Die van ons komt bij myruffle.nl vandaan. Erg blij mee, alles past erin. Je kunt er een tekst en/of plaatje op laten zetten.
Wij hebben een antreciet kleurige bugaboo (met knalroze kap!) en daar hebben we de grijze luiertas van HEMA bij. Ik mocht de wagen kiezen, maar dan wilde manlief wel een stoere luiertas, hahaha! Maar hij staat erg mooi bij de wagen en ik vind hem erg handig!
Ik heb een luiertas van oilily en daar zit ook zo'n verschoningsmatje bij, besteld via Olliewood kinderkleding en babykleding van oa Jottum en Oilily kinderkleding, Home scheelde veel geld!
Ik vind deze tas ook helemaal te gek Big linen bag lovely by GeK Ik weet alleen niet of het ruim genoeg is. De maten zeggen mij nog niks.
Ik ga ook voor oilily! Ze zijn wel duur maar super leuk. Ben al twee weken aan het kijken op ebay, daar gaan ze meestal voor rond de 50/55 euro weg (bij de veiling). Ik wacht nog even tot na mijn eerste echo met kopen. Mijn zusje heeft er ook 1 en na 2,5 jaar nog steeds super blij mee. Geen gaten, scheuren of handvatten die loslaten.
Ik heb er een van Kalencom, de Multi Paisley Pistaccio. Hij is echt heel gaaf vind ikzelf. Met verschoningsmatje, warmhoud koker en een hoop vakjes in de tas zelf! Vind alle tassen van dit merk erg leuk.
Ik heb een Wallaboo, deze; De blauwe in ons geval omdat het een jongetje is . Mijn kerel gaat ook echt niet met een roze bloemetjes tas op stap , iets wat ik nog wel begrijp *LOL*. Deze vonden we alletwee erg mooi en praktisch. Qua prijs ook goed te doen, nl 59,--. Je hebt 'm in meerdere kleuren!
ik heb een tas van Bulbby, met Finn zijn naam erop. Luiertassen | luiertas met naam | luiertassen | tas met naam
Hey, heeft 1 van jullie wel es een panter/luipaard print luiertas gezien!? Ik heb namelijk een bugaboo, met kap en stoelzak etc van luipaard print en wil ook graag en bijpassende tas!?? liefs
@ Laris: Die zijn ook erg leuk, en schappelijk geprijsd @ sanneT: Heb ik ook naar zitten te kijken. Vind het alleen jammer dat je maar 1 kleur tas hebt. Deze kleur vind ik niet bij onze zandkleurige kinderwagen passen.
tis ieder zijn eigen smaak hoor,maar kijk ens naar de tassen van ROCK STAR BABY,erg stoer en leuk voor jou en je man... liefs peet
Ik heb zelf een gewone tas van PIP gekocht... vond deze ook zo leuk en vrolijk. Heb wel de bruine genomen, maar alsnog met felle kleurtjes. Mijn vriend heeft er tot nu toe nog niet over geklaagd dat hij er niet mee wil lopen.
Tsja, ik denk dat de meeste mensen 'm niet willen (ben ik weer origineel), maar ik heb 'n hysterisch oranje luiertas van de wibra, voor 'n tientje.. Ideaal ding..
ik heb bij babycentre (in duiven) ook een kei-mooie gezien toen, maar die was ruim 100,-!! een beetje te gek vond ik!
Ik heb een luiertas van Room Seven (dochter van Oilily) zeker niet saai want hij heeft knalkleuren!!! En in de aanbieding... afgesprijst van 125 voor 25 euro!!!
Net de kruidvat folder binnen gekregen. Staat ook een hele leuke tas in. Morgen eens even kijken of het wat is.