welke luiers vind jij fijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anica, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welk merk vind jij fijn

1. huggies

2. AH eigenmerk

3. pampers

4. etos eigenmerk

5. lidl eigenmerk

6. aldi

7. kruitvat

8. anders, namelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken voornamelijk wasbare luiers (van verschillende merken).

En als we op vakantie of een dagje weggaan hebben we altijd pampers.

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik heb alle soorten geprobeerd, omdat ik vond dat een luier niet duur hoeft te zijn...en ik zit nu dus op de pampers :D

Moet zeggen dat het de enige is waar ze lekker droog in blijft en waar de pasvorm ideaal bij is, hij is ook niet zo dik dus ze kan er ook het fijnste in bewegen.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    grappig dat er zoveel zijn die pampers gebruiken maar en zijn er ook genoeg die het ondingen vinden.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pampers en kruidvat in het begin veel gebruikt, maar Etos (vergeten op te stemmen) hebben we nu eigenlijk altijd (als de pamper-actie-voorraad op is) , omdat ik die eigenlijk ook wel prima vind.
    En daarbij is de Etos een véél prettigere winkel dan de Kruidvat + je babyzegels gaan extra hard, omdat er op de verpakkingen van de luiers óók nog een zegeltje zit.

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier alleen pampers en huggies. overdag huggies en s'nachts pampers heb al zoveel geprobeerd maar vind het allemaal niks! probeer altijd te letten op aanbiedingen en dan groot inslaan dan vallen de prijzen wel mee.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    C1000 vind ik erg prettig, en heb vandaag voor het eerst van de Lidl

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh ja, en ik vind pampers zo stinken wanneer er plas in zit??? echt bah!! zo'n verschrikkelijk doordringende geur, al heeft hij maar een klein plasje gedaan, bleagh! en dan blijf je dus aan het verschonen :p

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb vanaf dag 1 Kruidvat-luiers gebruikt en ik ben er fan van. Ayla heeft nog nooit doorgelekt en ze passen haar goed.

9. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    pampers en huggies ( de 2 voor 1 aanbiedingen daarvan zijn ook heel prettig!!)

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier komen echt geen andere luiers als pampers. Heb in begin luiertaarten gehad van kruidvat en van de buuf huggies geprobeerd.. wat een ramp! Ze plast en poept er recht door heen! Pampers! WOEHOE!

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Qua pasvorm en droogblijven: Pampers Active Fit
    Qua pasvorm, droogblijven EN prijs: Kruidvat! :D

12. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0
    wij halen bij de jumbo het jumbo merk. zit prima, en voor de nacht gaat er een inlegluier in...omdat onze zoon in pampers ook niet droog blijft...

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    De eerste weken vond ik Pampers het fijnste, DA en Kruitvat absoluut niet.
    Maar vanaf het 2e maatje Pampers vond ik ze ineens gaan stinken! Een heel raar chemisch luchtje als ze geplast had, dus met de New Baby. Nu zit ze in maatje 3 en hebben we een aantal merken geprobeerd. Kruitvat is nu top! Sluit mooi aan, lekt niet door en stinkt niet. Die gaan we vaker kopen. De Baby Dry is ook fijn, maar voor ons geen New Baby meer...

Huggies gaan we proberen vanaf maatje 4, ben benieuwd :)

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pampers!

Ik heb bij mn oudste kruidvat luiers gebruikt en bevielen niet. Bij mijn jongste ook 2 dagen maar ook zij lekte door. Heel apart.

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Pampers en kruidvat, alleen kruidvat hebben we niet vlakbij zitten anders was ik bij kruidvat gebleven maar ben nu naar Pampers over gestapt.

16. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    C1000!! echt super luiers, lekt nooit door. blijft goed zitten en ze zijn niet duur

17. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Etos, passen het beste bij mijn meissie en ze lekt hierin nooit door op kdv hadden ze pampers hier lekte ze ALTIJD door!!!!

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb op anders gestemd, namelijk Jumbo luiers.

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kruidvat luiers, en anders koop ik pampers. Maar onze meid komt de nacht niet door met pampers en met Kruidvat wel.
    Dus dan is de keuze snel gemaakt + dat ze super cheap zijn in verhouding!

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd huggies! Perfecte pasvorm (pampers weleens geprobeerd en die zijn echt veel te breed) en nooit doorlekproblemen eigenlijk (ja een keer of 3 in totaal geloof ik een keer een spuitluier die erdoorheen kwam, waarvan 1 was nadat de jongste ruim 2 weken geen ontlasting had gehad :)).

Hebben eens bumblies ofzo gehad, nou dat vonden we echt bagger! Alleen de pasgeborenen luiers van pampers vonden we ook fijn.

Deel Deze Pagina