Welke luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door solara, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Een aantal maanden terug kon ik ze ook wel voor die prijs vinden maar tegenwoordig helemaal niet meer, nu moet ik blij zijn met een actie van 35 ct ofzo. Dus 19 ct pl vind ik wel voordelig

2. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik heb nu die van jumbo hele fijne luiers die van de kruidvat ook trouwens

3. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Hoe lopen de maten van jumbo? Net als pampers?

4. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben tevreden van de Aldi-luiers.
    Kruidvat vind ik maar niks, onaangenaam plastiekerig en sluit niet mooi aan bij DL's beentjes.
    Ook goed zijn de duitse babydream-luiers, en erg goedkoop.
    Maar voor zolang ik niet in Duitsland moet zijn, gebruik ik de Aldi-luiers.
    Ze doen alles wat je van een goede luier verwacht: sluiten mooi aan, zijn voldoende luchtdoorlatend om geurtjes door te laten zodat je snel door hebt wanneer baby verschoond moet worden, geeft ook niet makkelijk rode billetjes, heeft geen chemische geur, en de prijs is erg democratisch! Rond 12€ dacht ik voor zo'n 80 luiers.

5. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Nou dat is ook geen geld!!! Ik ga ze even opzoeken op et inet. Gebruik je ze ook in de avond?

6. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik heb hier luiers van de Lidl! Ben er erg tevreden mee :)
    De luiers van de Jumbo waren ook ok, maar vind de Lidl toch net wat fijner. Bumblies oid vond ik dan weer helemaal niks, maar ik kan je zo niet uitleggen waarom precies niet...

7. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Bumblies heb ik al geprobeerd maar mijn kleine krijgt uitslag erdoor. Die vind ik zelf ook niks

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Jumbo is een tikkie groter dan kruidvat. Jumbo heeft een hogere achterkant. Iets goedkoper van kruidvat als ik mij kan herinneren.

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik gebruik zelf pampers baby-dry maar op het kdv gebruiken ze kruidvat luiers. Op zich prima luiers, hij iser nog niet mee doorgelekt maar vind ze zo stug. Verder geen ervaring met andere merken..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Voor beide kindjes maat 4 luiers van de Lidl of de Aldi. Prettig geprijst en bevallen hier prima, zowel overdag als 's nachts.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Woont je moeder in de buurt van België? Daar heb je luiers van happy baby. Voor nog geen 8 euro zitten er 62 luiers in en dit vind ik echt de beste.
    De pampers zijn net kleipampers na een nacht, etos vind ik op de pampers lijken maar die deden het hier snachts minder. En die van happy baby hebben echt de zachtheid vam de echte pampers, lekken hier nooit door, je ruikt ze niet dus geen rare parfums (tenzij ze gekoept hebben :p). Ik vind ze dus perfect.
    Die vind je in de winkels van de colruyt en okay

12. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik heb nu kruidvat maat 3, maar ben juist helemaal niet tevreden. Iedere keer als mijn zoontje poept (oke, wel spuitpoep), kan ik al zijn kleertjes verschonen. Het komt er echt altijd uit. Dat had ik met pampers niet. Plas is overigens geen probleem, maar dat heb ik nog bij geen enkele luier gehad.

Ik heb wel een stevig zoontje. Op internet had ik gelezen dat veel moeders ook erg tevreden waren over aldi en lidl. Aldi heeft maat 3 niet meer in het assortiment, dus dat valt weg. De volgende keer probeer ik daarom Lidl.

--

Toevoeging: Kruidvat valt overigens aanzienlijk kleiner uit dan pampers. Daar moet je wel rekening mee houden.

Is het geen idee om een pakket met allerlei verschillende merken en modellen te vragen? Aldi, kruidvat, lidl, etc, van alles 1 pak. Dan merk je vanzelf wat het beste past bij jouw kindje. Je kan ook luiers vergelijken op prijs en beoordelingen op allerlei websites, zoals bijvoorbeeld Luiervergelijker.nl | Vergelijk prijzen en beoordeel luiers!

13. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag kruidvat hier, in de nacht Pampers. Dit omdat KV sneller doorlekken. Voor overdag voldoet het prima bij regelmatige verschoning en het scheelt veel eurootjes. Mijn jongste zoon heeft trouwens ook een (extreem) gevoelige huid..

14. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Heb tot nu toe eigenlijk alleen de Pampers gebruikt (de Active fit) en deze bevallen goed. Mijn dochter heeft nog nooit uitslag gehad van de luier (Wel een keer toen ik van pamper doekjes over ging naar Huggies. Ben toen gelijk weer over gegaan naar pamper doekjes.) Misschien kan je kijken om de pampers te kopen als ze bijvoorbeeld in de aanbieding zijn (koop ze vaak in de aanbieding en dan van de maandboxen).

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je kan het beste een maandkorting van wehkamp van 10 euro combineren met een lekker in het leven bon van 10 euro...die kun je combineren terwijl de maandboxen in de aanbieding zijn..
    Dat maakt me altijd blij :D

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Helemaal mee eens! Hier ook kruidvat. Pampers 1 prima, maar toen die te klein werden, was twee nog te groot. Doe van kruidvat vallen wat kleiner en paste ze twee wel. Uiteindelijk nooit meer overgestapt omdat de prijs idd een heel stuk aantrekkelijker is en ze zeer regelmatig in de aanbieding zijn.
    Op de opvang gebruiken ze pampers, maar daar krijgt ze, als het warm is, juist uitslag van.

17. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    +1 beiden maat 5 gaat prima niet doorlekken behalve toen ze 2,5 ipv 1 beker drinken had gehad 's middags

laatst een pak AH en ik dacht steeds dat ze gepoept had dus dat was niet zo handig

18. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik zweer bij Pampers. Gebruik overdag en 's nachts de active fit. Ik bestel ze altijd via Bolcom of Wehkamp, maar wacht dan wel op de goede aanbieden. Zijn nu in de aanbieden (maand box maat 4 Active fit 168 luiers) voor 42 euro. Maar dat vind ik nog te duur, dus ik wacht op de nog beter aanbieden van 35 euro voor 168 luiers. Dan ben je 0,20 cent per luier kwijt. Vind ik goed te doen en de prijs is dan voor alle maten 35 euro, alleen zitten er natuurlijk steed minder in de maandbox.

Misschien kun je hier wat mee, als je Pampers het fijnst vindt.

19. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Je vergeet even dat Kruidvat luiers ook regelmatig in de aanbieding zijn! Eigenlijk zeker elke 3 maanden wel. Vaak de midpakken 2+1 gratis maar laatst ook 1+1 gratis toen heb ik flink ingeslagen voor 10 cent per luier. Als ze niet in de aanbieding zijn kun je de superjumbopakken (weet niet precies hoe ze heten) pakken kopen met bijna 100 stuks erin, dan betaal je ook maar ongeveer 13 cent voor een luier.
    Dus ja, zeker wel goedkoper dan de goedkoopste Pamper aanbieding hoor!

Ik heb ook eens DA luiers gekocht omdat ze 1+1 gratis waren (waren prima, maar Kruidvat net iets fijner die hebben elastiek in de rug). Op het KDV heeft ze AH luiers (ook prima). Etos heeft ze ook een pak van gehad (ook prima). Ze lekt eigenlijk nooit door, ik vind Pampers juist klam aanvoelen aan de buitenkant na een nacht.

Je kunt je moeder vragen om de volgende keer wat verschillende merken op te sturen? Dan kun je het zelf uitproberen. Ik raad in ieder geval Kruidvat aan :)

20. rums

rums Niet meer actief

Jumbo eigen merk. Zijn er heel tevreden over

Deel Deze Pagina