Welke luiertas heb jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wennepen, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik heb nu de tas die bij de Mutsy kinderwagen hoort maar ben nog op zoek naar een andere.
    Ik vind deze niet echt heel groot nl.

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hier ook een HEMA-tas.
    Goedkoop, fijn in gebruik en manlief kan er ook mee lopen!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb een bjorn borg tas..geen luiertas,maar wel lekker ruim!;)

4. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Bij de eerste heb ik een Oilily weekendtas gebruikt. Knalgroen met roze roosjes. Geweldig vind ik m. Maar na een paar weken merkte ik dat hij ook best wat kleiner kon. Heb m wel zeker een jaar gebruikt en er toen 1 van Bambino bij gekocht, kanlroze met witte stippen en net wat kleiner. Met verschoonmatje erbij, wat toch wel erg handig is als je op plekken komt waar wel verschoontafels zijn maar geen aankleedkussen! :( Zoals hier vlakbij in de dierentuin waar we regelmatig komen.
    En heb de Oilily tas nu lekker zelf in gebruik als weekendtas en straks als ziekenhuistas wanneer ik weer ga bevallen.

Nu weet ik toevallig dat ik na de bevalling onderstaande luiertas van Lief! krijg.. met een schattig blauwgeruit verschoonmatje erbij en handige vakjes enzo. En onze maxi-cosi is ook blauw geruit, dus zal erg leuk staan!

Manlief maakt het allemaal niks uit. Die loopt er gewoon mee, hangt m zelfs om zn nek als het moet (ja ook roze tassen) en dat staat helemaal niet gek, loopt ook echt niet voor schut hoor. Als je mans genoeg bent maken dat soort dingen toch niks uit lijkt me! Haha.
    En ach... mensen zien heus wel dat de tas bij de baby hoort, en dat het echt niet manlief zn beautybag is of wat dan ook. :p

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb de luierrugzak van de IZZ en ik vond hem wel handig. Hij was gratis, paars (heel belangrijk.. mijn lievelingskleur) voldoende ruimte, er zit een verschoningsmatje in, genoeg vakjes, en ik kan hem op mijn rug dragen zodat ik mijn handen/armen vrij heb. Er zijn er best wel wat op marktplaats ed te vinden voor als iemand ook zo dol is op paars. ;)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb een verzorgingstas van zwart lak van diaper diva
    en mijn man heeft er 1 van easy walker bijpassend bij de wagen.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook tas van Hema ideaal! Hadden een Bugaboo tas wat een onding was dat zeg zonde van het geld

8. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    eentje van de v&d en toevallig vandaag een nieuwe gekocht bij de wibra :D

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wie kan mij vertellen wat gemiddeld de prijs is voor een luiertas?!
    want ik hoor af en toe prijzen waarvan ik denk zoo daar kan ik heel veel andere dingen van doen!

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

eentje van Olily. Ik vind hem heeeeel mooi en stoer maar een beetje te klein... ;)

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Een gemiddelde is moeilijk te geven omdat er zo veel verschil is in prijs. Die van de HEMA is 20 euro, je kunt ze ook regelmatig bij het kruidvat en dergelijke krijgen voor ongeveer 10/15 euro. Bij de wibra kom je ook rond die koers uit of goedkoper. Dan kom je in het middelhoge segment waar ze rond de 50/80 euro kosten. En als je duur wilt doen betaal je 100 euro of meer.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb een heel oude van Oilily (8,5 jaar oud!). Groen en bloemen, werkt prima en manlief is een bikkel en vertoont zich gewoon op straat met dat ding (wat een onzin zeg! sorry). Nu mijn zoontje wat ouder is en geen voeding e.d. meer nodig heeft, neem ik vaak mijn eigen tas mee met een extra luier, doekjes erin. Scheelt weer sjouwen. Dat deed ik trouwens toen hij net geboren was ook... Borstvoeding. Heb je nauwelijks wat nodig.. (luiers, natte doekjes en een grote sjaal)

13. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb een Oilily, nog niets mee gedaan, wacht op de baby :D

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik heb gewoon een converse schoudertas en soms mijn eigen weekendtas. om een appie heijn zak. :D

15. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Wij kopen de Luiertas van de Hema.
    De tas is praktisch genoeg en het is tenslotte iets heel anders dan je handtas ;)
    De prijs is ook oke en de tas ziet er leuk genoeg uit.

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

en ik heb deze

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier ook de hema tas. Ik vind hem mooi bij onze wagen passen. Ik ga hem wel nog wat opleuken misschien de naam er op laten zetten door me schoonmoeder

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij hebben die van de hema.. maar 20 euro en hartstikke praktisch.. heel veel vakjes en zo... is donkergrijs

19. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36

Deel Deze Pagina