heb eigenlijk nooit iets anders dan pampers gekocht. kreeg wel als kraamkado een stapel new born luiers van ander merk (met schaapjes er op?) geen idee waar die vandaan kwamen. waren ook wel ok. ik heb zelf altijd de baby dry. op kdv doen ze tegenwoordig een andere pamper om. ik vermoed de active fit? vind die wat dikker ogen. lijkt al vol, terwijl dat niet zo is.
Aldi, dit zijn de enige luiers waar onze spruit 's nachts niet doorheen lekt toen ze kleiner was gebruikte we pampers omdat die wat zachter en soepeler voelde.
Eerste maanden pampers, omdat deze het meest soepel zijn. Daarna DA eigen merk, sinds deze vernieuwd zijn super fijn!
Pampers en Etos eigen merk. De Etos luiers zijn een stuk minder stug dan ik dacht. Zijn op zich wel fijn. Pampers lekker eigenlijk nooit hier, dus die blijven we wel kopen.
Hier dag en nacht Aldi. Lidl lekt hier door, volgens mij zijn ze iets te smal. Gaat vaak bij haar beentjes langs. Pampers heb ik hier in het begin gehad, lekker soepel en tussen de overgang van nr. 3 naar 4. Die van de Aldi sloten toen nog niet zo goed aan. Verder vind ik Aldi redelijk dicht bij Pampers in de buurt komen en ik vind het heerlijk dat ik geen aanbiedingen af hoef te lopen. Billendoekjes van de Action, 2x100st. voor 1,99 dus hier nooit duur uit in de maand aan luiers en doekjes.
Huggies omdat ze er zo leuk uitzien en pampers.. in het begin wel eens c1000 gehad.. maar we houden het toch alleen op die 2..
pamper baby dry tot nu toe.. heb newborn in div merken gehad, lekte allemaal door huggies, kruidvat had wel maat 2 Etos, die waren opzich wel goed...maar vind ze ehct dik en stug en lijtk me gewoon niet lekker zitten... Ik durf eigenlijk geen ander merk te kopen, bang voor een miskoop Denkd at ik het pas doe wanneer deze het niet meer goed doen
Pampers vind ik vooral in het begin erg fijn. Kruitvat gebruik ik nu bij de oudste. Heb een luiertaart gehad voor de jongste met kruitvat maar die vind ik voor haar niet zo prettig. Dus verlopig voor haar pampers en als ze wat ouder is ga ik weer wat goedkopere merken proberen.
Ik VOND de pampers erg fijn totdat ze laatst veranderd zijn met meer absorberende zones. Nou Milan is iedere keer kletsnat. Ik ben dus op zoek naar een ander merk luiers. Ik heb nu jumbo husmerk geprobeerd, maar daar heeft ie net de eerste van om. Hij is wat stugger dan pampers, maar liever dat dan nat!!
hier de pampers baby dry, maar vind ze wel stinken wanneer onze kleine jongen geplast heeft, een chemische lucht, wil toch ook nog een keer kruitvat proberen!
na vele dingen uitgeprobeerd te hebben,hier aldi op 1 voor overdag. lekker soepel neemt goed op,sluit mooi aan! kruidvat voor de nacht, neemt nog meer op,maar is wat stugger,blijft goed op z,n plaats s,nachts. op nr 2 dan huggies. ik kijk vooral naar prijs/kwaliteit, en de soepelheid. lidl ook geprobeerd maar ontzettende lekkages gehad!! en stugger. en c1000 ook zo dik en stug. en ohja pampers krijgt hij uitslag van,maar is ook ontzettend duur!! die van de aldi lijken er nog het meest op,en bijn de helft goedkoper!
Ik quote mezelf even. Ik heb voor Julian nu ook die van de Aldi. Nummer 4. Die zitten echt heel erg goed en hij is hier nog nooit bij doorgelekt. Bij Huggies ook af en toe lekken. Dus nu ben ik erg fan van die van de Aldi.
huggies voor s'nachts. de enige die niet doorlekken. paarse pampers voor overdag. of die van de c1000 of ah. ik vind de pasvorm van de c1000 heel fijn ze zijn alleen wat dikker.
de aldi luiers zijn ook goed maar als je ff te lang wacht dan zit het kindje vol met van die doorzichtige bolletjes., da's wel jammer want ze zijn verder prima. voor de oudste 2 gebruikte ik altijd kruitvat die waren super toen, sinds ze ze veranderd hebben en dunner gemaakt stinken ze en lekken als een zeef.