Hangt af van voor hoeveel kinderen ze gebruikt worden (vaak zijn ze goed 2e hands aan te schaffen) en of je ze wel of niet in een wasdroger stopt. Ik ging niet echt overdreven meer wassen door de katoenen luiers. Groot voordeel is dat kinderen gemiddeld 6-9 maanden eerder zindelijk zijn, en dat op zich is al een enorme kostenbesparing. Maar goed, de poll is niet compleet, want katoen staat er helemaal niet in.
Ik gebruik (nou ja, mijn zoontje dus) Pampers Baby Dry en ben hier echt tevreden over. Soms wissel ik af met Huggies, maar het lijkt alsof die toch iets minder lekker zitten. Ja, Pampers is duur, maar hij doet ook geen 5 jaar luiers aan, dus maakt het niet zoveel uit eigenlijk..
Wij hebben ook allerlei luiers geprobeerd. Bij mij bevallen de luiers van de lidl, kruitvat en AH het best. Mijn vriend vindt pampers vreselijk en de luiers van de EMTE, (volgens mij zijn dat dezelfde als die van de jumbo) zijn echt vreselijk, dan lekt hij altijd door. Van doekjes heb ik eigenlijk niet echt een voorkeur, koop gewoon wat er in de aanbieding is.
tsja het spijt me echt, maar ik heb dit topic geopend voor mijn eigen informatie. Ik weet best dat er ook bublies zijn en dat liddl eigen luiers heeft, maar daar ga ik dus niet voor omrijden. Katoenen luiers zie ik ook niet zitten, dus vandaar dat ik ze er niet in heb gezet
ik zweer bij aldi luiers, weet niet of je die bij je in de buurt heb zitten, maar ik vind het geweldige luiers, de enige waar hij niet door heen lekt. ook de billendoekjes van de aldi zijn super, en lekker stevig
ja dacht t wel.... enne hoe zit dat met pampers bij jullie ? zijn die goed te doen, of kan ik beter flink inslaan ? (we gaan in juni weer lekker naar zweden)
Guppie81: wij gebruiken de luiers van Etos en zijn daar zeer tevreden over. Ze zijn niet zo duur en sluiten goed aan. Jesper had in het begin vaak een overvolle, dunne poepluier. Dit kwam er altijd aan alle kanten uit bij de verschillende luiers die we hebben geprobeerd. Alleen bij de Etos luiers dus niet. Nu Jesper groter is en 's nachts meer urine veroorzaakt hebben we voor de nacht nu pampers gekocht. Maar ik denk dat de Etos3 luiers gewoon te klein waren geworden dus nu over naar de 4 overdag en 's nachts de pampers 4. Gewoon van alles wat gaan uitproberen...dan weet je meteen welke het fijnste zijn.
Wij gebruiken Pampers. Prima spul! Vanmiddag een bumblie gebruikt (hadden we gekregen in een boodschappenpakket). Nou wat een k*tdingen. Hij had hem twee uurtjes aan en werd toen huilend wakker. Helemaal doorgelekt. Romper en broek nat. Ze gaan bij mij de prullenbak in. Misschien dat ze het voor meisjes wel goed doen of dat ik wat verkeerd heb gedaan, maar ben dus echt ontevreden.
Nog al een Zweden fan! Wij zijn 4 weken geleden nog geweest.. Ze hebben daar ook Pampers, hoor... Zijn in de meeste supemarkten wel te krijgen. Ik heb ze vorige zomer wel meegenomen, omdat ik dat toen nog niet wist, en afgelopen keer heb ik ze meegenomen omdat het toch makkelijk in de bus kon.
Hier pampers baby dry! Ideaal! Heb bumblies gekocht bij de boni, die moet ik nu nog opmaken, maar ik vind het helemaal niets! Ik hoorde van een vriendin dat zij altijd de Aldi luiers gebruikte. Die bevielen haar prima. Heeft iemand hier ervaring meer? Trouwens, billendoekjes koop ik bij de AH, ruiken niet vies en zijn helemaal niet duur!
IK vind alle luiers die ik gehad heb wel goed. De kleinsten van AH zijn goed, de kleinsten van Etos en Kruidvat vind ik goed (new born allen) en nu gebruik ik luiers van de LIDL die bevallen mij ook erg goed, in die van de LIDL zit een strip waaraan je kunt zien hoeveel ze geplast hebben, deze is wit en word blauw als hij met urine in aanraking komt.
Ik gebruik voor thijn nu de luiers van de Trekpleister. Deze zijn wat hoger op de rug, bij andere luiers kwam het er daar uit Ben ook al wel vaak van luiers gewisseld, het is net dat als ze weer wat ouder worden een andere luier weer beter zit. Billendoekjes koop ik net waar ik ben of een aanbieding.
Onze dochter is allergisch voor de luiers van pampers! Als ze meer dan 1 dag pamperluiers had gedragen dan stonden de blaren om dr billen! Hier helemaal tevreden met Kruidvat luiers! Ook die van dirk van de broek gaan erg goed! De luiers van AH en SDB lekte regelmatig door!
ik heb normaal altijd de huggies... en anders de pampers.. nu pas de luiers van de etos gekocht war goedkope aanbieding nou ik koop ze NOOIT meer... nu elke nacht met die luiers al doorgelekt en zelfs overdag kan de luier het niet aan.. pas na 2 uur alweer doorgelekt... dus vind ik een afrader.. verder geen ervaring met andere luiers
ik gebruik de pampers van het kruidvat. zowel bij mijn dochter. (alleen s'nacht in de dag is ze zindelijk) en bij mijn zoon (nu twee weken oud) ik heb bij mijn dochter eens pampers gebruikt maar die lekte gewoon door als ze eens goed pipi had gedaan. en dat had ze nooit bij pampers van kruidvat. plus dat die van het kruidvat een pak goedkoper zijn.
mijn zoontje ook. heeft meteen uitslag van pampers. gebruik ook kruidvatluiers nu dan maar wat vaker verschonen .