Welke luiers??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lolaatje1, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier bijna altijd lidl luiers. Vind die van AH ook fijn, maar Bumblies en Kruidvat werken hier ook prima.

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    wij zijn sinds ons zoontje maatje 4 heeft van luiers overgestapt op kruidvat. en die doen het zeer goed!

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    zou gewoon bij de aldi blijven en dan 1of 2maten groter.
    hier overdag 4 en in de nacht 5.
    ik heb bij bepaalde merken (lidl ,ah)dat het om de middel breder is zeg maar als de aldi en dan gaat hij s,nachts daar ook lekken

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hier ook!

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Grappig, ik had een zending pampera via een internetwinkel, nou de eerste zending lekte al vreselijk! En dan moet je nog 5 pakken :( ik ze maken zulke goeie reclame over pampers, ik dacht: dat moet goed zijn. "Lekker slapen, lekker spelen" was het hier dus echt niet want bij elke ochtend was de luier zelf vochtig, zeer nat aan de binnenkant en zelfs de romper was nat! Bij kruidvat komt dit zelden voor. Het lijkt wel alsof de binnenlaag gewoon dun was waardoor de luier gewoon vol zat.

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nou ik vond dat je bij pampers de urine heel goed rook! Echt stinken! En ze werden altijd wat zompig... Heel vies vond ik dat.. Heb nu kruidvat en die zijn prima! :D

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hier ook, ik zweer bij deze luiers en ik probeer ook niks anders meer.

8. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies t zelfde.

9. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik gebruik altijd van AH, die vind ik heel erg fijn! Laatst per ongeluk, geen idee waarom, Kruidvat luiers gekocht, maat 4.. maar die vind ik echt enorm vervelend! Zitten veel strakker, en ben 5 keer bezig met m goed doen.. Hoop ook dat de zak snel leeg is haha.

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hier voor dochter luiers van de Aldi. Voor 80 luiers maar 12 euro betalen, en ze zijn prima :)!

11. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik zweer bij Pampers. (wel altijd uit de aanbieding)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier lidl voor overdag, pampers voor de nacht. Sinds de pampers en duurder geworden zijn en er minder in de verpakking zitten, vind ik de kwaliteit niet meer in verhouding staan tot de prijs. Maar 's nachts dus nog wel, mijn man durft het niet aan om lidl aan te trekken... Ga het een keer stiekem proberen;)

13. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Altijd alleen Lidl :)

14. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier kruidvat!!

15. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Hier altijd alleen pampers gebruikt. Afgelopen wk een testpak etos 4+ gekocht en die beviel erg goed. Hij is inmiddels op mAar ga voor overdag denk ik overstappen op etos luiers en pampers voor snachts

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luiers van de action.
    4,25 voor (dacht) 34 stuks.

Nadeel is dat ze zelde bijgevuld worden.

Zal morgen eens voor de zekerheid kijken naar t aantal, maar t is n vrij klein pak. Iig lekken die hier als enige niet, en de prijs is ook super!
    Daarbij krijgt de oudste van alle luiers uitslag, behalve deze en kruitvat huismerk.

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij hadden de eerste maanden pampers gebruikt wij zijn over gestapt naar kv luiers omdat mijn zoontje snachts enorm ging doorlekken dus ben erg tevreden over kv luiers ook hun eigen merk zwemluiers zijn erg fijn!

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

19. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

19 apr 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte altijd pampers.. maar vond ze altijd wel heel erg snel stinken. Kruitvat gehaald en die vind ik persoonlijk toch nog wel stug.. toen zag ik de reclame van de etos beste coop consumentenbond. Etos heeft voor 2.50 van die kleine pakjes ik dacht kan ik altijd proberen voor dat geld.. en ik moet zeggen ik ben om super luier heerlijk zacht en dun.. nu dus alleen nog etos vaak aanbiedingen 2 voor 12 euro en met het sspaarsysteem nog eens extra 4 euro korting als je 5 zegeltjes hebt.. had dus 2 pakken voor 8 euro.. super..

20. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier ook overgestapt van kruitvat naar etos deze zijn zachter en zitten goed

Deel Deze Pagina