Er zit bij mijn kinderwagen ook een gratis luiertas... maar tja, die is gewoon zwart... verder niets, denk dat ik die ga gebruiken voor als de oma's oppassen ofzo, kan die tas wel mee, die Oilily is voor de hippe mama
Vriendlief gebruikt de luiertas van de Hema, en ik heb er eentje van OiOi (zwart/wit geruit met zwart lak, klinkt niet zo mooi, maar is wel heel mooi ).
Ik heb er 3 een van oilily, een camel kleurige leren...en toen mannetje nog klein was een ecru leren tas... gebruik ze nu alle drie bijna niet meer... Alles gaat bij mama in de tas.
Ik heb een paarse Quinny tas, onze kinderwagen is een Quinny Speedi in de kleur zwart... past prima vind ik! Of ik hem praktisch vind? Geen idee... moet hem nog uitproberen, wel vind ik hem klein, er kan niet veel in!
We hebben er één van de hema. maar ik smijt vaak gewoon wat spullen in mijn eigen "gewone" tas, die is nl. behoorlijk groot . een verschoonmatje gebruiken we eigenlijk niet, ik heb meestal een hydrofielluier bij me, daar kan hij ook best even op liggen.
Ik heb hier een simpele zwarte gekregen bij de kinderwagen en ik heb nog een blauwe liggen van kipling. Deze kreeg ik van iemand die 'm niet had gebruikt. Ik zie wel welke we gaan gebruiken. Een luiertas zegt mij ook niet zoveel eigenlijk. Misschien dat ik nog wel eens een leuke tas koop ofzo voor een dagje weg waar ook makkelijk kolfspulletjes in kunnen ofzo.
Ik heb een bijpassende bij mijn mc en bugaboo in het grijs, van OIOI, en heb nu ook nog een roze/rode besteld van Room seven, maar die is vnml. voor als Danique naar kdv of nachtje logeren gaat, dat is dus 'haar' tas, en de grijze van OIOI is 'mijn ' tas. Wat mijn vriend ervan vond dat maakte mij eigenlijk niks uit toen ik de tassen kocht
ik vind de luiertas van armani erg leuk! en praktisch en ook niet duur voor een merk tas, daar wil vriendlief wel mee over straat en hij kost 99 euro. valt reuze mee, goedkoper als die van oilily duss..
Nou ik ben dus gek op de gucci luiertas. En heb die voor kerst gekregen van manlief. past goed bij mn bugaboo.
De luiertas van de Hema. Past prima bij de kinderwagen (mutsy)! Ideaal in gebruik en veel opbergruimte De prijs is 20,-
Hoi Dees, die van de Hema is inderdaad erg fijn, maar toch heb ik er een ander bijgekocht, want voor 2 kindjes vind ik de Hematas te klein.
Waarom is ie niet handig? Vind 'm super, zou hem zelf ook wel willen, maar ja, als ie niet handig is . Of weegt de mooiigheid op tegen de handigheid .
ik heb 2 kindjes... en moet een beetje proppen.. haha Het is 1 groot vak, wel nog een klein vakje met ritsje voor bv je autopapieren en aan de voorkant zit nog een vak met een rits... hier voor de paracetamollen, medicijnen en tampons en zo... Heb er een los verschoonmatje bij (oma gemaakt) ik heb er meestal 2x 3/5 luiers in zitten, 1 extra ondergoed setje voor de oudste, 1 extra setje kleren voor de jongste. Fles, poeder, doekjes