Hoi, ik heb even een vraagje. Hoeveel weken van te voren hebben jullie ongeveer een geboortekaartje uitgezocht en besteld? Ik ben nog maar 25 weken zwanger, maar we hebben van de week al boeken in huis gehaald met kaartjes en we weten nu al welk kaartje het gaat worden. We hadden allebei meteen zoiets van: dat is em!! Ook over de tekst en alles zijn we het al eens. Hoe vroeg (of laat) waren jullie??
Ik had er eerst zelf 1 ontworpen toen was ik volgens mij 27 weken.. Maar ik vond dat zelf-ontworpen kaartje toch niet mooi.. Dus heb ik vorige week op internet gemaakt en we zijn er nu helemaal uit! haha dus toen was ik 35 weken..
ik wilde wat speciaals doen met 20 weken. hebben we watboeken bekeken. wat we niet verwacht hadden was dat we al snel een kaartje gevonden hadden hahaha!!! maar met 36 week hebben we de kaartjes pas besteld online. Dan kun je de enveloppen ook eerder laten bezorgen om alvast de adressen op te schrijven. Dat hebben we dus gedaan.
Als jullie er allebei over uit zijn en je weet alles verder qua tekst enzo al, dan bestel je ze toch lekker Wij hebben ze volgens mij eind februari besteld, ben nu bijna 37 weken zwanger...
Wij hebben er deze week 1 uitgezocht. En bij de vorige zwangerschap hebben we er pas 1 uitgezocht en besteld toen ik uit het ziekenhuis kwam. Toen was onze dochter al 2 dagen oud
We moeten hier nog steeds boeken halen om een kaartje uit te kiezen. We zijn een beetje laat maar zitten ook midden in een verhuizing...
Ik heb in mijn hoofd al hoe ik ze hebben wil (ga ze zelf maken) maar ik moet expres van mezelf nog even wachten tot ik dadelijk 5 weken vrij heb, anders heb ik dan niks te doen, maar ik had ze anders nu al bijna af gehad, op de datum/gewicht en naam na! Dus over 4 weekjes als ik vrij ben ga ik alle enveloppen schrijven en de kaartjes printen, en de naam enz. maak ik al wel in een bestand aan, maar die kan ik dus pas printen als ik bevallen ben.
Een week of twee geleden het geboortekaartje uitgezocht en vorige week een deel van de tekst bedacht. Moet nog even de definitieve tekst verzinnen (voor zover mogelijk).
Ik kan ze pas bestellen als de kleine is geboren. Omdat we nu nog niet kunnen weten wanneer ze wordt geboren en wat voor gewicht en lengte ze krijgt..
Ik heb vorige week mijn ontwerp afgerond en er een proefdruk van besteld en gelijk de enveloppen. Snel en simpel!!
Dat is toch bij iedereen?je kan voor de geboorte een mooie proefdruk laten maken, dan moet je altijd even na de bevalling de naam, gewicht en lengte doorgeven aan de drukker en het kaartje ligt de volgende dag klaar
Ja dat is ook zo! dom hihi Wij hebben ook al een proefdrukje binnengekregen. Dus als de baby geboren is kunnen we het gewoon zelf invullen op internet en dan hebben we de kaartjes de volgende dag binnen..
Wij kregen vandaag een geboortekaartje van vrienden en ik had het ineens in mijn hoofd dat wij ook nú geboortekaartjes moeten!! We hebben dus meteen vanavond een proefdruk besteld op kaartje2go.nl. Heb maar even wat foto's 'geleend' van internet, want we willen graag een foto van onze pasgeboren baby op de kaart, maar ja... die hebben we natuurlijk nog niet! Ben benieuwd hoe het wordt! Vond het in ieder geval niet duur en het eerste kaartje was ook nog gratis!
Op welke site bestellen jullie geboortekaartjes? Is het zo dat je op geboortepost het kaartje zelf moet ontwerpen? En weet iemand wat hiervan de drukkosten zijn?