Dwaze dagen bijenkorf

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door foetbal, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Hebben ze bij de bijenkorf leuke babydingen. Er zijn nu dwaze dagen, maar voor ik me daarin begeef wil ik eigenlijk wel weten wat voor babyprodukten in het assortiment zitten.
    Iemand die daar iets over kan vertellen?

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    op de site van de bijenkorf staan ook de boekjes volgens mij waarin de aanbiedingen per dag staan. Ze hebben wel wat baby-aanbiedingen zag ik!

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Zaterdag staan er leuke dingen in.
    O.a. Lodger Wrapper van 40 naar 20 euro, Claesens pyama's van 23 voor 15, babyfoon van 199 voor 139 etc.

4. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Gisteren in Amsterdam heb ik alleen maar hele dure kleertjes gezien, en een woezel en pip boxkleed, maar dat vond ik niet mooi.
    Geen bijenkorfje voor mijn kind dus...

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik was gisteren toevallig even in de bijenkorf, en heb 2 knuffeltjes gehaald, woezel & pip.
    Waren nu 6 euro per stuk

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou best zo'n lodger wrapper voor 20 euro willen kopen, maar dan online, want de bijenkorf zit hier niet echt om de hoek. Nu probeer ik het op hun site, maar kan de warpper, behalve dan in het online boekje van zaterdag, nergens zien waar ik hem ook kan bestellen. Terwijl er wel staat dat je tm zondag online kunt shoppen. Heeft iemand die lodger wrapper online besteld toevallig?

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Of zouden ze net die lodger niet online verkopen? :( Dit vind ik terug op hun site namelijk, zou die lodger onder mode vallen bijv?

'Kan ik alle aanbiedingen uit het boekje online kopen?
    Nee, wij verkopen een selectie uit de boekjes online. Het betreft voornamelijk woonartikelen, gadgets, speelgoed en huishoudelijke apparaten. Online wordt geen mode verkocht. Op de Home Page van de online winkel treft u aan de linkerzijde het overzicht aan per categorie.'

:(

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Heb al antw van de bijenkort per mail, lodger wrapper kan je niet online kopen, jammer jammer!

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Zelfs al zou ik 99% korting op iets krijgen, je krijgt mij met geen mogelijkheid de bijenkorf in tijdens de dwaze dagen. Ik heb dat 1 keer gedaan en ik ben dus letterlijk met een blauw oog en gekneusde ribben thuisgekomen, zo werd er geduwd en getrokken!

Deel Deze Pagina