die bolletjes heb ik met de pampers en bij een klein plasje al met de kruitvat luiers. heb nu de etos luiers die zijn ook fijn en net iets breder dan huggies, onze meid heeft een harnas aan en dan is dat wel prettig.
Hier nooit bolletjes met Aldi luiers. Als het hier een keer mis gaat, dan zit ie wat scheef en gaat het bij haar beentjes mis. Verder nooit lekkage.
Nou inderdaad. Sinds de kruidvat luiers zijn veranderd gebruik ik ze niet meer. Bij Isabella dus wel. Toen waren ze perfect.
pampers zitten eigenlijk het beste, maar mijn meisje word al bijna 20 kg en nu vind ik ze te strak om de buik gaan zitten (maatje 6) ondanks dat ze tot veel meer moeten kunnen. De Etos luiers eigen merk zijn fijn, vooral omdat die dus veel groter vallen. Maar ze nemen niet zoveel vocht op als de pampers. Die van de C1000 vind ik ook lekker vallen, enkel sluiten ze niet zo goed. Ze nemen daar tegenover wel weer meer vocht op dan de etos eigen merk.
eerst gebruikte ik die van kruitvat maar die zijn idd erg anders geworden en vind ze helemaal niks meer en nu gebruiken we die van c1000
Absoluut Pampers! Nooit een ander merk gekocht. Hoe bedoel je: merkentrouw . Ben niet de enige, zie ik .
wie weet hoeveel luiers er zitten in een pak van pampers? maat 2? Was even benieuwd.. ik gebruik nu etos en kruidvat luiers maat 2 en vind deze op zich wel prima. Maar wil ook eens pampers gebruiken, kijken hoeveel verschil hier nou in zit. Maar wil de prijs vergelijken en dat kan natuurlijk alleen als ik weet hoeveel er in zitten..