Avent starters set newborn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brabantsmeisje, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Bij babydump zijn nu de starters sets van Avent afgeprijst.
    Nu vroeg ik me af, is het eigenlijk wel slim om zo'n hele set nu of überhaupt aan te schaffen?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik zou even wachten wat je kindje het fijnst vindt.
    Straks zit je met een hele set te kijken terwijl je kindje er niet uit wil drinken..

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik wilde die ook aanschaffen maar kreeg bij een babydoos al 1 flesje en koop er dan nog 1 bij. dat is volgens de uitzetlijst eerst genoeg. mocht hij de flessen niet fijn vinden dan kan ik zo andere kopen of de avent aanvullen.
    een flesborstel is goedkoper bij de etos en die speentje vind ik te leijk dus eigenlijk vind ik het pakket zonde van mijn geld.

4. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ja daarom zat ik dus ook te twijfelen, het is fijn als je in een keer klaar bent, maar ben inderdaad bang wat als hij er niet lekker uit drinkt.
    Weet van mijn schoonzusje dat haar zoontje er krampjes mee kreeg maar haar dochtertje dronk er wel weer lekker uit.

Heb ook nog tijd zat gelukkig ;)

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik had em wel gekocht en drinken uit de flesjes ging prima. Wel wat krampjes maar zeker niet veel. Flessenborstel is een onzinnig ding, haren stonden in no time alle kanten op.
    Speen, was de enige die onze dochter prettig vond, dus de set nu maar weer aangevuld met speen en spenen voor de fles.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had bij onze dochter ook zo'n set en helaas kon ze niet uit deze flessen drinken..

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nee, zou ik niet doen. Hier bij de eerste alleen de avent fles uit babypakket gebruikt en als reserve een difraxfles gekocht. Voor het geval ze niet uit avent kon drinken. Ze dronk goed uit allebei dus dat was makkelijk.

Nu weer hetzelfde. Avent fles uit pakket en losse difrax fles erbij. Als kleine alleen uit avent goed drinkt dan koop ik er nog 1 bij. Ik vond 2 flessen meer als genoeg.

8. Brabantsmeisje

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Blij dat ik het toch ff hier gevraagd heb alvorens aan te schaffen.
    Thanks voor de reacties.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

had ook de set gekocht, maar beide kinderen konden er niet uit drinken....
    De ene dronk uit Dodi en de andere uit Difrax

Deel Deze Pagina