Ik gebruik nu ook regelmatig de Bumblies uit de supermarkt. Deze bevallen ook prima. Heb nu tijdelijk weer pampers ( aanbieding) en merk dat deze veel meer doorhangen omdat ze zo soepel zijn. Een volle luier hangt echt onder t kontje van mn zoon
Onze dochter drinkt best veel. Dus wij gebruiken altijd de Baby-Dry van Pampers. Overdag en 's nachts. De Active-fit ook geprobeerd maar die lekte door overdag. Daar waren wij niet tevreden over. Wij bestellen de Pampers altijd bij bol.com met 30% op een maanddoos. Of 2+1 gratis bij andere winkel. Wij kopen altijd Pampers met korting en dan slaan we in voor 2-3 maanden. Maar als de kosten + verzendkosten te hoog zijn zou ik echt kijken of ze niet in Suriname een vergelijkbare luier hebben.
Ja mijn moeder doet alleen bij de ah boodschappen wil haar niet naar her en der sturen ze doet al zo veel moeite voor mij om alles te kopen ik ga eens naar die link kijken thanks
Wow 10 cent per luier??? Ik vraag me toch af hor de dames dat hier allemaal voor elkaar krijgen ik ben al blij als ik pampers aanbieding Ie voor 30 cent pffffff
bij maat 1 & 2 hadden wij de kruidvat luiers en nu ze in 3 zit van bumblies, erg fijne luier... ik vond kruidvat maat 3 te plastic en te stug. toen ze wat kleiner was gebruikte we maat 0 pampers, maar die vind ik zo stinken na een tijdje...