hallo allemaal, ik ben zeer benieuwd naar welke luiers jullie gebruiken? wij hebben de eerste weken kruidvat luiers gebruikt (waren tenslotte als beste getest) en dit beviel goed. na een week of 7 echter begonnen ze s'nachts door te lekken, maat groter geprobeerd ging wel beter maar toch nog lekkage, misschien omdat mijn zoontje op zijn zij slaapt en de stips aan de zijkant niet mooi over elkaar vallen? nu gebruik ik s'nachts pampers en overdag kruidvat. wel vind ik de kruidvat luiers een stuk stugger dan pampers. vanaf maat 3 worden ze soepeler en zit er een "extra droog laagje" in. dus ik ga nog wel proberen hoe dat dan gaat. heb ook etos luiers geprobeerd maar die stinken als er in geplast is, en lekken door... ook vind ik ze stug en dik tussen de beentjes. en eh... wat is eigenlijk het verschil tussen pampers "baby dry" en "new baby" of "active fit" ??? graag jullie reactie's. oh ja, en is het misschien een idee om met een paar mensen verschillende luiers te proberen? dat we allemaal een pak kopen van een verschillend merk en dan verdelen? wie doet er mee? ik woon in overijssel maar als je ergens anders woont kunnen we ze ook per post versturen.
Ik heb gebruikt: Pampers (mijn nummer 1) Kruidvat vind ik ook goed maar toch minder dan pampers Huggies vinden veel mensen slecht maar ik vind ze wel gaan, wel lekken ze hier 's nachts (soms) door Bumblies mwah een keer gekocht en daarna nooit meer AH eigen merk vreselijk, koop ik nooit meer, voor mij de slechtste luier ooit Veel mensen zijn zeer tevreden over de Aldi luiers, goed en goedkoop (zelf niet geprobeerd) Verschil pampers: New baby absorberen beter dunne ontlasting van pasgeboren baby Baby dry blijven lang droog, goede nachtluiers Active fit voor beweegelijke kindjes, lekken sneller door dan baby dry en zijn duurder, overdag voldoen ze prima
Ik gebruik echt al heel lang de aldi luiers. Vind deze gewoon de meest fijne voor mijn kindje, en hiermee lekt ze snachts ook het minst mee door En vind ze ook wel fijn zitten, wat ook belangrijk is
Hier ook Pampers. Heb bij de oudste Kruitvat en DA gebruikt, maar dat was of meer luieruitslag of flink doorlekken (vooral DA). Heb nu een paar pakken van Pampers Simply Dry liggen, goedkoper en eens zien wat die doen.
pampers!!! mijn nummer 1 maar momenteel huggies liggen en die bevallen eigenlijk net zo goed zijn alleen wat stugger maar tot nu toe (1 maand) gaat het super zowel in de nacht als overdag en ze zijn er voor leuk prijsje, krijg het gevoel dat ik erg veel geld weggooi met pampers vergeleken met huggies, althans laatste keer tijdens actie van huggies had ik er 80 meer voor hetzelfde geld als van de pampers
Wij gebruiken pampers. Baby dry voor de nacht en active fit overdag. Deze bevallen ons het beste. Ze zijn wel wat duurder, maar mijn zoon kreeg bij andere luiers of luieruitslag of ze lekte al snel door. We kopen ze bij de makro in de aanbieding.
kan iemand me het merk vertellen wat bij aldi nederland te koop is, dan kan ik vergelijken of ze hier t zelfde merk hebben. ik had altijd kruidvat, maar krijg via een duitse pamper-babyclub kortingcoupons voor pampers, dat is 4,- korting bij 2 pakken, dit geld ook voor de simply dry, die hier bij schlecker maar 6,99 kost, zo betaal ik dus 2x7=14-4, maar 10 euro voor 2 pakken pampers simply dry. deze bevallen super! zijn soepeler en dunner dan de kruitvat en nog nooit doorgelekt hier.
Volgens mij zijn het Bebino luiers. Simply dry van pampers ben ik ook tevreden over maar hier kosten ze 9,99 per pak, niet veel goedkoper dan baby dry dus.
Hier alleen huggies of pampers baby dry. Heb een x baby active fit gehad maar die vond ik niet zo. Kruidvat plast hij steeds doorheen net als de lidl en aldi luiers.
