Hoi! ons dochtertje zit in een soort spreidbroekje, maar kan nog steeds met haar beentjes gezellig de dekentjes van zich af trappen. nu ben ik dus op zoek naar een trappelzak maat 50/56 voor de zomer. Nu heb ik er eentje van de V&D, maar vind dat ding gewoon te ruim, dus dat wordt niet wat.. Wie weet waar ik zo'n ding kan kopen? groetjes!
kijk maar eens op www.hema.nl kan je zo laten leveren op de vestiging bij jullie of thuis laten bezorgen
Ik hem 'm ook bij de Hema gekocht kleinste daar is 50/62 en gaat goed hoor, niet te groot en onze zoon is bijna 4 weken en ongeveer 52 cm.
Ik heb een slaapzakje van Koeka voor Julie, die vind ik erg fijn. Het is van tricot, lekker dun en soepel, met mouwtjes eraan. Onderaan zitten drukkertjes, dan kun je haar makkelijk verschonen zonder de hele slaapzak uit te hoeven doen. Het is een "lang model", zodat je het uiteinde van de slaapzak in kunt stoppen aan het voeteneinde van het bedje. Handig, want Julie heeft de neiging om "aan de wandel" te gaan in haar wiegje! Ze vallen vrij klein, maar Julie past nog makkelijk in de kleinste maat (0-2 maanden, 60 cm). Koeka, Be Baby en Beaba: De Trappelzak Babywinkel