Ik vind Kruidvat luiers de beste voor Alyssa. Huggies zijn ook wel goed, maar die van het Kruidvat zitten haar beter. Heb in het begin een tijdje Pampers gebruikt, maar die zitten haar niet goed. Ik vind de vorm zo raar.
Ik heb al van alles geprobeerd. De eerste maand pampers, maar daarna lekten ze door. Nu gebruik ik afwisselend bumblies en kruidvat, bevallen me allebei prima.
Hier Pampers, we hadden laatst wel een groot pak bumblies gekregen in de boodschappendoos (die je cadeau krijgt bij inlevering van een geboortekaartje) en die zijn eigenlijk nog beter. Nu de pampers in de aanbieding zijn bij de ah heeft vriendlief die weer meegenomen.
Ik heb al inmiddels alle soorten luiers geprobeerd gewoon kijiken welke mij het beste beviel. Nou ik vind die van de ALDI onzettend goed. Die van de kKruidvat, Etos sluit slecht aan waardoor ze doorlekker en van C1000 kreeg Cecile luieruitslag van eerst met die newborn waar ik een proefpakketjes van had en nu voor een paar weken terug had ik weer een pak van de C1000 die had mijn moeder voor me mee genomen en weer luieruitslag. Pampers vind ik ook erg goed alleen vind ze gewoon weg te duur dus ben ik opzoek gegaan naar andere soort luiers en dus van de ALDI bevallen me net zo goed! Bij mijn oudste heb ik ook altijd van de ALDI gebruikt.
Kruidvat! Al vanaf het begin de beste en de minste lekkages van alle soorten die we hebben geprobeerd.
Wij gebruiken pampers..... Had die van de etos een keer geprobeerd, maar die vind ik dik en niet goed aansluiten! gr
Tot nu toe Kruidvat. Die sluiten het beste aan en zijn wat smaller dan die van AH en Pampers. Bij die pampers lekte ze steeds door, die sloten niet goed aan.
Kruidvat! Daar lekt ons mannetje nooit mee door, Heb 1 keer DA luiers gebruikt en gelijk doorgelekt, zelfs een poepluier..Voor mij geen anderen als de kruidvat!
Pampers bevallen goed. Die van AH waren ook wel oké. Bumblies zaten in de boodschappendoos, maar zitten bij haar niet goed.
huggies en pampers bevallen me het best,da en kruidvat ook wel.. etos is een dikke NO,hij lekt er dwars doorheen.. maar moet zeggen dat ik de perfecte luier nog niet heb gevonden. heb nu regelmatig nog dat er een poeprandje aan zn romper zit,en soms is hij aan de zijkant van zn lichaampje nat omdat het daar heeft doorgelekt..
Wij hebben ook vanalles geprobeerd (behalve van de Aldi, maar ik kom daar amper) en wij blijven bij Pampers hangen. Zoon heeft de gewone (groene verpakking, volgens mij baby dry) en dochterlief de active-fit.
ik ook het liefst active fit, maar omdat je overdag toch vaak verschoont gebruik ik voor overdag kruitvat of lidl (is maar net hoe het uitkomt)