Nou ben druk bezig met kaartje maken..wil hem zelf naar bij de drukker af laten drukken, heb nu 2 ontwerpen waar ik wel tevreden mee ben.. maar kan dus niet echt kiezen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/cornelia77-albums-geboortekaartje.html welke zouden jullie kiezen? Of nog tips? Ik vond zelf de kleurige leuker omdat het toch een zomerkindje wordt, maar me vriend vond de donkere weer leuker omdat die wat stoerder is..
En ik die eerste, om het makkelijk te maken, haha, wat jij zegt, die andere zou ik misschien in de herfst winter hebben gekozen, maar een zomerkindje en vrolijk kaartje is een mooie combi!
Ik vind de binnenkant van de 2e leuk, maar de buitenkant vind ik toch te donker, zeker omdat het om een zomerkindje gaat! De eerste is niet mijn smaak. Als ik moet kiezen ga ik dus toch voor de 2e.
Ik vind de eerste leuker. Van de 2e vind ik de binnenkant ook erg leuk, maar de buitenkant ook te donker.
Ik vind sowieso de 1ste veeeeel leuker. Die trok direct mijn aandacht, word er vrolijk van! Die 2de is zo donker en somber.. Past dus niet echt bij de zomer. En al helemaal niet bij de geboorte van een kindje. (mijn mening).
De 2e absoluut niet mooi. Het figuurtje etc wel, hartstikke leuk. Ik zou alleen zelf nooit voor een donkere kaart gaan, en al helemaal niet als het om een geboortekaartje gaat. Dus kies ik voor de 1e
Als ik TS was zou ik nu nog meer verward zijn Al die verschillende meningen haha. Misschien een idee om toch voor een heel andere kaart te gaan dan bovenstaande twee..?