Ik ben nog op zoek naar een leuke luiertas. Ik vind verschillende tassen leuk, maar mijn man gaat zich niet op straat vertonen met sommige tassen die ik leuk vind. (een roze bloemetjestas vindt hij dus echt te ver gaan ) Welke heb jij en vindt je hem praktisch?
Ik denk dat we een luiertas van Mutsy nemen. Onze kinderwagen is ook van mutsy. Heb geweldige olily luiertassen gezien, maar mijn man weigert om zich daar mee te tonen op straat.
Ik heb de bijpassende van de quinny speedy, een zwarte.. Meestal sleep ik hem mee, maar mijn man "durft" er ook gewoon mee te lopen, als t zo uitkomt
ik heb nu een jollein een blauwe maar moet straks voor 2 kinderen spullen mee nemen dus ik wil een grotere
hoi hoi, ik heb een luiertas van mix mama die zwarte geruite, is lekker groot en makkelijk en zeker voor spullen voor 2 kids
Ik heb een luiertas met bloemenvan oilily... dus ook een waar mijn man niet mee gaat lopen.. en laat de sint nu een luiertas in mijn mans schoen gestopt hebben van de maxi cosi mura.. hij wilde deze altijd al.. en nu hebben we er 2, altijd handig en ik kan gewoon mijn de bloementjestas opstap!
Ik heb een grote tas van invito die ik als luier tas gebruik (een zwarte) En voor iets meer spulletjes die me moeten een zwart witte weekendtas van kruidvat. En als ik echt de hele dag weg ben heb ik een leuke blauwe luiertas van kruidvat.
ik heb een "jujube be all" luiertas, heb hem nog niet gebruikt maar lijkt me erg praktisch en niette groot. Ik heb gewoon de zwart met zilver voering zodat mijn man het ook nog leuk vindt.
Ik heb die van de hema is antraciet lekker veel opberg ruimte verschillende vakjes. ook nog niet zo duur 20,-
Tribal Baby Tas Canvas (Verzorgingstassen) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen! Een tas waar wij allebei mee over straat durven
Bij de 1e had ik een tas met lime groene accenten van de prenatal, veel aparte vakjes, matje, luierzakje... handig dus... Nu heb ik deze tas van Pip. Niet de meest handige tas, maar voor mij wel de leukste
Ik heb ook die van de HEMA. Past veel in, kan over de schouder en blijft ook na bijna 2 jaar intensief gebruik mooi. En mijn man hoef zich er niet mee te schamen
Ik heb deze.. volgens mij heeft mn mannetje nog niet door dat áls (dat wordt zeker weten een gevecht) ie straks achter de wagen loopt, dus ook met mijn roze tas loopt Denk ook niet dat het hem echt interesseert
Wij krijgen er een bij onze Maxi Cosi Mura wagen, maar ik heb het idee dat die vrij klein is..... dus daarom heb ik gisteren nog maar één gekocht bij de Kruidvat, van Bambino volgens mij, had hem al vaker gezien maar nu voor de helft van de prijs: 5 euro! Moet kunnen dus . Hij is donkergrijs met gekleurde print, ik vind 'm erg leuk en voor 5 euro....
Wij hebben de luiertas van Bugaboo. Van te voren had ik daar veel negatieve reacties over gelezen, maar wij zijn er eigenlijk best wel tevreden over. Groot genoeg voor een paar luiers, doekjes, setje kleding en twee flessen en de klep kan gebruikt worden als verschoningsmatje. Wat mij betreft prima! Alleen omdat hij wel een beetje saai is, heb ik deze van Pip er na een paar weken bij gekocht. Is geen echte luiertas, maar doet het prima! Ik heb het extra verschoningsmatje wat los in de Bugaboo tas zat eruit gehaald en in de Pip tas gedaan. Ook daarin past precies wat we nodig hebben. Alleen wil ik nu ik weer aan het werk ga de Pip tas eigenlijk voor mezelf gaan gebruiken, dus vind ik dat er eigenlijk nog een luiertas bij moet komen. Haha, erg he!? Ik twijfel tussen één van Room Seven (zijn errug mooi!) of één van Little Company...