Hier pampers esy dry de rest lekt hij door. Bij eigen merken moest ik al snel 8x verschonen per dag en altijd wel een keer natte kleding. bij deze maar 4x per dag dus tja kwa prijs maakt het dan niks uit.
kruidvat luiers. eigenlijk vanaf het begin de kruidvat luiers. Op het kdv gebruiken ze pampers en door lekt ze vaak doorheen.
hier gebruiken we de huggies, die van de etos vond ik te hard en te sijf niet soepel genoeg en de echte pampers hebben een scherp randje vind ik
bij mijn eerste de eerste 2.5 jaar pampers gebruikt af en toe een aanbieding van een ander geprobeerd maar viel eigenlijk altijd tegen met huggies vochtige billen etos lekte en nu koop ik standaard pampers in de aanbieding vindt ze toch het fijnste kruidvat zijn ook wel goed
Nou hier dus de Aldi geprobeerd wat ik al eerder vertelde. Super luiers echt waar. Maar ze moeten wel voorradig wezen bij de winkel. Gister door het klote weer even naar de ALid om luiers te halen. Zijn er gewoon helemaal geen luiers meer aanwezig. Balen. Was helemaal doorweekt. Nu dus weer AHluiers uit nood.