Welke luiers??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door petra31, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    in het begin pampers!!

maat 3 liddle of kruidvat

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier pampers uit babydozen gebruikt op het begin en in het ziekenhuis ook.kruidvat had ik ook een pakje van gekregen in de tas van hun en die bevielen toch ook goed,dus die veel gebruikt,maar aangezien ik in een dorp woon waarbij we alleen een aldi hebben liggen was dat handiger en moet zeggen dat die ook goed zitten en zacht zijn,en de prijs is het zelfde als die van de kruidvat.en ik hoef er niet voor te rijden.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik had van prenatal een verpakking van pampers en bij de mamatas van kruidvat eigen merk... En zelf ook meer kruidvat gekocht.

Begonnen met kv 1 nooit geen doorlekken etc gehad... Een keertje mt 1 pampers tussendoor geprobeerd, maar vond ze te groot.
    Nadat kv1 te klein werd, nr 2 gekocht, maar die waren te groot. Dus pampers mt 1 gepakt en die paste! 1 verpakking bij gekocht.
    Daarna een babydoos van plus supermarkt gehad en daar zat bumblies 2 in. Die es gebruikt en die paste na pampers1 perfect. Kv 2 nog steeds te groot. Nadat bumblies mt2 op was kv2 die uitiendelijk paste... En nu mt 3 kv!

Ik ben geen voorstander om allemaal de dure merken te sponsoren! Ook al zijn er mooie aanbiedingen van pampers, dan zijn ze nog te duur in mijn ogen!

Oh en met pampers heb ik een doorlekker gehad... Met kv en bumblies geen prbleem...

Heb ook doekjes gehad van bumblies, maar die vond ik stinken, yak!
    Laatst etos proef gekregen en die ruiken goed... Heb nu nog ff een zwitsal doos maar daarna etos doekjes

4. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    etos/zwitsal billendoekjes zijn idd erf fijn om te gebruiken, daarin tegen vind ik de pampers billendoekjes erg tegenvallen.

5. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wij hebben er al veel gehad, maar Pampers blijven de beste. Hij zit nu in maat 3, dus geen plasindicator meer. Was in het begin wel fijn! Ze hebben vaak leuke acties en je kan ze overal halen. We hebben nu de Babydry en dat is vooral 's nachts erg fijn, kan een hoop hebben.

Kruidvat vind ik te stug, en de pasvorm was iets te krap.
    Albert Heijn heeft ook fijne luiers en niet duur, maar heb het idee dat ik die sneller moet verschonen.

Huggies zijn ook goede luiers, met een fijne pasvorm.

Dus hier eigenlijk alleen Pampers of Huggies.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pampers!!
    Heb AH, kruidvat en etos geprobeerd, maar dat vind ik niks.
    Hier stinken de luiers ook niet. Gebruik voor de oudste Baby dry. Voor de baby heb ik new baby klaarliggen in maat 1 en 2.

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb echt helemaal niets met pampers (ook niet bij oppaskindjes, want die van ons moet nog komen). Wij gaan voor kruidvat. Goeie ervaringen mee met andere kindjes, met die van ons moeten we het nog afwachten natuurlijk. Voor nu dus kruidvat ingeslagen. ls het niet bevalt ben je vrij snel door zo'n pak heen en proberen we wat anders.

8. angel229

angel229 Niet meer actief

begonnen met pampers en inmiddels alweer heel lang op kruidvat over.

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier pampers, goed tevreden over tot nu toe :)

10. jaylinn

jaylinn Lid

26 aug 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is 11 weken en wij gebruiken steeds wat in de aanbieding is. Ik heb laatst pampers gekocht nummer 1 en 2, die is af en toe bij de trekpleister in de aanbieding voor 5 € per pak. Maar heb 3 weken terug de aanbieding gekocht van kruidvat en die bevalt ook goed. Heb deze week weer luiers van de da gekocht in de aanbieding ook voor 5 € per pak. Ik koop altijd 2 of 3 pakken en dan kan ik er gelijk weer een tijdje tegen aan. Heb voor dat ik ging bevallen al goed de aanbiedingen in de gaten gehouden. En van elke nummer 6 pakken van ingeslaan. ( Van nummer 1 en 2) Na de bevalling hoefde ik dus niet na 2 weken op pas om luiers te halen en mijn vriend was al weer aan het werk, dus had alles mooi in huis. De billendoekjes gebruik ik van af het begin af aan van de action, ze zijn van huggies. Die bevallen prima! Die van de kruidvat en de hema zijn heel zacht. Zo zacht dat je haast niks van de billen krijgt. Vind ik niet echt handig. Maar dat is ieder zijn eigen weer. :)

11. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Altijd pampers gebruikt, maar sinds kort voor mijn dreumes overgegaan op Etos en die bevallen prima. Lekt nooit door en net zo lekker zacht en goede pasvorm als pampers. Plus € 3,- per pak goedkoper, ook niet onbelangrijk. Voor de eerste 2-3 maanden zou ik pampers gebruiken, daarna lekker overgaan op een ander (goedkoper) merk.

12. Blogmama

Blogmama Actief lid

5 sep 2013
    128
    0
    0
    Bloggen
    Onze dochter is vorig jaar in december geboren.

Voor de babyuitzet had ik drie pakken Pampers New Baby maat 1. Mijn dochter was bij de geboorte 7 pond (3,5 kilo). Met het aanschaffen van de luiers heb ik gewacht op een aanbieding bij de Kruidvat. Ik heb gekozen voor de Pampers New Baby omdat ik de plasindicator handig vind.

Uiteindelijk wel overgestapt, we gebruiken nu de C1000 luiers (eigen merk) ik ben erg tevreden over deze luiers.

13. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn in 2008 begonnen met kruitvat prematuurluiertjes.. New baby van papers kwam erachter aan. Ik heb wel eens andere merken geprobeerd maar pampers beviel toch het best.. Wel prijzig idd maar het scheelt wel een aantal ampers en.boekjes per dag, doorlekken ben je.snel zat van.
    Deze keer ga ik natuurlijk wel andere merken proberen.. Volgens mij is.etos enorm verbeterd maar we zullen het wel merken.

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Maat 1, 3 en 4 van de kruidvat
    Maat 2 van Pampers, want de kruidvat 2 lekte door..

Nu 5 van de kruidvat, lidl, aldi, jumbo

15. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik ben begonnen met kruidvat en pampers, kruidvat beviel prima en gezien de prijs hebben we die een hele tijd gebruikt. Dochter had echter last van ontstoken eczeem in de luierregio dus toen overgestapt op pampers omdat die net wat soepeler zijn en niet zo 'kleven' als ze wat voller zijn op lastige plekken. Gebruik pampers nu nog alhoewel de uitslag over is. Misschien dat ik binnenkort weer terugga naar Kruidvat maar twijfel nog een beetje :p

16. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier altijd c1000 of etos luiers gebruikt, pampers zijn de beide meiden hier allergisch voor (geweest)...
    Mijn advies, kijk zelf wat je prettig vind, probeer verschillende merken. Voor elk kindje is het weer anders wat goed past.

17. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Heel persoonlijk, wij zweren bij pampers. We hebben praktisch alles geprobeerd maar beide kindjes kregen uitslag of lekten door in anders luiers. (Etos, kruidvat, plus, ah of Huggies)

18. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Helemaal niemand aan de wasbare luiers? Wij hebben deze:- Bamboozle Stretch

Nog geen praktijkervaring bij ons eigen kind (zie ticker)... Maar ik ben wel bekend al met wasbare luiers. Voor ons zijn de belangrijkste redenen sneller zindelijk en goedkoper op de lange termijn.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zowel bij Aiden als bij Finley altijd Kruidvat luiers gebruikt. Ik heb bij Aiden ooit een Pamper geprobeerd, maar die stonk een uur in de wind.
    Dus maar bij Kruidvat gebleven, tot volle tevredenheid.

20. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Moet zeggen dat ik het enigzins overwogen heb tijdens mijn zwangerschap, maar heb ook het programma Generatie 2010 gezien waarin een stel het ook gebruikte. Het was allemaal zo dik dat hun baby lastig zijn beentjes kon bewegen enzo, dus daar knapte ik op af. Weet niet of dit ook zo is bij dit merk. En ja, gewoon het gemak van wegwerpluiers.. ook al zijn de kosten wat hoger. En dat zindelijk worden komt ook wel goed denk ik :) Maar ieder zijn ding! ;)

Deel Deze Pagina