Jep! en dat is nou precies waarom bij het ene kindje de ene luier beter werkt dan de andere. Dikke of dunne beentjes, jongen of meisje, buik of rugslaper, en of je de luier 'strak genoeg' vast maakt. Hier juist lekkage met de active fit. Baby-dry gaat wel goed maar ruiken zo. Daarnaast vind ik de pampers gewoon duur en heb ik in de kruidvat luiers mijn kleintje droog en mijn portomonee wat voller. Huggies heeft hij als hij van het KDV afkomt, tot nu toe geen problemen mee gehad.
Hier in het begin pampers gebruikt (zaten in de luiertaarten die we kregen). Prima luiers alleen erg duur dus toen die op waren overgegaan op kruidvat luiers en die gebruiken we nog steeds. Ze lekken hier niet door en mijn dochter heeft nog nooit iets van luieruitslag gehad. Dus perfect voor ons! Op moment even een pak huggies liggen (op zondag luiers op, kruidvat zat dicht) maar die vind ik niet zo fijn. Die lekker snel door en zijn zo snel "vol"
De eerste 8 maanden pampers gebruikt. Daarna overgegaan op de kruidvat luiers. Een maandje terug een pak bij de Aldi gekocht, over deze was ik ook tevreden. Verder heb ik nooit andere gebruikt.
Hier een tijd Pampers gebruikt maar vond het vrij prijzig en ik vond ze erg stinken. Ik heb intussen van alles geprobeerd en ben blijven hangen bij de Bumblies.Mooi priijsje en ze blijven goed zitten.as je optijd verschoondvalt het met de lekkage ook wel mee.
Wij gebruiken bij alle kinderen vanaf het begin af aan al kruitvat... Als ik in nood zat en de kruitvat niet dicht bij de hand had dan hebben we wel eens pampers, etos, jumbo,super gehad... vreselijk vond ik dat want het ging altijd mis.. lekage, dikke prop onderaan de benen omdat het maar op een plek goed opving. Ik zweer nog altijd bij de kruitvat...
Hallo.. Hier gebruiken we voor mijn dochter van 11 maanden voor de nachten pampers baby dry maat 4. Overdag gebruiken wij luiers van de aldi of de kruidvat. Mijn dochter is bij beide luiers nog nooit doorgelekt. Even voor de goede orde, overdag wordt ze zeer regelmatig verschoond, misschien wel teveel ! En ze slaapt voor de nacht van 20:30 tot de volgende morgen omstreeks 08:00-08:30. Bijna klokje rond dus. Ze is nog nooit nat uit bed gekomen.
tot gister had ik kruidvat luiers maat 1, nu een pak pampers maat 2(schoonmoeder heeft die gekocht) maar daarna heb ik weer kruidvat luiers. tot nu toen zeer tevreden met beide.En de prijs om eerlijk te zijn liever de goedkopere.
Bij de prijsstunter hebben ze vaak pampers voor 7-8 euro per pak ( wel de oude verpakkingen die ze verkopen) Maar ik haal z emeestal bij de etos. Die hebben elke paar weken 3 pakken pampers voor 25 euro. En deze week hadden ze 3 mega pakken , en dan de 3de gratis. ( dus nu +/- 180 luiers maat 4, voor 35 euro)
Wij gebruiken altijd kruidvat luiers. Eerst hadden we pampers, maar vind die dingen echt niet fijn! Ze stinken als ze heeft geplast en het vocht trekt door waardoor ze altijd klamme rompertjes had. Met kruidvat hebben we daar geen last van. We gebruikten wel maat 2 tot ze ongeveer 7 kg was, terwijl die "officieel" tot 6 kg zijn. Maat 3 lekte af en toe, te wijd om de (toch wel behoorlijk stevige) beentjes.