hier dezelde ervaring als theepot, hier ook sinds gisteren aan de aldiluiers, en inderdaad hier lijken ze ook goed te bevallen,
Ik ben sinds vandaag ook weer over op de Aldi, ik heb ook nog een grote voorraad van pampers. Overdag maak ik die wel op maar het gaat nu ff echt voor de nacht. Smorgens is de romper en slaapzak nat! En het stinkt gewoon in haar kamertje, ik moet gewoon elke dag de prullenbak legen...
Hebben jullie trouwens een tip voor luiers bij een meisje die niet breed is, maar wel hele ronde billen heeft (geen vet). Ze lekt vaak door aan de zijkanten bij Pampers (active fit valt mee), aldi, c1000, Joppies, ook broekjes lekt ze door. Iemand die mij kan helpen en de perfecte luier vind voor deze dame?
ik heb de luiers van kruidvat gisteren gezien en ik vond die redelijk smal. Als je nu de plakstrippen over elkaar heen plakt zodat het wat strakker zit zit het dan nog te los? Ik heb vannacht de aldi luiers weer gebruikt en ze was NIET doorgelekt. Haar romper was alleen wat lichtelijk klam. En dat was na 10 uur geslapen te hebben.
dat deed ik ook totdat ze vreselijk ging doorlekken, ik heb geen zin om elke ochtend de slaapzak te moeten wassen omdat die nat is. En het stinkt vreselijk sinds kort op haar kamertje. En als je haar luier verschoont jeeeeee wat een lucht en dan heeft ze alleen geplast. Nee ik ben weer helemaal fan van Aldi , nu alleen nog de voorraad pampers opmaken
Ik zweer bij de C1000 luiers. Soms heb ik die van het kruidvat die zijn ook goed. Maar C1000 blijven de besten voor mij Aldi luiers zijn ook goed, alleen gebruik ik die niet voor de nacht. Huggies en pampers lekken hier altijd door vooral de Huggies
Voor de allerkleinste vind ik pampers erg fijn, omdat ze niet zo gigantisch dik zijn. Zodra ze gaan kruipen/lopen gebruikte wij de C1000 luiers, ideaal! Nu hebben we geen C1000 in de buurt en gebruiken wij de Aldi luiers, ook die vind ik super. Nu gebruiken wij de luiers alleen nog maar 's nachts en beweegt hij dus niet zoveel, maar ik vind ze heel erg fijn. Weet niet hoe de kleine maatjes vallen van de Aldi, zodra baby II er is gaan we het maar eens proberen
Ik heb vanaf het begin de luiers van aldi eigenlijk al gebruikt, en ze bevielen erg goed. En je doet er gewoon lang mee met zo een pak. Ik zit nu op #5 en daar zitten er 70 in voor 11,49!