weet je zeker dat je hem krijgt van de verzekering? ik krijg hem ook niet meer omdat de regels weer veranderd zijn. ik heb er nu een overgenomen van iemand van hier
ik kreeg 'm pas met 35/36 weken, maar wel nadat ik met 34 weken had gebeld om te vragen waar hij bleef. Bleek dat ik me daarvoor had moeten aanmelden ofzo, ik dacht dat ze het wel automatisch zouden sturen, in mijn geval niet dus.
bij wie ben je verzekerd? De ene verzekering is wat sneller dan de andere... Ik had hem bij VGZ volgens mij 2x zo rond de 28 weken. Maar ik hoor ook regelmatig dat het rond de 32 weken komt.
Ik heb t pakket met 28 weken gekregen. Ik heb doorgegeven dat ik kraamzorg wou regelen en toen kreeg ik vanzelf het pakket thuis gestuurd! Mss een keer achteraan bellen!!
Ik kreeg 'm in week 29 geloof ik. Maar heb 'm wel apart moeten aanvragen op de site van zilveren kruis Achmea en bij die verzekering krijg je 'm ook pas als je aanvullend verzekerd bent met minimaal 2 sterren geloof ik. Dus het hangt van je pakket af.
Met 27 weken kreeg ik het pakket thuisgestuurd. Nadat ik heb doorgegeven bij de ziekenkostenverzekering (CZ) dat ik weer zwanger ben kreeg ik een paar dagen later een bevestiging en brief dat het pakket in de 27e week geleverd zou worden.
Hier met 25 wkn in huis gekregen, moest het wel aangeven bij anderzorg...en kosten daar volgens mij 28 euro.
Ik kon me vanaf de zesde maand aanmelden voor het kraampakket, heb laten toesturen. Heb m denk ik nu een week of vier in huis ofzo (De Friesland)
Ik zit bij interpolis en ik heb hem vandaag gekregen en ik had mij afgelopen zondag aangemeld, dus best snel vind ik. wel een aardig pakket met alles wat je nodig hebt. en een leuke knuffel en een boek met tips voor ouders.
Heb vandaag toch maar even gebeld, en nu blijkt dat ze mijn aanmelding niet ontvangen hadden... En ik maar denken ben ik niet te vroeg om al te bellen. Maar na al jullie reactie's ben ik dus eigenlijk best laat. Hij wordt nu met spoed gestuurd en dan krijg ik hem volgende week. Ga dan week 31 in... Bedankt voor de reactie's
Als je 'm in week 31 hebt ben je echt vroeg genoeg hoor! Mocht je thuis willen bevallen dan mag dat toch nog niet en als je in het ziekenhuis terecht komt ben je daar met die termijn toch niet gelijk weg dus dan hebben ze daar wel spullen voor je. Heb je nog andere dingen nodig dan zijn die zo bijgekocht. Komt echt wel goed!