Nog geen tanden nu wel doorkomende hoektanden? 1 jaar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kylain, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Even op zoek naar ervaringen. Mijn dochtertje is nu 1 jaar en heeft nog geen tanden. Nu maak ik me helemaal geen zorgen dat ze nog geen tandjes heeft, ik kreeg ze pas met 13 maanden.....maar nu was ik net aan het kijken en voel ik echt een scherp puntje terplaatse van de hoektand onder?

Zijn er meer kindjes die beginnen met het krijgen van hoektanden?

Groetjes Lysanne

2. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ja hoor, mijn dochter kreeg ook als eerste haar hoektandjes, niets om je zorgen om te maken. Het staat vooral erg grappig ;)

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje heeft nog geen tanden, maar heb zelf als tandarts van alles al voorbij zien komen.
    De volgorde van doorbraak is heel wisselend en het tijdstip van doorbraak ook. Natuurlijk is er wel een gemiddelde, maar bij de doorbraak van tanden zit er ook zeer veel spreiding in.
    Er zijn er bij (wel redelijk extreem..) die met 2 jaar hun eerste tandje krijgen :)

4. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    mijn zoontje kreeg met 8 maanden twee ondertandjes en kreeg een paar weken geleden zijn eerste boventandje: niet de hoektand maar wel het tandje naast de twee voortanden. nu gaan de voortanden langzaam mee. Lekker scheef bekkie!

Deel Deze Pagina