....
     
  11. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik vind de luiers van de Kruidvat en pampers vooralsnog het beste.
    Dochter krijgt nu die van de Aldi om en daarvan werkt die blauwe streep slecht. Vaak is de streep nog geel terwijl ze wel geplast of gepoept heeft.
     

Deel Deze Pagina