Wij gebruiken voornamelijk wasbare luiers (van verschillende merken). En als we op vakantie of een dagje weggaan hebben we altijd pampers.
Ik heb alle soorten geprobeerd, omdat ik vond dat een luier niet duur hoeft te zijn...en ik zit nu dus op de pampers Moet zeggen dat het de enige is waar ze lekker droog in blijft en waar de pasvorm ideaal bij is, hij is ook niet zo dik dus ze kan er ook het fijnste in bewegen.
pampers en kruidvat in het begin veel gebruikt, maar Etos (vergeten op te stemmen) hebben we nu eigenlijk altijd (als de pamper-actie-voorraad op is) , omdat ik die eigenlijk ook wel prima vind. En daarbij is de Etos een véél prettigere winkel dan de Kruidvat + je babyzegels gaan extra hard, omdat er op de verpakkingen van de luiers óók nog een zegeltje zit.
hier alleen pampers en huggies. overdag huggies en s'nachts pampers heb al zoveel geprobeerd maar vind het allemaal niks! probeer altijd te letten op aanbiedingen en dan groot inslaan dan vallen de prijzen wel mee.
oh ja, en ik vind pampers zo stinken wanneer er plas in zit??? echt bah!! zo'n verschrikkelijk doordringende geur, al heeft hij maar een klein plasje gedaan, bleagh! en dan blijf je dus aan het verschonen
Ik heb vanaf dag 1 Kruidvat-luiers gebruikt en ik ben er fan van. Ayla heeft nog nooit doorgelekt en ze passen haar goed.
Hier komen echt geen andere luiers als pampers. Heb in begin luiertaarten gehad van kruidvat en van de buuf huggies geprobeerd.. wat een ramp! Ze plast en poept er recht door heen! Pampers! WOEHOE!
wij halen bij de jumbo het jumbo merk. zit prima, en voor de nacht gaat er een inlegluier in...omdat onze zoon in pampers ook niet droog blijft...
De eerste weken vond ik Pampers het fijnste, DA en Kruitvat absoluut niet. Maar vanaf het 2e maatje Pampers vond ik ze ineens gaan stinken! Een heel raar chemisch luchtje als ze geplast had, dus met de New Baby. Nu zit ze in maatje 3 en hebben we een aantal merken geprobeerd. Kruitvat is nu top! Sluit mooi aan, lekt niet door en stinkt niet. Die gaan we vaker kopen. De Baby Dry is ook fijn, maar voor ons geen New Baby meer... Huggies gaan we proberen vanaf maatje 4, ben benieuwd
Pampers! Ik heb bij mn oudste kruidvat luiers gebruikt en bevielen niet. Bij mijn jongste ook 2 dagen maar ook zij lekte door. Heel apart.
Pampers en kruidvat, alleen kruidvat hebben we niet vlakbij zitten anders was ik bij kruidvat gebleven maar ben nu naar Pampers over gestapt.
Etos, passen het beste bij mijn meissie en ze lekt hierin nooit door op kdv hadden ze pampers hier lekte ze ALTIJD door!!!!
Kruidvat luiers, en anders koop ik pampers. Maar onze meid komt de nacht niet door met pampers en met Kruidvat wel. Dus dan is de keuze snel gemaakt + dat ze super cheap zijn in verhouding!
Hier altijd huggies! Perfecte pasvorm (pampers weleens geprobeerd en die zijn echt veel te breed) en nooit doorlekproblemen eigenlijk (ja een keer of 3 in totaal geloof ik een keer een spuitluier die erdoorheen kwam, waarvan 1 was nadat de jongste ruim 2 weken geen ontlasting had gehad ). Hebben eens bumblies ofzo gehad, nou dat vonden we echt bagger! Alleen de pasgeborenen luiers van pampers vonden we ook fijn.