Welke luiers ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Bumblies die koop je bij de Plusmarkt en Dirkvandenbroek perfect vind ik ze ze zijn wel wat stugger dan pampers maar werken goed tegen doorlekken

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

kruidvat en jumbo/nettorama/emte-bumblies oid, waardeloos. etos gaat, maar ik zweer bij ah eigen merk. ook voor babyvoeding trouwens.
    pampers ook wel goed, maar scheelt nogal in prijs met ah.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nr. 2 is 3-6 kg
    Nr. 3 is 4-9 kg
    Nr. 4 is 7-18 kg
    Nr. 4+ is 9-20 kg (volgens mij)

4. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    wij hadden eerst altijd van Aldi en toen zijn we overgestapt op Pampers omdat ze deze ook op het kdv gebruiken..

Nu maak ik mijn pampers voorraad op want het kost ons teveel. En ze lekt door in de pampers active fit 5!! terwijl ze #4 heeft. haar rompertje is gewoon nat!

5. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Nou wij hebben gisteren de aldi luiertjes gekocht voor het eerst, lees er wel positieve verhalen over, ben benieuwd. :D

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    voorheen gebruikte ik altijd Pampers !
    maar sinds een maand of 7, heb ik een goedkoop adresje 160 stuks LIBERO broekjes voor 15 euro !
    zeer handig , die broekjes en lekt niet door !

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik zweer bij C1000 luiers. Mijn zoontje is erg beweeglijk maar ondanks dat eigenlijk nooit nat of dat de luier het niet kan houden. Plast echt genoeg hoor, heeft hele volle luiers.
    Wij hebben pampers gehad, maar dan vond ik het kamertje van mijn zoontje 's morgens altijd naar urine ruiken. Heel vies. Met die van de C1000 niet. Dus ik stap niet weer over.
    Heb ook die van de aldi geprobeerd. Op zich ook prima, maar die zijn wat stugger en dikker.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik gebruik meestal pampers maar door de goede verhalen hier ben ik ook de kruidvat luiers gaan proberen. Ik wissel het een beetje af.

Maar nu lees ik dus over de Aldi luiers en die wil ik eigenlijk proberen maar moet ik dan 3 of 4 nemen. Mijn zoontje weegt nu ongeveer 7,3 kilo en heeft best flinke billetjes :) van de pampers heb ik nu 3 active en van de kruidvat ook 3 alleen worden ze wel een klein beetje aan de krappe kant maar hij lekt niet door.

9. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Hadden tot vorige maand pampers maat 4 maar idd wordt nu beetje kostbaar. zijn verder gaan kijken. en hebben nu aanbieding van huggies gepakt. 2 halen 1 betalen ( goeiekoper dus dan kruitvat) en werken prima hier. ook proefpakketje gehad van kruidvat. en moet zeggen ging ook prima, dus als er geen actie is wat goeiekoper is dan kruidvat van pampers of huggies gaan we zeker die halen..

lidle luiers waren echt bagger, wil ze niet eens meer proberen :D
    Aldi luiers misschien nog wel een keer na alle positieve verhalen die ik er over hoor.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #50 dobbel, 21 mei 2010
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
    nou nu wordt ik ook nieuwschierig naar aldi luiers.

ons kdv heeft luiers van bumblie, en bij mijn schoonzus hebben we ook zo`n pak neergelegt, kleine is nu 5 maand (bijna) ik vind ze wel wat hardt worden.

pampers lekt ie in door, en zeker de poepluiers, regelmatig zit alles eronder.

dus aldieluiers wil ik ook wel eens proberen, hij is nu 7 kilo normaal hebben we nog maatje 3, van de aldi dan ook maat 3 proberen?

de luiers van jubo vind ik ook fijn trouwens, babycham ofzoiets 32 stuks voor 4.50.

wat kost een pak aldi luiers zeg ook maat 3 en hoeveel zitten er in.

11. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    moet je kijken wat er op de pakken staat aan kg's. Als #3 al strak gaan zitten dan zou ik zeker voor de 4 gaan.

Iemand had hier boven of vorige pagina een schema geplaatst met de kg's.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm bij ons varieerde het heel erg...
    eerst pampers... die gingen op een zeker moment vaak lekken dus tijdje huggies gekocht
    maar die zijn wat smaller... en onze dochter is vrij breed.
    opa/oma hebben eens kruidvatluiers gekocht.. die lekten helemaal (nog niet zo lang geleden)
    en laatst op een beurs de nieuwe etosluiers geprobeerd.. beviel verrassend goed
    en laatste tijd lekte ze snachts altijd als ze op haar buik had geslapen.... en de etos luiers zijn net wat hoger
    en nu roept ze zelf al "mama, ik wil een aapluier!" en dus geen pampers meer :)
    nahja.. scheelt 2e per pak.. maar kocht pampers altijd uit de "3 voor 25e"-aanbieding en dan maakt het in prijs weinig verschil dus.

13. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik zweer bij Pampers... Léonie kreeg steeds uitslag van andere luiers, vandaar dat we het bij Pampers houden. Ze heeft wel eens flink natte luiers die erg zwaar zijn, maar is nog nooit doorgelekt!

Het zal ongetwijfeld duurder zijn, maar hier nimmer uitslag meer en nooit doorlekken. Heb doorgaans wel luiers welke ze net past (een maat groter) Ze is nu ongeveer 9 kg en draagt maatje 4+
    Die sluiten gewoon fijner aan dan een maat kleiner...

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik zou dan ook voor 4 gaan. 3 heeft ze hier ook niet heel lang meer aan.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    11,49 voor 90 stuks. Maat 3 moet nog wel lukken denk ik.

16. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi hoi,
    Hier ook pampers, maar heb eigenlijk nooit andere geprobeerd, behalve die ze ook bij de nettorama verkopen (ben de naam kwijt) maar die vond ik niet goed.
    Eerlijk gezegd als ze flink poept lekt ze ook door 'r pampers heen (aan de zijkant), maar verder vind ik het goeie luiers, we hebben altijd de groene pakken. Na een nacht als ie helemaal vol zit met plas lekt dat nooit door, af en toe is de bovenkant wat doorgelekt, wat ik bij 'r romper zie, maar dat is het enige.

Wat ik wel raar vind is dat ze van pampers 4 ook pampers 4+ hebben. Ik snap niet waarom ze 4+ ook verkopen, scheelt maar 1 kg. Wat kan dat nou uitmaken? :(

17. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik gebruik dus de 4+ pakken, met namen omdat de bovenkant net even ietsje langer is. Is makkelijker aandoen en lijkt mij lekkerder zitten, voor zover een luier lekker kan zitten....

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij gebruiken de Pampers. Maar vind de pasmaten van gewicht totaal niet kloppen. Frummel zit nu in maat 2, daar staat op tot 6kg. Frummel weegt toch zeker 7500 en past ze nog steeds.

En voor 's nachts gebruiken we de babydry luiers. Anders is hij drijfnat 's ochtends.

19. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Pampers vind ik persoonlijk het beste, voor mij geen ander merk.
    Ik let wel altijd op aanbiedingen, koop ze met bonnen of spaarkaarten van de Etos. ;)

20. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou na alle positieve verhalen heb ik van de week ook de luiers van de aldi eens gekocht, gisteren mee begonnen en tot nu toe bevallen ze heel goed!
    Al flinke plasluiers gehad en poepluiers en nog niet doorgelekt, hoop dat het zo blijft!

Deel Deze Pagina