Bij onze 1e hebben we de eerste maanden kruidvat gebruikt daarna overgestapt op pampers. Bij de 2e zitten de pampers vanaf het begin het beste. Ik denk dat het dus zeker aan de bouw van het kind ligt.
Hier pampers, en huggies en sinds ze naar het kdv gaat Etos want die gebruiken ze daar ook en geen problemen mee! Ligt nu dus aan de aanbieding welke we hebben
Kruidvat. Heeft ook veel verschillende maten, wat ik prettig vind. Precies op haar grootte afgestemd. Wel opletten dat je de luier goed uit vouwt in het midden zodat het niet tussen de pijpjes uit komt. Toen ik dat eenmaal door had heb ik er geen problemen meer mee gehad. En goedkoop. Nooit uitslag of huidproblemen ed gehad.
Ik zweer bij DA luiers. Ze zijn wel wat dikker, maar de rest lekt bij onze tycho door of hij krijgt er uitslag van. t is toch heel persoonlijk. Succes!
Als eerste heel erg bedankt voor alle meningen en tips :-D Eerst moeten hier de kruidvat luiers op en dan gaan we weer een ander merk proberen. Tot nu toe bevallen de pampers me toch echt het beste. Alleen denk ik dat we straks maar over gaan stappen op een volgende maat (ze weegt nu 4300 gram), bij haar billen zitten deze kleine nog prima maar om haar middeltje vind ik ze behoorlijk strak zitten. Maar ik heb het idee dat maatje 2 van de kruidvat echt enorm groot zijn, heb ik een proefpaketje van gekregen van de kraamzorg en zitten nog ingepakt maar als ik zo door het plastic heen kijk en ze vergelijk met de newborn zijn ze bijna twee kee zo groot. Volgens mij verdwalen die billetjes dan helemaal in die luiers Maar we gaan het uitproberen en zal jullie op de hoogte houden van mijn favo's
Iedereen zijn eigen voorkeur, zo te lezen. Mijn advies: probeer gewoon een boel verschillende merken. Dan kom je er vanzelf achter welke jou het beste bevalt.
Die van Kruidvat zijn zwaar en log in vergelijking met Pampers, geef mij maar die laatste, ze zijn iets duurder maar zijn licht, klein en absorberen erg goed. En met fijne figuren op (Baby-Dry medium 2) Die van Lidl ga ik ook wel eens proberen.
ik heb al het een en ander geprobeerd wij gebruiken nu bummblies die vind ik prima! pampers vind ik ook heel goed. kruidvat en trekpleister krijgt ze uitslag van. c1000 lekt ze doorheen en huggies wordt 1 harde rare prop.
Hallo! Wij hebben alle merken wel geprobeerd....Huggies, Bumblies, Kruidvat, Lidl, Etos en ik kan nog wel ff doorgaan.... Maar wij zijn supertevreden met Pampers luiers en daar blijven we dan ook bij! Ze zitten Tamara goed, ze lekt nooit door en heeft geen last van luieruitslag, terwijl ze dat bij die andere merken wel vaak kreeg. Voor overdag gebruiken we Pampers Active Fit en voor 's nachts Pampers Baby dry. Ze zijn natuurlijk wel prijziger dan de andere merken. Ik koop dan ook een grote voorraad als er weer ergens een actie is...3 halen en 2 betalen. Zo valt het qua kosten wel mee. Tamara blij en wij ook blij. Liefs Elly.
momenteel krijgt onze uk de lidl luiers om en ze bevallen erg goed! heb ook al pampers gehad, ook fijn en AH eigen merk, ging ook wel en huggies, ook wel okay. maar ik moet zeggen dat ik niks mis vind met de lidl luiers, absorberen goed en stinken niet heel erg. en leuke bijkomstigheid, ze zijn niet zo duur. laatst 3 pakken voor 18 euro!
Heb pas luiers van Etos in de aanbieding gekocht. Vind ze toch een heel stuk minder dan Pampers. Zijn wat dikker en stugger.
Wat een verschillen! Wij zijn niet zo dol op Pampers, maar hier doen Bumblies en Kruidvat het weer heel goed. Als ze Pampers om heeft, gaat er nog wel eens wat naast, maar met die andere merken tot nu toe nog niet. Zou het niet aande lijfjes van onze baby's liggen, wat beter past of niet? Wij passen ook niet altijd alles zomaar. Tenminste, ik niet!
Qua pasvorm maakt dat een wereld van verschil. Toch vind ik wel dat Pampers soepeler en dunner zijn. Maar denk dat wat jij zegt toch het belangrijkste is. Sommige luiers passen goed op sommige lijfjes.
Hallo, Ik heb in het begin ook van alles geprobeerd. C1000, krijgen mijn kleintjes uitslag van en wat een lucht en zwaarte komt er van die luiers af. AH Zelfde verhaal als C1000 geldt ook voor Super de boer en Plus. Ook met de luiers van pampers zelfde verhaal. Ik gebruik de luiers van Lidl. Wat een fantastische luiers en ruim 3/4 euro per pak goedkoper dan pampers enz. En als ik luiers nodig heb maar heb even geen zin om daar helemaal heel te gaan neem ik de luiers van het kruidvat. Zijn ook super goed XXXXXjessey
@mutsie 79 Indd dat zijn ook mijn ervaringen met de luiers van de Lidl. Ik vind die van pampers te dun en geregeld gaat er wat naast en bij de Lidl luiers heb ik dat nooit gehad. Als de luiers in de aanbieding zijn halen we gelijk 6 pakken (heb een tweeling dus ja) maar scheelt aardig wat in je uitgave xxxjessey
Wij hadden eerst kruidvat eigen merk. Nu ben ik overgestapt op pampers. De kruidvat luiers zijn pas veranderd en ik vind ze wat stugger en stijver geworden. Pampers is wat soepelen en zachter.
WIj hebben altijd nog pampers gebruikt en die vind ik erg fijn. ze ruiken niet zo lekker maar ik denk dat geen enkel merk lekker ruikt!
tot nu toe , heb ik de luiers van pampers ,kruidvat en c1000 gebruikt, pampers en kruidvat bevallen goed, maar van de c1000 lekt het er heel vaak door
Ik denk dat het merk luiers dat het best zit ook sterk afhangt van de bouw van je baby. Ik zweer bij Aldi-luiers! Daarna de Toujours-luiers van de Lidl of kruidvat eigen merk. Het lijkt allemaal wel op elkaar alleen de verhoudingen zijn anders. Bij Pampers lekt mijn kindje juist door, de poep loopt er door de pijpjes uit. Dus hier geen Pampers meer, dat is voor ons niks dan geldverspilling.