Wij hebben een hele simpele, zonder hippe printjes of wat dan ook. die was 5 jaar geleden in de aanbieding bij het kruitvat, en ik heb hem gekocht onder het mom van: ach.. die paar keer dat ik hem gebruik... Ik gebruik hem ook niet veel, maar voorlopig word hij al 5 jaar gebruikt, en zal de tas ook voor ons derde kindje gebruikt worden
Ik heb van de Hema een blauwe met witte stippen. Ziet er leuk uit en is nog betaalbaar. Zit een verschoningsmatje in en warmte houders voor de fles (volgens mij standaard in elke luiertas). Hij is nog niet in gebruik dus weet niet of deze handig is.
Geen. Bij de eerste ook niet gehad en niet gemist. Wat er nodig hebben gaat gewoon in mijn tas en ander in een Albert Heijn tasje ofzo het is maar net wat er hebben liggen.
Deze heb ik: Little Company Black Label Soft Leather Look Bag Taupe | Tassen | Baby-Dump. Heb hem twee dagen mee naar mijn werk gehad, omdat ik koos schooltasloos was en toen beviel hij prima Ruim en stevig. Genoeg vakjes om spullen in te stoppen. Hij is nu dus in de aanbieding bij de Baby-Dump
Aangezien ons geboortekaartje ook in deze stijl gaat zijn en mijn vriend en ik elkaar daar hebben ontmoet hebben wij deze luiertas gekocht: Prenatal - verzorging - Verzorgingstassen - Prenatal - Prenatal Post verzorgingstas Hij is niet meer online te bestellen, maar nog wel in sommige Prénatal winkels aanwezig, zo heb ik hem ook gekocht. Hij is heel ruim, goed ingedeeld en lekker neutraal zodat we er beide gewoon mee over straat 'durven'.
Die heb ik inderdaad ook gezien en heb hem ook aan mijn man laten zien... grote kans dat dat hem wordt! Ik dacht alleen dat hij nog wel online te bestellen was hm, dan maar even naar de prenatal om te kijken!
ik heb deze: Lief luiertas Family Tree boys - LIMITED SALE - Bekijk de hele collectie van Lief LifeStyle bij Luiertas-online ik had eerst een gewone zwarte tas van kruidvat met verzorgingsmatje maar vond m zo saai.. deze is zo lekker vrolijk
Vorige week deze binnen gekregen: FILLIKID Luiertas Flower Power Zwart / Grijs | Onderweg | Luiertassen
En anders gewoon even bellen naar het nummer vd Prenatal op de website, dan kunnen ze precies zien waar ze ze nog op voorraad hebben. Zo kwam ik er dus achter dat ze er bij ons in het filiaal nog 2 hadden, direct gebeld en apart laten zetten. Wat ik al zei... hij is echt leuk en praktisch! Ik heb hem nog niet gebruikt maar wel al ingeruimd en alleen dat al vond ik geweldig om te doen. Alles zit logisch ingedeeld qua (afsluitbare) vakken, meerdere plekken om flesjes in te bewaren en ook koud/warm te houden dmv speciale folie verpakkingen, verschoningsmatje zit erin en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hoop voor je dat ze hem nog ergens hebben.
Die heb ik vaker voorbij zien komen; erg leuk! Als ik die van mij niet al gekocht had, was dit zéker ook een goede kanshebber geweest
Wij hebben deze Birdy Nam Nam Luiertas 'Wurm' Canvas Rood M'n vriend vond 'm ook oké om mee over straat te gaan, haha. Ik zie dat de webwinkel van het merk zelf niet meer werkt, maar blijkbaar kun je 'm op andere plekken nog wel kopen. Geen warmtevakjes trouwens, maar omdat ik bv gaf was dat in het begin ook niet nodig en daarna deed ik gewoon kokend water in de fles en dat in het losse fleshoudertje en dan was het na een tijdje precies op temperatuur Zit wel een verschoningsmatje bij.
Na een goedkope tas van babymax, en een rugtas heb ik nu op mijn babyshower de Beaba sydney tas gekregen in Roze/grijs Dol gelukkig mee, hij is erg groot maar straks met 2 meisjes vind ik dat ook wel fijn.
Met veel dingen is een eenling denk ik toch wel makkelijker en goedkoper hoor? soms zie ik iets in de winkel wat ik zo ontzettend leuk vind, maar is het vrij prijzig. Ik denk dan... bij 1 zou ik dit zeker kopen, maar nu ik er dan 2 nodig heb... mnee (leuke kleertjes, badcapes enz.) Maar bijzonder is het wel om zwanger te zijn van twee wondertjes tegelijk!!
haha ja, ik begrijp dat een tweeling een hoop meer kosten met zich meebrengen was meer als opmerking tov de luiertas haha. Maar lijkt me inderdaad heel bijzonder om op twee wondertjes te mogen wachten! Zijn het ook je eerste? Wel pittig lijkt me! Maar hopelijk ook dubbel genieten