Ok, ik heb de volgende luiers geprobeerd: - kruidvat - c1000 - sanders (bumblies) - aldi - pampers En ik kom echt tot de conclusie dat alle luiers op zich wel goed zijn maar pampers het meest flexibel, zacht en niet doorlekkend. Ik vind alle andere luiers zo stug. Wij slaan dus altijd flink pampers in in de aanbieding, dus ik ben volgende week bij de Kruidvat te vinden! O, ja, de aldiluiers zijn niet goed, zijn erg slecht! Na een halve dag had mijn dochter rode vlekken midden op haar billen terwijl ze daar nooit last van heeft. Die heb ik dus weggegooid.
Ehhh nee..... Ik had ze zelfs bij Kruidvat gehaald Gewoon gezegd dat we per ongeluk de verkeerde maat hadden gekocht.... Het meisje achter de kassa zei dat ze meestal niet zo moeilijk over omruilen doen omdat het nogal vaak gebeurt dat mensen de verkeerde maat hebben.
Hier ook geen kruivat meer... mijn dochter kreeg helemaal zo'n rode rand bij d'r middel!!! Voortaan gewoon huggies of pampers!!!!
wij gebruiken ook altijd pampers, maar tegenwoordig houdt mijn zoon het 's nachts niet meer droog, voor de nachten gebruiken we baby dry. Maar bijna iedere ochtend is zijn pyamaatje nat. Iemand tips?
Ik gebuik voor mijn oudste dochter van 2 altijd c1000, erg fijne luier en kwam ook het beste uit de test. Heb ze ook bij m'n jongste dochter geprobeerd maar daar vind ik ze niet fijn bij. De new born van c1000 heeft geen rekbandjes en daardoor erg stug. Ik vind voor new born dus pampers het fijnst. Maar als ze groter is ga ik wel weer over op c1000!!
Wij gebruiken de luiers van huismerk Etos. Helemaal prima. De kruitvat luiers vinden wij de lek randjes te smal van. En pampers vinden wij gewoon belachelijk duur.
Hier altijd de pampers baby dry! Heb de kruidvat luiers geprobeerd maar vind ze te dik. Even als de Huggies. Pampers op nr 1 dus. Ook altijd in de aanbieding, zoals nu met een lekker in het leven bon 3 pakken voor 16.50 (jumbo). De nr 3 heb ik hier trouwens zeker een maand of 5 gebruikt (voor degene die flink had ingeslagen )
pampers heb 1 keer iets anders geprobeerd en dat kwam niet goed mijn zoontje stond vol met uitslag dus ik probeer niks anders meer
Hier ook alleen maar pampers. Had 2 luiertaarten gehad, 1 van etos geloof ik en 1 van kruitvat, allebei niet fijn, heel stug. Wij houden het ook lekker bij pampers en kruitvat is niet altijd het goedkoopste.
bij de coop... deze week 3 pakken voor 20e which means... in feite: 3 halen, 2 betalen. maar.. die allerkleinste luiertjes.. mogen niet in de aanbieding dat is wettelijk bepaald ofzo
overigens.. wij wisselen gewoon van merk als het niet goed zit in het allereerste begin pampers.. ging top en ineens.. lekte ze continu door dus etos luiers geprobeerd... ging heel lang goed en ineens... lekken toen overgestapt naar huggies... wat ook wel goed ging maar de pasvorm was niet zo ideaal... dus toen maar weer pampers en ik denk dat we nu al denk 3kwart jaar weer aan de pampers zitten dus het is gewoon een beetje uitproberen die van de etos zijn inderdaad wat stugger... maar pasvorm is alles en dat wisselt gewoon soms (niet bij de luier.. wel bij je zoon/dochter) en je hebt van pampers een bepaald model met een gaasje erin... nahja die komen er hier inderdaad ook niet echt meer in dat gaasje zat steeds vast geplakt aan anne dr billen.. met als gevolg dat ze in no time hartstikke rode billen had. en huggies.. vond ik wat zachter.. maar qua kwaliteit goed vergelijkbaar met pampers wel voor mn gevoel met een slankere pasvorm... (onze dochter heeft tijd niet gegroeid maar zelfs afgevallen.. en toen ze zo magertjes was.. paste de huggies veel beter dan pampers) oh enneh: Luiers enzo als je geen zin hebt om moeilijk te zoeken naar aanbiedingen
Hier ook Pampers, ze zijn lekker zacht en passen goed. Kruidvat is op zich ook wel goed, is alleen iets stugger. De luiers van AH en Bumblies zijn waardeloze dingen. Die van AH zijn net van karton en die van Bumblies zakken af. @Saskia, ik dacht dat alleen flesvoeding nr. 1 niet in de aanbieding mocht.
Hier alleen maar pampers..heb ooit is huggies geprobeerd maar vind die zo dik worden als ze geplast hebben.. Als ze heel erg gepoept heeft wil hij wel is doorlekken maar voor de rest nooit problemen..
Hey, Toen jamie pasgeboren was gebruikte ik ook altijd Pampers. Ik had van de Plus zo'n geboortegeschenk gekregen, dit was een box met allerlei babyproducten waaronder huggies. 1 van gebruikt en de rest heb ik weggegeven. wat waren dit k=tluiers! sindsdien pampers gebruikt. toen hij een maand of 4 was zijn we over gegaan op bumblies. ik vind dit bijna dezelfde kwaliteit als pampers hebben. nooit doorgelekt, zelfs niet na een hele lange en natte nacht is alles nog mooi droog. de pamper weegt dan super zwaar, maar geen natte plekjes!
ik exsperimenteer eigg met veel luiers,vink leuk,,ik heb er van de aldi geprobeerd niet slecht maar dan alleen voor overdag! van de shlecker die zijn niks,net papier ,vind ik! en de pampers vind ik echt super,,en huggies ook heel goed, ik heb nu de pampers pants vanaf 8 kilo vind ik niet zo ,,,als ze gepoept heeft scheur ik ze langs de zeikant open! ik vind dat deze niet zo lekker aansluiten,,,anyways geef maar huggies of pampers zeker snachts
Hier ook eerst pampers, maar lekte steeds aan 1 kant door. Toen huggies geprobeerd, maar vond deze wat stugger, maar voelde ook vochtig aan als ze een plas had gedaan. Daarna overgestapt naar c1000 luiers...............IDEAAL!!!!! Nog geen 1 keer gelekt, voelen hetzelfde aan als pampers en zijn stukken goedkoper. Maat 4+ zitten 70 luiers in voor 10.99, geen geld toch?
Hoi! Hier overdag c1000 en 's nachts Pampers of Huggies, net wat op de reclame is. Bevalt wel goed zo! Groetjes