C1000: koop direct dan ook een extra groot pak wasmiddel en een hoge druk spuit, want dan kun je echt over poep weg spoelen Pampers (van alles in maatje 1,2 en 3 geprobeerd): direct na een plasje voelt mn dochter al klam door haar broek heen. Ieuww!! Bumblies: veel te dik en zie verder commentaar C1000. Etos: rare pasvorm en veel te dik. Kruidvat: toppppppperrrrr!! Ik scoor bij de aanbieding elke keer veel pakken mee, 3 voor de prijs van 2, dwz 5 euro per pak!! Ze lekt bijna nooit door, alleen bij darm explosies wel een bij haar ruggetje, maar dat had ze bij elk merk. Ik vind ze echt geweldig! Als ze 's avonds om een uur of 8 haar laatste luier krijgt en we slapen tussen de voedingen door ekker lang uit, dan is ze robd 9 of 10 nog niet doorgelekt en zijn haar billen ook niet geirriteerd ofzo
Absoluut Pampers baby dry! Dag en nacht. Active fit is voor ons hier waardeloos, voelen heel snel klam aan hier.
Ik vond in maatje 1 en 2 kruidvat en pampers even goed, maar met nr 3 hebben de kruidvat luiers nu al 2 keer 's nachts doorgelekt, dus nu vooral pampers (baby dry)
heb inmiddels pampers new baby geprobeerd, dit gaat overdag prima maar s'nachts lekken ze door. de baby dry blijft wel droog maar stinkt wel. de active fit zelfde verhaal als new baby..... dus kortom, de enigste die tot nu toe s'nachts ook volstaat is de baby dry. zijn er nog mensen die ervarin hebben met luiers van de jumbo? of van da-drogist?
zijn er ook mensen die ervaring hebben met de neh neh luiers? action 3,99 per pak van 40 st. (maat 3)?
Gebruik nu de baby dry van pamper maat 2, dag en nacht. Vind ze wel duur, maar heb ze met LIHL-bonnen bovenop een aanbieding voor 5 euro per midpak gekocht.Meisje plast veel en bevallen goed. Heb ook al een Lidl pak gekocht maar die zijn nog te ruim. En bij de aldi gekeken omdat ik goede dingenhad gehoord, maar bij ons hadden ze de kleinste maat nog niet ? had hem eerder wel bij een ander filiaal gezien). De newborn van het KV was ik ook tevreden over, maar ook hier ging ze 's-nachts doorlekken. Daarna even pampers newborn gehad (ook fijn) en nu dus baby dry. Heb nu dus een flinke voorraad Baby Dry (ook maat 3 alvast) en een pak vd lidl en daarna kijk ik wel weer. Met de LIHL bonnen en een goede aanbieding zullen t pampers blijven denk ik, maar anders ga ik op zoek naar luiers die me even goed bevallen en wat budget-vriendelijker zijn(wil sowieso die van de aldi eens proberen).
Ik zweer bij Pampers. Heb eerst de new baby gehad, maar nr2 heeft nooit goed gezet, dus snel naar nr 3 gegaan en toen lekte hij niet meer. Nu voor overdag Active fit en voor 's nachts baby dry. Kruidvat vind ik 2x niks. Precies karton, zo stug. Andere heb ik nog niet geprobeerd omdat Pampers goed bevallen. Zie niet in waarom ik moet veranderen. Betaal liever iets meer dan dat zoonlief met zo'n stugge dingen moet rondlopen.
Hier 4 soorten geprobeerd: Etos dikke kraammaandverband achtige luiers drie keer niets! Pampers baby dry: Doorlekken Doorlekken Doorlekken.... en stinken joh pfff kwam met natte romper uit bed en echt veeeeeelste duur niet normaal meer! Huggies: Ook doorlekken en er staat winnie de pooh op iew Kruitvat: Beste luiers!! nog nooit nat uit bed gekomen (timo slaapte sinds ongeveer 8 maanden op zijn buikje) wel af en toe als hij echt heeeel veel gepoept heeft wat op zijn rug omhoog maar dan praat je echt over inmense grote poepluiers Ojah en nog nooit schale billen gehad Dus Kruitvat is TOP de rest vind ik FLOP!!
hier pampers! kruidvat heb ik in het begin gebruikt (waren gratis door de bonnen die je toen had ) daarna overstap naar pampers gemaakt (scheelde erg weinig toen nog en vond ze soepeler) uiteindelijk werder pampers zo duur dat ik dacht, stap maar weer over naar kv maar dat was werkelijk verschrikkelijk! doorlekken, rode billen (na 1 nacht tot bloedens toe open!) dus alles terug gebracht en nu weer terug naar pampers. heb trouwens ook een keer etos gehad maar was helemaal niets, zo stug! en wederom rode billetjes
wij gebruiken altijd pampers. de kruidvat luiers vond ik niks. veel te stug en de billetjes waren continu rood. Jumbo luiers bevallen ook wel goed! Maar vind pampers altijd nog het fijnst!
brrrrr pampers....die vind ik toch zo stinken! Hier kruidvat, werkt perfect! Nog nooit doorgelekt, zelfs bij een lange nacht slapen of een spuitluier en geen last van rode billen.
ik heb zo'n beetje elke luier geprobeerd die er is. hij lekte vaak door of kreeg uitslag. we zijn hier zonder twijfel blijven hangen op die van de lidl. kruitvat was hier dikke drama, lekken als een zeef.
Ik gebruik naar volle tevredenheid luiers van de Aldi en Bumblies. Pampers vind ik maar stinken en kruidvatluiers zijn veel te hard.
Ik vind Pampers helemaal niks. Finn heeft ze als hij van het kdv weerkomt, maar vind het dan altijd zo stinken, ook plasluiers. Hier heb ik vaak AH of Huggies. Allebei prima
Maat 1, maat 3 en maat 4 van de kruitvat zijn super!! Maar maat 2 vond ik echt helemaal niks, daar lekte K. steeds doorheen. Dus heb toen pampers babydry gebruikt. Lidl maat 4 vind ik ook goed.
Lidl vind ik echt een drama, die lekken zo snel door, na 2 uur was mijn dochtertje elke keer doorgelekt en zoveel drinkt ze helemaal niet. Echt slecht. Op het moment gebruik ik hier overdag Aldi luiers en 's nachts Pampers. Ik blijf Pampers het beste vinden maar ze zijn gewoon erg duur. Voor de jongste heb ik wat pakken Kruidvat maat 1 gekocht, even kijken of dat wat is.
Ben ze nu aan het testen en... vind ze slecht Het is dat ze gratis waren. Pampers new baby zijn zachter, absorberen veel beter en lekken niet, kruidvat is stug en lekt...
Ik heb niet veel keus. De kleine man kan alleen maar tegen pampers. Bij de overige merk luiers gaat zijn litteken opzetten en gigantisch rood uitslaan. (hij is geboren mt een open blaas,maar dit terzijde)
wat me opvalt is het verschil van formaat van de luiers. maat 3 van baby dry en new baby vallen kleiner dan maat 3 van active fit, deze komen wel overeen met kruidvat nr3 en lild nr3. (allemaal 4-9kg) ik heb van bovengenoemde luiers allemaal liggen, dus ik heb ze op elkaar gelegd en er zit best veel verschil in. is dit meer mensen opgevallen?