hier juist huggies omdat Julian daar juist niet in lekt, Pampers heerlijk voor Isabella maar ellende voor Julian ( elke dag wel doorlekken) Kruidvat super goed voor Isabella maar ook niks voor Julian. Ook doorlekken.
C1000 vind ik helemaal niks! Lekte snel door. Ook de ah luiers zijn geen favo hier. Vond ik heel stug, vooral de new born luiers. Zag eruit alsof hij al een volle luier had terwijl ze net aan waren.
Pampers: Na 1 plasje lijkt het wel alsof ze een poepbroek heeft. Haar hele kamer ruikt naar urine. Ipv babydry heb ik babywet. Ze lekt regelmatig door, en heeft altijd vochtige billen.
Lastig. Toch de bumblies gekozen (oa bij Sanders). Die geven mijn zoontje luieruitslag, zitten niet mooi, en lekker snel.. Pampers heeft hij op het KDV aan, maar die lekker toch nog weleens, of hij krijgt uitslag. Soms gaat hij 2 dagen achter elkaar (normaal ma en wo), dan heeft hij zeker luieruitslag.. (wel fan van LIDL, past goed, lekt weinig, geen uitslag)
Pampers met stip op 1! vreselijke ondingen, lekken altijd door. Verder die bumbolinis of weet ik hoe die dingen heten vind ik ook 3 keer niks. aldi/lidl/huggies nooit geprobeerd. Hier standaard AH, en als die zijn uitverkocht oid etos.
C1000, echt niks en koop ze dan ook niet meer. een klein plasje en heel de billen etc zitten onder de inhoudt van de luier. van die witte balletjes over de lidl en aldi kan ik niks zeggen heb ze nog nooit gebruikt rest ben ik tevrede over. huggies waren bij mijn dochter altijd een en al lekken maar bij mijn zoon zitten ze goed en lekken ze nooit. koop altijd wat in de aanbieding is en de laatste tijd is dat vaak huggies 2 voor1
pampers....1x gelekt en nooit weer gebruikt (was proefverpakking) ik verbaas me eigenlijk dat het kruidvat de meeste stemmen heeft, terwijl veel mensen daar altijd zo positief over zijn. Toch nog heel verschillend he per kind
Heb 2wk geleden een pak bij coop gekocht (volgens mij eigen merk?), omdat ik luiers was vergeten bij oma. Maar die bevallen ook prima eigenlijk! Voor de rest altijd kruidvat hier.
Ik vind de Pampers verschrikkelijk, het stinkt zo onwijs! Als m'n dochtertje uit het KDV komt vergeet ik weleens dat ze Pampers aanheeft en dan vraag ik af waar die geur toch vandaan komt?!? Tot ik haar luier ga verschonen en dat weet ik het weer .
Pampers Actifit: wat een irritante luiers zijn dat zeg. Heel stug en mijn zoon krijgt er uitslag van. C1000 luiers new born: de sluiting ging steeds open, geen succes dus. Favoriet: Kruidvat luiers
Ik vind bumblies verschrikkelijk, vind ze stug en zijn van die grote proppen in de broek. Geen gezicht Kruidvat, aleen de kleine (new born) maatje gehad maar ook absoluut geen succes, stug en snel een grote prop tussen die kleine mini beentjes... Pampers zweer ik bij, geen doorlekken, luieruitslag en vallen soepel. ( t is wel eens gebeurd dat Ruben is doorgelekt maar toen was hij ontzettend aan de diarree , volgens mij houd dat geen enkele luier goed tegen...) Wat grappig dat iedereen er zo anders over denkt...
Hier fan van kruidvat! Nooit geen gelek! ( op mega sjees na dan) Ik haat pamper en bumblies, lekken als een gek en hangen zo snel. En idd wat een stank!!
Hier een Aldi-luier fan! Ze zijn nooit in de aanbieding, maar wel ALTIJD goedkoop. Nog nooit gelekt en makkelijk mee te nemen bij de wekelijkse boodschappen. Wil niet apart nog het centrum in om luiers. En pampers stinken trouwens inderdaad. Maar vanaf maat 3 was ik er al snel klaar mee....
bumblies! verschrikkelijk! ze zitten als een dikke prop, en lekker door bah! vind daar in tegen de c1000 wel heel fijn terwijl anderen die weer verschrikkelijk vinden.
Ik vind Pampers echt verschrikkelijk! Wat een stank!! En altijd lekken. Ik gebruik AH luiers of HUggies net hoe het uitkomt of wat er in de aanbieding is. Ik krijg nog wel eens luiers van mijn schoonouders, en dat zijn altijd huggies.