Met pampers slechte ervaringen mee, hij krijgt er uitslag(irritaties) van. Overgestapt op huggies, die bevallen geweldig! Ook kruidvat en bumlies (als k het goed schrijf) geprobeerd, die vallen tegen, vind ze zo stug.
Bedankt voor de reacties Maatje groter heeft geen zin dan vallen ze echt van zn billen af...gebruik nr 2 en het past prima. Misschien idd gewoon een keer wat anders proberen. Hij heeft ook snel last van luieruitslag, misschien dat dat dan ook beter gaat.
Hier kruidvat, bevallen prima en komen uit dezelfde fabriek als pampers 's nachts een maatje groter dan overdag en dan blijft kleine man goed droog!
Heb altijd pampers gehad en na een tip hier op het forum een pak bij de aldi gehaald: die zijn dus echt gewéldig! Net zo soepel als pampers maar stinken niet zo als ze erin heeft geplast, kosten de hélft en zijn dus echt net zo goed. Baal van mijn voorraad pampers, gekocht bij een mega-aanbieding in de makro :x. Kruidvat heb ik ook gehad maar die vind ik erg stug en stijf.
Wij gebruiken altijd Huggies, deze bevallen ons en de kinderen prima. Hebben ook pampers gehad in het begin, maar die zijn te breed. De huggies zijn wat smaller kwa pasvorm en passen dus beter om de kontjes hier heen. We halen ze wel altijd wanneer ze in de reclame zijn, 3 pakken voor 20 euro ofzo .
Hier eigenlijk altijd pampers, maar vorige week waren de huggies zo goed in de aanbieding dat ik ze niet kon laten liggen en ook deze bevallen goed! Kruidvat vind ik persoonlijk niks, te stug 8)
Hier in het begin een aantal merken uitgeprobeerd, maar zijn vrij snel blijven hangen bij de Pampers! Ik koop ze altijd in de aanbieding, scheelt een boel geld... Maar misschien ga ik ook eens die van de Aldi proberen! Ben erg benieuwd en zal toch nog wel weer stukken schelen in geld!
Hier begonnen met pampers en daar zijn we eigenlijk altijd tevreden over geweest, dus ik heb nooit wat anders uitgeprobeerd. Op 't kdv hebben ze geloof ik kruidvat-luiers, maar die voelen wat stugger aan vind ik.
Hier heel tevreden over de luiers van de Aldi. Pampers vond ik stinken, en ik kon haar verschillende keren per dag verschonen ivm lekken van de ontlasting.
wij gebruiken nu pampers active fit vind het hele fijne luiers van de kruidvat krijgt hij snel uitslag ik vind ze nattig blijven na een plasje
Pampers!!! Ook van de ah geprobeerd, maar vond die heel stug en lekte af en toe door!!!dus ik ben weer over... Gewoon aanbiedingen in de gaten houden
Ik vind Aldi vrij dicht naast de Pampers liggen. Heb niet echt een voorkeur behalve dat ik bij de Aldi niet hoef te wachten op een aanbieding
Ik heb een aantal verschillende luiers geprobeerd. C1000 New Born: plakstrip plakte niet goed, waardoor de luier steeds los ging. Geen succes dus... Etos eigen merk: op zich prima luiers, alleen was hij niet echt bestand tegen de enorme poepluiers van mijn zoon. Dat ging er nog wel eens langs heen Pampers: tot nu toe het meest tevreden over. Zelden lekkages.
Ik gebruik al tijden de luiers van C1000. Ik doe twee weken met een pak van 12 euro, en ze zitten perfect.
Hebben ze bij de aldi maar 1 soort? Want dan ga ik ze zo even halen, maar niet dat ik daar sta en niet weet welke ik mee moet nemen
we hebben de luiers van de dirk v/d broek geprobeerd maar vond die heel stug, kruidvat eigen merk (alleen in het begin een verpakking geprobeerd) daarna pampers en daar zweren we nog steeds bij. wij kopen ook zoveel mogelijk in de aanbieding 9vooral natuurlijk de 3 pakken voor 20 euro).
ja! je hoeft alleen eht gewicht ongeveer te weten! Vind ze ook prima en super goedkoop! Ons KDV gebruikt ze ook voor alle kindjes!