Ik heb nu de tas die bij de Mutsy kinderwagen hoort maar ben nog op zoek naar een andere. Ik vind deze niet echt heel groot nl.
Bij de eerste heb ik een Oilily weekendtas gebruikt. Knalgroen met roze roosjes. Geweldig vind ik m. Maar na een paar weken merkte ik dat hij ook best wat kleiner kon. Heb m wel zeker een jaar gebruikt en er toen 1 van Bambino bij gekocht, kanlroze met witte stippen en net wat kleiner. Met verschoonmatje erbij, wat toch wel erg handig is als je op plekken komt waar wel verschoontafels zijn maar geen aankleedkussen! Zoals hier vlakbij in de dierentuin waar we regelmatig komen. En heb de Oilily tas nu lekker zelf in gebruik als weekendtas en straks als ziekenhuistas wanneer ik weer ga bevallen. Nu weet ik toevallig dat ik na de bevalling onderstaande luiertas van Lief! krijg.. met een schattig blauwgeruit verschoonmatje erbij en handige vakjes enzo. En onze maxi-cosi is ook blauw geruit, dus zal erg leuk staan! Manlief maakt het allemaal niks uit. Die loopt er gewoon mee, hangt m zelfs om zn nek als het moet (ja ook roze tassen) en dat staat helemaal niet gek, loopt ook echt niet voor schut hoor. Als je mans genoeg bent maken dat soort dingen toch niks uit lijkt me! Haha. En ach... mensen zien heus wel dat de tas bij de baby hoort, en dat het echt niet manlief zn beautybag is of wat dan ook.
Ik heb de luierrugzak van de IZZ en ik vond hem wel handig. Hij was gratis, paars (heel belangrijk.. mijn lievelingskleur) voldoende ruimte, er zit een verschoningsmatje in, genoeg vakjes, en ik kan hem op mijn rug dragen zodat ik mijn handen/armen vrij heb. Er zijn er best wel wat op marktplaats ed te vinden voor als iemand ook zo dol is op paars.
heb een verzorgingstas van zwart lak van diaper diva en mijn man heeft er 1 van easy walker bijpassend bij de wagen.
wie kan mij vertellen wat gemiddeld de prijs is voor een luiertas?! want ik hoor af en toe prijzen waarvan ik denk zoo daar kan ik heel veel andere dingen van doen!
Een gemiddelde is moeilijk te geven omdat er zo veel verschil is in prijs. Die van de HEMA is 20 euro, je kunt ze ook regelmatig bij het kruidvat en dergelijke krijgen voor ongeveer 10/15 euro. Bij de wibra kom je ook rond die koers uit of goedkoper. Dan kom je in het middelhoge segment waar ze rond de 50/80 euro kosten. En als je duur wilt doen betaal je 100 euro of meer.
Ik heb een heel oude van Oilily (8,5 jaar oud!). Groen en bloemen, werkt prima en manlief is een bikkel en vertoont zich gewoon op straat met dat ding (wat een onzin zeg! sorry). Nu mijn zoontje wat ouder is en geen voeding e.d. meer nodig heeft, neem ik vaak mijn eigen tas mee met een extra luier, doekjes erin. Scheelt weer sjouwen. Dat deed ik trouwens toen hij net geboren was ook... Borstvoeding. Heb je nauwelijks wat nodig.. (luiers, natte doekjes en een grote sjaal)
Wij kopen de Luiertas van de Hema. De tas is praktisch genoeg en het is tenslotte iets heel anders dan je handtas De prijs is ook oke en de tas ziet er leuk genoeg uit.
hier ook de hema tas. Ik vind hem mooi bij onze wagen passen. Ik ga hem wel nog wat opleuken misschien de naam er op laten zetten door me schoonmoeder
wij hebben die van de hema.. maar 20 euro en hartstikke praktisch.. heel veel vakjes en zo... is donkergrijs