heb je het dan over de broek maat ?? want qua omvang zit mijn zoon qua breedte nog wel in broek maat 80.... alleen lengte niet, hij heeft dus broekjes maat 86 en dan de taille erg ingenomen met dat elastiek. dacht dat maat 86 op deze leeftijd normaal was ?
nee in de lengte hij is 87 cm in de breedte maat 80 meer als zat. 92 is meer voorkomend op de leeftijd van die 2 van ons 86 houden ze aan voor 18 maanden zo ongeveer.
AH vond ik niks, veel te breed, ze stinken en lekten heel snel door. Pampers zijn wel fijn, maar vind ze nogal prijzig. En niet echt lekker ruiken. Kruidvat vind ik de fijnste, ik vind het juist wel prettig dat een luier iets steviger aanvoelt. Ze lekt wel eens door (met alle merken trouwen) maar dat lag meer aan de diarree aanvallen...
Dat zijn bumblies luiers, ik vind ze 3x niets, veel te breed voor mijn mini`s. Hier zweer ik bij Pampers, de rest vind ik of niet fijn, passen niet (te breed) of krijgen/kregen ze uitslag van (huggies).
Persoonlijk vind ik Natural babycare, Huggies, kruidvat/Etos erg fijn (ook in deze volgorde). Aldi en Lidl vind ik ook geen probleem om te gebruiken. Pampers vind ik niks. Na 1 plasje lijkt het wel alsof ze in haar broek gepoept heeft en ze lekt door. C1000 vind ik maatje 4 redelijk, maar 4+ een drama. Ben blij dat dit pak op is. Misschien heb je nog wat aan onderstaande topics? * Kruidvat, aldi of lidl luiers? * Welke luiers vind jij fijn? * Welke luiers vind jij verschrikkelijk? * A merk vs B merk luiers * Voor de mama's die geen pampers gebruiken
oh, ik weet nog wel dat ik de gever gemaild had welke maat ze waren, omdat ze me zo groot leken. dus dat breed klopt wel. heb ze gewoon wat later gebruikt
Wij gebruiken al 18 maanden bumblies. Nooit problemen mee gehad. Ze zijn goedkoop en doen hun werk. Verkrijgbaar bij o.a. nettorama en Plus supermarkten.