Welke luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    per stuk zijn ze dan een 0,5 cent goedkoper geloof ik, als de berekeningen kloppen ;) (met kruidvat luiers) . Maar ongeveer gelijk dus. Maar het maakt op dat moment zo weinig uit, dat als je voorkeur uitgaat naar Pampers, dat je het tijdens de aanbieding, niet hoeft het laten om de prijs.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik gebruik Kruidvatluiers. Ik heb nog luiers van de Super geprobeerd, maar vind het ondingen en ben er ook nog allergisch voor.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Pampers en Aldi luiers doen het hier erg goed. Etos zitten op zich wel goed maar ik vind het zelf erg dikke/stugge luiers en bij de Kruidvat luiers lekt ze altijd door vooral als ze een flinke poepluier heeft.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Pampers! Hebben ook eigenlijk nooit iets anders geprobeerd.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb net op de makro site gekeken, zit daar dan ook nummer 1 by of zyn het alleen grote maten? (baby dry, active fit, easy up).

6. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    We hebben van alles geprobeerd..Maar wij zijn erg tevreden over de kruidvatluiers!

Pampers hebben we de eerste maand voornamelijk gebruikt, maar het was steeds weer doorlekken..
    En daarna nog huggies, bumblies geprobeerd..We blijven bij de kruidvatluiers..:)

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ook Soraya lekt door met pampers, hoe vreemd het ook klinkt. Kruidvat is hier geweldig! Al moet ik toch na dit pak wel over naar maatje 4.....

8. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Pampers!!!!!

9. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik vind Pampers of zich de fijnste, alleen heeft Roy na 1 Pamper al weer uitslag op zijn billetjes staan.
    Kruitvatluiers zijn inderdaad iets stugger, maar nog nooit geen problemen mee gehad. Ik vind ze fijn!

Gr. Marieke

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hier gebruiken we pampers. Loop gewoon alle aanbiedingen af en sla dan voor een tijdje in. Neem dan ook de active fit want daar zitten meer luiers in dan de normale pampers en dat voor dezelfde prijs ;).

Hebben ook aldi geprobeerd op zich een goede luier maar die dingen zijn groot!

Als kruidvat volgende week een aanbieding heeft van 3 halen 2 betalen dan mogen ze wel aan gaan vullen want hier zijn al sinds vorige week donderdag de pamperschappen compleet leeg!

Kijk maar eens op www.koopjesannie.nl daar vind je ook de aanbiedingen van allerlei luiers. En momenteel is er bij de trekpleister volgens mij ook een aanbieding van de pampers.

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier gebruiken we huggies. Toevallig vanmorgen voor de eerste keer doorgelekt. Verder ben ik er wel tevreden over.
    Pampers werken hier niet, Milan poept erg dun en dat houden de pampers niet!! Huggies gelukkig wel.
    Ik wil zelf wel eens de aldi luiers gaan proberen, ook handig omdat ik daar ook de boodschappen doe!

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Voor mijn zoontje heb ik altijd pampers gebruikt, nu de laatste tijd ook vaak huggies. Bevallen allebei even goed.
    Voor mijn dochtertje heb ik nu pampers en ik heb de kruidvat luiers geprobeerd. Ik vind ze veel te dik en te stug en ze lekt er veel sneller mee door dan de pampers.
    Dus ik blijf bij pampers en huggies.

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Pampers! Ik koop ook gewoon een aantal pakken tegelijk in de aanbieding, scheelt toch weer.

Huggies zijn trouwens ook erg fijn, daar zit minder plastic in verwerkt en zijn dus niet zo snel "zweterig" met het warme weer van de afgelopen weken!!! Onze dochter heeft (tot nu aan toe) niet zo snel last van luieruitslag, maar Huggies zijn door daardoor een aanrader voor kindjes die snel last van uitslag hebben.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb pampers. Ook een keer een pak kruidvat geprobeerd die had ik gekregen. Vond ze ook heel fijn maar moest wel heel goed op letten dat ze goed zaten anders lekken ze door. Vind pampers net iets fijner en ik heb nu zo een voorraad (18 pakken ofzo) ivm aanbiedingen, dat ik hoop dat ze niet te snel groeit haha.

15. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    18 pakken? :D haha heb je verschillende maten genomen ook? pfoe 18.. ik heb er laatst 3 gekocht en dat vond ik al heel wat (zeker om in de bugaboo te proppen)

Heb nu nog een c1000 maar die zijn zo dik baba... maar dat is de mening van de meeste hier. Het past ook gewoon niet tussen haar beentjes :(

Dus blijf bij pampers en een keer huggies proberen maar qwa prijs zijn die hetzelfde denk ik..

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Heb laatst bij de Etos gewoon geruild voor een andere maat, dus dat komt wel goed hoor ;)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    vind de kruidvat luiers helemaal niets! gebruik al n jaar alleen maar pampers! en zou echt niets anders willen betaal liever wat voor luiers die niet lekken en goed zitten.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Het was 9 voor de prijs van 6 bij de makro. Ja wel verschillende maten. Maar wel 12 pakken maat 3. Ik hoop dat het niet te veel is eigelijk, was een beetje enthousiast en ik ga straks minder werken en dan hebben we minder geld. Dacht dat het handiger was om nu een voorraadje te hebben.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Heb je dan de bon bewaard?

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik gebruik altijd de C1000 luiers, deze bevallen mij erg goed. Huggies lekker hier wel eens door, dus die koop ik niet weer. Mijn zoontje is in een C1000 luier nog nooit doorgelekt.

Deel Deze Pagina