Wow die van Rockstar baby zijn erg gaaf! Waar kan je die een beetje voordelig krijgen?? 100 euro vind nog best een hoop geld...
Hallo, Ik heb de luiertas van Lief gekocht die blauwe dan! Mijn vriend vond die rode niet zo mooi en in die blauwe wilde hij wel rondlopen Succes met zoeken Liefs Klungel
wij hebben een nieuwe van oilily via marktplaats, voor 30 euro. gewoon even geduldig en kritisch kijken 'n paar dagen. mint groen kan zowel voor jongen als meisje, en mam lief kan er ook gewoon mee over straat
Ik wilde graag een tas die ik daarna ook nog leuk kan gebruken en eigenlijk het liefste van leer. Ik heb via marktplaats een tas van belle beau gekocht, model Terre. Een supermooie tas van dik leer met veel vakken en een verschoningsmatje. Nieuw zijn ze wel belachelijk duur, 279,00
Ik heb de grijze luiertas van de Hema. Niet duur en voldoet prima. Ik pimp hem op met blauwgeruite lintjes.
Wij hadden de luiertas van de hema, ideaal! Maar nu ik geen flesjes meer voor Valerie hoef mee te nemen, heb ik een redelijk ruime tas gekocht van bagsac. Hierin zitten altijd 2 luiers, luierdoekjes en een verschoonkleedje voor Valerie. En soms nog een flesje drinken en een paar koekjes.
Wij hebben de bijpassende luiertas van onze Quinny Speedi, maar die vind ik sowieso niet erg mooi en die is ook al best wel versleten. Nu heb ik bij het Kruidvat een luiertas gekocht een paar weken terug. Vind het een veel betere tas, een stukje groter ook. Nog niet gebruikt, maar ik heb inmiddels wel wat ervaring , de kwaliteit is nog even afwachten natuurlijk, maar hij was erg goedkoop dus maakt me ook niet zoveel uit). Ik vind zo'n flap over een tas heel irritant (zoals bij de Quinny), deze heeft gewoon een grote rits. En ipv alleen 2 vakken aan de voorkant, ook 2 vakken aan de zijkant. En hij ziet er veel leuker uit, lijkt wel een beetje op Oilily. Ik gebruik nu trouwens geen luiertas, maar heb een grote gewone tas van Oilily waar ik dan een luier en doekjes ingooi. Met een baby straks heb je toch meer nodig . Dit is de luiertas, mijn vriend wil er trouwens ook wel mee lopen zegt ie .
Deze heb ik ook. Vind het niet echt nodig om voor 100,- ++ een luiertas aan te schaffen. Deze was inderdaad niet zo duur en ik vind hem erg leuk!
Little Company Today Travel Bag Zwart/Wit | Tassen | Baby-Dump Ik heb deze....compromis tussen man en mij
wij kregen een luiertas bij kinderwagen van Mutsy. Heb geen idee of deze handig is. Hij zit nog in het plastic. hahahaha
Ik heb er destijds eentje gratis gekregen bij mijn IZZ kraampakket. Maar inmiddels zit ik bij een andere ziektekostenverzekering en is (na 2 jaar gebruik) het verzorgingsmatje gescheurd op de naden. Erg jammer, want die tas was eigenlijk ideaal: een paarse rugtas. Kon mijn man ook mee over straat, en hij was licht. Nu wil ik eigenlijk weer precies dezelfde, maar helaas... Waar koop je zo'n los verzorgingsmatje? Ik zou een hele grote willen, zodat ik mijn 2-jarige dochter er ook nog op kan verschonen.
Hoi Fafje, Check www.lepetittom.nl Daar zijn nu een een aantal tassen in de aanbieding, waarvan deze Bearington Baby mink couture Diaper Bag met luipaardprint.
Ik heb al 3 luiertassen, maar voor deze beeb wil ik weer een nieuwe, heb ook bij lepetittom mooie gezien...