Welke luiersdoekjes zijn fijner? Zwitsal of Pampers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Faith030, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pampers sensitive, vind die van zwitsal lekkerder ruiken maar te droog.. als je die 2 dagen open hebt lijken ze vaak bijna helemaal uitgedroogd en dat is niet makkelijk poetsen ;)

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik gebruik liever zwitsal, vind pampers te nat.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers vind ik niet lekker ruiken, maar ik vind ze wel fijner in gebruik dan zwitsal. Juist dat natte vind ik prettig. Ah eigen merk vind ik ook altijd wel prettig.

4. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Hier in Scandinavie hebben ze hele dunne wegwerpschuim'sponsjes' die je alleen met water nat hoeft te maken, echt ideaal en geen chemische middelen en luchtjes. Maar zoiets bestaat in NL niet he?

5. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
  6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier lidl en trekpleisterfan, niet zo nat en ruiken lekker. huggies zijn ook wel prettig, maar lidl en trekpleister vind ik t fijnst

7. vraagjejongen

7 okt 2013
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi, tussen die 2, dan Zwitsal.

Ondertussen overgestapt naar de doekjes van de HEMA en dat zijn ook prima doekjes.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, wat handig zeg!

9. VSC

VSC Niet meer actief

Geen idee eigenlijk.. Maar je hebt altijd van die snoeten-poetsers en billendoekjes apart ;) vind t wel handig als ik er alles mee schoon kan maken tijdens het verschonen dus ook de handjes bijv

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik maak er alles mee schoon, huid is huid. en zeker billenhuid is gevoelig, waarom zou dan de snoet er niet mee gepoetst kunnen worden?

11. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik zweer bij Kruidvat eigen merk billendoekjes! Niet te droog, niet te nat en niet te duur ;):D

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Omdat er zinkzalf bestanddelen in zitten;)

13. veense

veense Niet meer actief

Wij zweren al 9 jaar bij Penaten, de Duitse Natusandoekjes. Betaal in Duitsland maar 1,25 per pak, en nu nummer 2 geboren is vegen ze nog net zo fijn als bij de oudste. Zij gebruikt ze trouwens nog steeds aan tafel enzo. Niet te dik, niet te droog of te nat, en een subtiel prettig luchtje.

14. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik ben weg van de huggies.
    Ook geschikt voor het hele lijfje.
    Regelmatig in de aanbieding in grootverpakking.

15. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    op het pakje van Lidl staat dat je het ook voor gezicht en handjes kan gebruiken

16. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik gebruik van de doekjes van bumblies (de paarse) bevallen prima en met 99 cent per pakje lekker goedkoop.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sponsjes die je nat moet maken ? vind ik helemaal niet handig je hebt niet altijd water bij de hand toch.. ? vind die doekjes ( gebruik ze overal voor ) van pampers ideaal, zitten altijd in mn tas als allespoetsers ;)

18. darjeeling

16 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers vind ik te nat en vind ze stinken, dus dan zou ik Zwitsal kiezen.

Wij gebruiken bij voorkeur Hema doekjes of Aldi. Die van de Aldi hebben een handige plastic sluiting waardoor de doekjes niet uitdrogen. Etos eigen merk is ook prima, die koop ik als ze in de aanbieding zijn (1+1 gratis). Oh en alle soorten worden ook gewoon voor handjes en gezicht gebruikt hoor.

19. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Hier altijd Zwitsal. Is ook het enige waar mijn dochter tegen kan. Pampers zijn inderdaad natter, maar is denk ik persoonlijk wat je fijner vind

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb tot nu toe altijd zwitsal gehad, maar de laatste doos (12 pakjes) die ik had was echt ruk..
    Doekjes op zich is niets mis mee, maar ze komen niet meer netjes een voor een uit het pak. Er komt geen nieuw doekje naar boven zeg maar. Dus met als gevolg dat ik loop de klieren tijdens het verschonen ;)
    Ik ga maar eens kruidvatdoekjes proberen denk ik. Ook goede verhalen over gehoord en een stuk goedkoper;)

Deel Deze Pagina