Hier kruidvat! Pampers zitten niet goed en stinken, etos vind ik vrij dik en vind ik niet echt goed opnemen. C1000 is echt prut!
bedankt voor alle reacties! ik hoop natuurlijk op nog meer reacties de meningen lopen nogal uiteen over welke luiers goed zijn. ook als je andere forums leest... ik denk dus wel dat het ook per mens verschilt. de een vind dit fijn, de ander dat.. wel raar dat bij de een dezelfde luier niet doorlekt en bij een ander weer wel.. maar goed, hoe meer reacties hoe meer we kunnen vergelijken.
@nense waarom gebruik je de baby dry niet ook overdag? die zijn toch ietsje goedkoper dan de active fit?
Ik ben begonnen met de kruidvat luiers maar heb op aanraden van een vriendin een x aldi luiers gekocht. En deze bevallen me beter!!! Pampers vind ik ook fijn, maar koop ze zelf niet. Heb gisteren net nog een pamper-luiertaart als kraamkado gekregen dus daar ben ik ook heel blij mee!!!
We gebruik(t)en meestal pampers afgewisseld met kruidvat. Deze bevielen me niet echt. Pampers stinken zo en Jesse lekt er regelmatig doorheen, met name ontlasting en de kruidvat vind ik vrij stug en breed, maar houden hem wel vaker droog dan pampers. In het verleden heb ik ook c1000, Etos, bumblies, Huggies en Aldi luiers geprobeerd, maar deze waren het ook niet (van sommige heb ik nog bijna hele pakken staan omdat ze zo slecht bevielen). Nu had ik op een forum gelezen dat ze in Duitsland (bij de DM) ook het merk Babylove verkopen en dat deze ook fijn zouden zijn. Aangezien we twee weken geleden vlak bij de grens waren hebben we een pak gehaald om te proberen. Dit zijn echt fijne luiers. Zijn lekker zacht en soepel, niet zo breed tussen de benen (zoals kruidvat), sluit mooi aan en, het belangrijkste, lekken niet door, zelfs met een diarree-spuitluier is alles erin gebleven. Twee dagen later, voordat we weer naar huis zouden gaan hebben we dus maar even flink ingeslagen. En een voordeeldoos (2 pakken) is iets voordeliger als een pak pampers hier en een gewoon pak is geloof ik 5,75, ook niet geheel onbelangrijk.
Hier fan van Aldi. Daarnaast was ik ook wel aardig tevreden over Pampers en Kruidvat. Lidl vond ik hier waardeloos, AH matig.
Mijn dochter lekte door pampers heen en ik vond ze bij haar heel erg stinken. Bumblies en Etos vond ik veeeel te stug. Lidl geprobeerd maar mijn hemel, wat stinken die stugge dingen. Ik dacht de hele dag door dat ze gepoept had. Kruidvat en aldi waren goed, het liefst had ik de oude luiers van de c1000, maar sinds die vernieuwd zijn zijn ze waardeloos. Mijn zoontje kan pampers goed hebben, maar ze zijn mij te duur. Kruidvat geprobeerd maar daar krijgt hij uitslag van. Etos is mij te stug, Huggies lekt hij doorheen. Goedkoopste luiers van de kruidvat geprobeerd en daar lekt hij doorheen. Bumblies krijgt hij uitslag van en Aldi en AH gaan tot nu toe goed
Hier alleen voor de nacht nog luiers om maar tot zijn 1ste jaar standaard pampers gehad toen een keer het eigen merk van de bas v/d heide geprobeerd en daarbij bij gebleven. Mijn zoon is heel erg gevoelig op zijn huid een ander wasmiddel of zeep levert bij hem vreselijke rode jeukende vlekjes op! Met deze luiers nog nooit geen kapotte billen of irritatie gehad.
mijn nr 1 is tot nu toe pampers en kruidvat nr 2. ah heb ik 3 pakken van gekregen maar wat een rot dingen. hij lekt er gewoon doorheen. heb ze zelf veel gebruikt voor mn wond wond van keizersnede was aan t lekken. daarvoor waren ze wel ok.
1. Huggies 2. Kruidvat. Voor overdag heb ik Kruidvat luiers, voor s nachts Huggies. Huggies sluiten bij mijn kleine goed aan, lekt niet door, geen uitslag en stinkt niet. Etos en C1000 vind ik stinken. Etos is ook heel stug en vierkant Vanaf maat 3 vond ik Pampers gaan stinken.. AH niet geprobeerd...