Welke luiers?

Discussie in 'Verzorging' gestart door B en N, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Huggies in de aanbieding bij Etos: 0.15 per stuk
    Aldi: met 70 in een pak 0.14 per stuk, met 72 in een pak 0.13. Vind ik nou niet echt een verschil....

2. stefanygreat

9 nov 2007
    86
    0
    0
    Hier zwoeren we bij pampers... Maar bij het laatste pak voelen de pampers klam aan na een plasluier. Ook heeft hij al eens gelekt met een (flesvoeding) poepluier! Hier ook weer een pak van de Aldi gekocht...

3. Volgens mij heb ik het ook niet over Huggies, maar over Pampers!

Wat de Huggies kosten, en hoeveel daarin zitten weet ik niet. Heb ik om eerlijk te zijn nog nooit naar gekeken..

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

wasbare luiers! Heb nu bamboo luiers en vind ze helemaal super! Daarvoor bambino mio gebruikt maar vond ik minder...... uiteindelijk worden ze zo goed als gratis :p

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb het gevraagd en ze komen uit de huggiefabriek. Ik vond ze al verdomd veel op huggies lijken

6. Writer

Writer Niet meer actief

ik heb altijd van lidl , en moet zeggen heel tevreden , tot nu toe nooit gelekt ofzo , en blijft ook redelijk droog
    als ergens actie zijn , zoals vorige keer bij kruidvat pampers gehaald , zacht en lekker maar ik voelde dat ze sneller nat werden dan die van lidl ,van lidl merk ik bijna nooit nattigheid ,allen als hele nacht mee gedaan heeft ,maar die van pampers dus we sneller nat :rolleyes: nou ja heb 3 pakken nog ,die op ,gaan we terug naar lidel :D

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben lang pampers gebruikt, maar op een bepaald eleeftijd (geloof met een maand of 8)werden die heel irritant omdat ze het vocht vasthouden. de c1000 luiers 'drogen op', bij de pampers pers je de urine er weer uit. mijn zoontje had enooorme plasluiers snachts en lag op zn buik, terwijl de urine daar dus ook heen loopt. iedere nacht enorm doorlekken...
    toen ben ik definitief overgegaan op c1000 luiers, totdat de pasvorm daarvan niet meer paste bij de benen van mijn zoontje (knelde af terwijl het dan bij zn buik wel goed zat), nu zijn we alweer een tijdje over op kruidvatluiers vanwege de stretchdelen. bevalt prima.

voor de kleinste nu wel weer pampers luiers omdat die veel soepeler zijn en nog beter stretchen. maar zodra hij goed in de kruidvatluiers past gaan we weer naar kruidvat, waarschijnlij met een maand of 3.

ik heb heel veel luiers uitgeprobeerd maar vind pampers en kruidvat het beste. c1000 ook prima maar ik mis de stretchdelen

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    als ik een kruidvat luier naast een pamper luier leg voel ik echt verschil hoor. mag mss uit dezelfde frabriek komen, het is niet dezelfde luier. vind de kruidvat luiers stug en dik.

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Vind persoonlijk die van kruidvat ook erg stug en dik, zijn volgens mij voor baby's met dik achterwerk :)
    Ik houd het tot nu toe bij de new baby 2 van pampers aangezien enkel deze de dunne stoelgang opvangen (en heb er al vele geprobeerd), ze zijn soepel, dun en absorberen toch erg veel vind ik!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik gebruik lidl luiers. erg tevreden over, gaat veel in, en lekt zelden door!

11. Wij gebruiken de luiers van de Lidle. Zeer tevreden. Nooit lekkage gehad..

En mijn ouders hebben een pak van de Aldi staan, angezien Wayne daar ook regelmatig is. Hoef ik niet met luiers te slepen..

Deel Deze Pagina