PAMPERS! Die blijven lekker soepel, en zeker voor zo'n druk bewegend mannetje is dat nodig! Andere merken drogen allemaal hard op, en dan is het na 1 plasje alweer verschonen De etos laatst geprobeerd, mooie aanbieding 5,- per pak. Heb m'n kind nog nooit zo vaak moeten verschonen. Het zat voor geen meter, sloot niet goed aan. Veel plasjes die ernaast zijn gegaan... Doekjes gebruik ik die van huggies! Fantastisch kan ze overal voor gebruiken, ruiken niet en zijn voor 98% water. Echt fantastisch
Ik gebruik of een huismerk van een lokale supermarkt of Libero hier in Zweden. Verkopen ze in NL geen libero meer?
Pampers... Heb wel eens geexperimenteerd met kruitvat luiers en ah, maar daar kreeg hij uitslag van! Laatst toevallig bij een vriendin ook een kruitvatluier omgedaan (was zelf vergeten), nou bij thuiskomst gelijk alles rood! Dus voor mij alleen de pampers!
hoi, wij hebben voor jildou ook allemaal verschillende soorten luiers gebruikt, maar nu is het toch over duidelijk PAMPERS. als ze een ander merk luiers om heeft en ze wordt verschoond, zijn meteen de billetjes weer rood, ze zijn nog net neit open, maar voor het geval gebruiken wij alleen nog maar pampers. we kopen ze inderdaad in de aanbieding, want vind ze wel redelijk prijzig. maar haar huidje kan nergens anders over. en kwa doekjes hebben we meestal de doekjes van de etos, wnt die ruiken hetzelfde als zwitsal, en vind ze iets goedkoper. veenstra
Heb 3 kids en kan je zeggen dat ik denk ik alle luiers wel heb geprobeerd. Kom altijd weer terug op pampers. AH is echt waardeloos. Heel breed en stug! Ik vond de luiers van de Lidl ook fijn. Er zit zo'n strip op. Kun je precies zien wanneer hij "vol" is of dat er echt wat in zit.
Ik be helemaal voor de pampers... Al die andere 1x geprobeerd en niets anders dan natte broeken.. bah ..
Overdag C1000 thuis of AH huismerk op de creche en 's nachts pampers babydry. Ik vind de C1000 (voorlopig) prettiger dan de pampers. Voor 's nachts kan ik ook de C1000 gebruiken, maar de zak van de pampers moet nog leeg. Kruidvat en Etos vind ik echt vreselijk, dus die komen hier voorlopig niet meer in. Ach, elke keer probeer ik weer wat nieuws, hangt ook van de aanbiedingen af...
Ik had altijd pampers active fit, de extra dry vondt ik enorm stinken. Nu heb ik de etos luiers geprobeerd (nr3) en ben er best tevreden over die hebben haar enorme poepluiers opgevangen en de pampers dus niet. succes!
Ik gebruik eigenlijk de luiers die in de reclame zijn Zijn de pampers in de aanbieding, 3 voor 20,- dan koop ik die. Vorige week de etos-luiers, 1 pak 5 euro...toch niet zo fijn. Beetje stug, en bovendien 1x helemaal doorgelekt met vieze poep (maar toen was ze aan de antibiotica) Tijdje geleden waren de huggies in de aanbieding bij ah, 2 voor 10 euro. Fijne luiers, af en toe wel korreltjes op Mauds billen. C1000 en kruidvat luiers zijn ook prima. Heb dus alles al wel eens gebruikt en gebruik idd ook kortingsbonnen enzo. Erg handig
ik gebruik de bumblies luierbroekjes (sanders). voor s"nachts, want jesper plast behoorlijk veel en was elke ochtend drijfnat en met deze luierbroekjes blijft ie droog. Voor overdag gebruik ik friends luiers ( dirk van den broek) die bevallen me het beste, heb ook wel eens huggies gehad, maar ik vond dat je al heel snel kon ruiken als ie had geplast. lotiondoekjes gebruik ik weer pampers. patricia
Ben nog zoekende. Kruidvat vond ik stug. ETOS sluit niet lekker aan, maar zijn misschien nog te groot? Pampers bevalt prima. Lotion Naturedoekjes van Etos. Zit geen castorolie in. Daar ben ik allergisch voor, dus wil dat niet steeds op mijn hand.
Wou het net zeggen Bumblies luiers vind ik ook ideaal, en ik gebruik ook alle andere spulletjes voor in bad en billendoekjes etc. van Bumblies. Kocht het eerst omdat ik het naampje zo lief vond, maar toen bleek het ook echt goed spul te zijn! Oja en Bumblies verkopen ze niet alleen bij Jumbo hoor, ook bij Golff etc.
Pampers! Echt absoluut. Ik ben me nu door een (gratis gekregen) pak Etos luiers aan het heenworstelen. Ben dan ook weer zo dat ik het zonde vind om ze niet te gebruiken. Maar ik zal blij zijn als ze op zijn, vind Pampers zoveel fijner! Sluiten beter aan, zijn niet zo stug, absorberen meer. Hier dus een absolute Pampers fan! Oh ja we hebben voor ons zoontje ook een tijdje luiers van de Lidl gehad, Cien heetten die geloof ik, en die waren ook wel goed. En lekker goedkoop. Maar niet zo fijn als Pampers!
Hier gebruik ik ook alleen nog maar pampers, ik heb verschillende merken geprobeerd maar de minste lekkage heb ik met de pampers. Andere luiers zijn ook vaak veel dikker en de pampers zijn lekker dun. Senna
hier hebben we in het begin alleen maar libero gebruikt, ben ik ook super tevreden over! daar hebben we nu nog 1 pak van in de kast (up & go) wij konden hier goedkoper aan komen, dus vandaar al in mn zwangerschap een hele voorraad van ingeslagen en nu heb kruidvat luiers, bevallen ook super en uit de aanbieding heb ik pampers gekocht, ook prima! maar denk dat als de pampers niet in de aanbieding zijn ik gewoon ga voor de kruidvat luiers.. en wij hebben de billendoekjes van de kruidvat, heerlijk!